Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg
- Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 64 44 972; 74 64 44 980 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2021-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
Pl. Magistracki 1
58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 74 64 44 972; 74 64 44 980, fax. -
REGON: 57959500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja Stadionu Sportowego "Nowe Miasto" w Wałbrzychu przy ul. Chopina 1 - I etap” w zakresie wykonania nowego ogrodzenia stadionu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dla zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Stadionu Sportowego "Nowe Miasto" w Wałbrzychu przy ul. Chopina 1 - I etap” ” w zakresie wykonania nowego ogrodzenia stadionu. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót: 1) demontaż starego ogrodzenia wraz z podmurówką (ogrodzenie z siatki, ogrodzenie systemowe, ogrodzenie z paneli betonowych i pozostałe) oraz wycinką i karczowaniem kolidujących krzewów i drzew na które nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na wycinkę – zakres zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1, 2) dostawa i montaż ogrodzenia systemowego o wysokości 2,5m z podwaliną wraz z furtkami i bramami wjazdowymi - zakres zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) umowa, 2) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 3) dokumentacja projektowa, 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) przedmiar robót w formie formularza wyceny. 4. Pozostałe wymagania Zamawiającego oraz istotne postanowienia umowy: 1) kluczowe części zamówienia do osobistego wykonania przez Wykonawcę: nie przewiduje się, 2) ilości robót podane w przedmiarach robót są wielkościami szacunkowymi, określonymi na podstawie zatwierdzonego Projektu i zostały podane dla potrzeb jednolitej wyceny robót przez wszystkich Wykonawców, 3) w całkowitej cenie ofertowej obejmującej całość zamówienia mają być zawarte wszelkie koszty i składniki związane z zamówieniem, które można było przewidzieć w terminie opracowania oferty do czasu jej złożenia. Ewentualne upusty proponowane przez Wykonawcę mają być wliczone w cenę ofertową, 4) Wykonawca w wycenie winien zawrzeć wykonanie także prac, czynności, opłat wynikających z Umowy, Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej ST-00.00 oraz przywołanych specyfikacji do poszczególnych działów, w tym m.in.: organizacja placu budowy, roboty pomocnicze dla robót podstawowych, roboty zabezpieczające, składowanie, wywóz i koszty utylizacji odpadów, gruzu i ziemi, wykonanie projektu organizacji ruchu itp., uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót, zgodnie z § 3 ust. 2 projektu umowy, 5) w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza ofertowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Złom stalowy uzyskany z rozbiórek stanowi majątek Gminy Wałbrzych. Wykonawca sprzeda go w punkcie skupu złomu w imieniu Zamawiającego, a środki finansowe, po wystawieniu faktury przez Zamawiającego, przeleje na wskazane konto Zamawiającego. Koszty załadunku, transportu i rozładunku złomu należy wkalkulować w ceny jednostkowe demontaży. Drewno pochodzące z drzew usuniętych/wyciętych z terenu objętego inwestycją stanowi majątek gminy. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie przystąpienia do wycinki w celu dokonaniu w dniu wycinki obmiaru pozyskanego drewna. Wykonawca sprzeda drewno pozyskane z wycinki zgodnie z wyceną sporządzona przez Zamawiającego. Sprzedaż drewna Wykonawca potwierdzi fakturą VAT, a dochody uzyskane z tytułu sprzedaży przekaże na rachunek dochodów gminy (wskazany przez Zamawiającego). W przypadku braku nabywcy drewna bezpośrednio po pozyskaniu drewna, Wykonawca przetransportuje drewno w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Zamawiający przewiduje zmianę zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, zgodnie z zapisami § 24 projektu umowy. Pozostałe wymagania wg załączonego projektu umowy. 7. Dopuszczalność składania ofert częściowych: Nie dotyczy. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy): wymagania określone zostały w § 27 Projektu umowy. 9. Zadanie jest współfinansowane przez Rządowy Funduszu Inwestycji Lokalnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10