Przetargi.pl
„Modernizacja stacji uzdatniania wody w Pieckach polegająca na budowie 2 zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej o pojemności 150m3 każdy oraz pompowni II stopnia, wraz z zagospodarowaniem terenu”

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 11-710 Piecki, Polna
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 742 10 52 , fax. 89 742 22 73
  • Data zamieszczenia: 2019-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
    Polna 3a
    11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 742 10 52, fax. 89 742 22 73
    REGON: 28156139600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zgkim.piecki.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja stacji uzdatniania wody w Pieckach polegająca na budowie 2 zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej o pojemności 150m3 każdy oraz pompowni II stopnia, wraz z zagospodarowaniem terenu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie, na które składają się prace w poniższym zakresie: „Modernizacja stacji uzdatniania wody w Pieckach polegająca na budowie 2 zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej o pojemności 150m3 każdy oraz pompowni II stopnia, wraz z zagospodarowaniem terenu”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w terminie do 25 lutego 2019 r. do godz. 1000 na następujących zasadach: 1. Wadium wynosi 15.000 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy) 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniężnej, b) gwarancji bankowej, c) gwarancji ubezpieczeniowej, d) poręczenia bankowego, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy, nr rachunku: 21 9364 0000 2006 0006 6420 0001 - z podaniem w tytule przelewu: Wadium - przetarg nieograniczony na wykonanie przedsięwzięcia pn: „Modernizacja stacji uzdatniania wody w Pieckach polegająca na budowie 2 zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej o pojemności 150m3 każdy oraz pompowni II stopnia, wraz z zagospodarowaniem terenu”. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia uznaje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego (tj. datę i godzinę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy, wskazany przez Wykonawcę. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych beneficjentem gwarancji ma być Zamawiający. Umowa gwarancyjna zawarta pomiędzy Gwarantem a Wykonawcą winna określać gwarancję jako nieodwołalną i bezwarunkową w odniesieniu do prawa Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego nieodwołalnie i bezwarunkowo)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, składając ofertę - zgodną z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 4 do SIWZ) - winien załączyć: a) kosztorys ofertowy szczegółowy - zawierający: - zestawienie robocizny oraz stawki roboczogodziny, narzuty procentowe, które zostały przyjęte do wyceny robót; - zestawienia M (materiałów) i S (sprzętu) wraz z ich cenami jednostkowymi; b) kosztorys ofertowy uproszczony – dotyczy prac, na które nie dołączono do SIWZ przedmiarów. Powyższy kosztorys w odniesieniu do kalkulacji ceny ofertowej ma charakter informacyjny i stanowić będzie podstawę do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, wypowiedzenia lub rozwiązania umowy, a także do określenia zakresów wykonanych prac przy rozliczeniu fakturami częściowymi. Uwaga! Załączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią̨ podstawy do jakichkolwiek roszczeń́ z tytułu ich rozbieżności z dokumentacją projektową. c) formularz cenowy – (załącznik 4/1) d) harmonogram rzeczowo – finansowy zawierający szczegółowy harmonogram dostaw urządzeń i prac budowlanych – (wzór - załącznik 4/2) e) opisy i charakterystyki proponowanych do zastosowania rozwiązań - na wszystkich etapach realizacji przedmiotu zamówienia - obejmujące w szczególności: - opis proponowanej technologii zawierający co najmniej: - zestawienie głównych urządzeń, - opis działania f) dane techniczne urządzeń i instalacji wchodzących w zakres dostaw z charakterystyką podstawowych elementów, ze szczególnym uwzględnieniem sprawności i mocy, osiągów, zakresów i producentów urządzeń. g) tabelaryczny wykaz wymaganych przeglądów serwisowych w okresie gwarancyjnym z podaniem: - terminu ich wykonywania (ilość godzin pracy) - przewidywanego kosztu - zakresu wykonywanych czynności h) ewentualne potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (załącznik nr 3 do SIWZ - nieobowiązkowy) i) oświadczenie – zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach