Przetargi.pl
Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego w mieście Knurów - zwiększenie efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego - I Etap obejmujący modernizację oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. 1 Maja w Knurowie

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2017-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego w mieście Knurów - zwiększenie efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego - I Etap obejmujący modernizację oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. 1 Maja w Knurowie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie I Etapu zadania, obejmującego modernizację oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. 1 Maja w Knurowie, a w szczególności: 1) montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, rurowych o wys. 9 m z wysięgnikiem jednoramiennym łukowym ulicznym 1m na fundamencie – 20 szt., 2) montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, rurowych o wys. 9 m z wysięgnikiem dwuramiennym łukowym ulicznym 1m na fundamencie – 3 szt., 3) montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, rurowych o wys. 9 m z wysięgnikiem jednoramiennym łukowym ulicznym 1m i drugim wysięgnikiem jednoramiennym łukowym ulicznym 0,5m montowanym na wysokości 5 m na fundamencie – 27 szt., 4) montaż słupa oświetleniowego stalowego, ocynkowanego, rurowego o wys. 10m z wysięgnikiem trójramiennym 120 stopni łukowym ulicznym 1m na fundamencie – 1 szt., 5) demontaż i ponowny montaż uchwytów na flagę – 45 kpl., 6) demontaż i ponowny montaż uchwytów na ozdoby świąteczne – 1 kpl., 7) demontaż i ponowny montaż uchwytu dla linii napowietrznej – 1 kpl., 8) montaż opraw oświetleniowych ulicznych typu LED o mocy 139W z układem redukcji mocy – 3 szt., 9) montaż opraw oświetleniowych ulicznych typu LED o mocy 106W z układem redukcji mocy – 88 szt., 10) montaż opraw oświetleniowych ulicznych typu LED o mocy 38W – 37 szt., 11) ułożenie kabla oświetleniowego typu YAKXS 4x35 mm2, 12) demontaż, odwóz i utylizacja słupów typu OŻ – 50 kpl., 13) demontaż, odwóz i utylizacja słupów stalowych – 1 kpl, 14) demontaż, odwóz i utylizacja opraw oświetleniowych – 108 kpl., 15) demotaż, odwóz i utylizacja wysięgników – 50 szt., 16) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, itp.). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach