Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Daleka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 81 51 657 , fax. 74 81 53 541
- Data zamieszczenia: 2020-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich
ul. Daleka 19
57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 74 81 51 657, fax. 74 81 53 541
REGON: 89072384100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp-zabkowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ NAPRAWA USZKODZONEJ NAWIERZCHNI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 395 NA ODCINKU BIERNACICE - KOLONIA BIERNACICE” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie naprawy uszkodzonej nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 395 na odcinku Biernacice - Kolonia Biernacice mieszanką mineralno-asfaltową. Zakres obejmuje: ścinkę poboczy, frezowanie nawierzchni bitumicznej, wzmocnienie podbudowy, wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej,utwardzenie poboczy i inne roboty towarzyszące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do udziału w przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 złotych, słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych 2.Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn 29.01.2004r.(Dz.U. z 2019r. poz.1843 ze zm.) i na zasadach określonych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku , gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy złożone w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz oferty. W przypadku gdy Wykonawca korzysta ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego ; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Opcjonalny wzór zobowiązania o udostępnienie zasobów stanowi załącznik SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Lubin.
Dodano: 2024-03-28 - Remonty dróg gminnych na terenie Miasta Szklarska Poręba w roku 2024
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa i remont dróg powiatowych: nr 1402 D, nr 1401 D odc. Ruda Sułowska - Olsza, nr 1440 D Wierzchowice – do skrzyżowania z drogą nr 1441 D
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3397 D ul. Żeromskiego w Boguszowie-Gorcach
Dodano: 2024-03-08 - Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich poprzez budowę windy oraz modernizacja dojść wraz z miejscami parkingowymi – ETAP 1
Dodano: 2024-02-29 - Remonty cząstkowe dróg
Dodano: 2024-02-27 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych
Dodano: 2024-02-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3006D w miejscowości Grodziszcze od km 5+795 do km 6+137
Dodano: 2024-02-22 - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych dla zamówienia podstawowego dotyczącego: „Wykonanie remontów cząstkowych masą mineralno-asfaltową na gorąco z WMB na drogach [...]
Dodano: 2024-02-21 - Przebudowa drogi wewnętrznej w Sokołowsku na działce 36, 13/6, 53/1,107 wraz z niezbędną infrastrukturą
Dodano: 2024-01-08