Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Narama w Gminie Iwanowice

Gmina Iwanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 884 003 , fax. 123 884 030
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
    Iwanowice Włościańskie 99
    32-095 Iwanowice, woj. małopolskie
    tel. 123 884 003, fax. 123 884 030
    REGON: 35155583200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugiwanowice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Narama w Gminie Iwanowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Narama w Gminie Iwanowice” polegających na remoncie nawierzchni boiska szkolnego położonego na działce gminnej przy Szkole Podstawowej w Naramie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. roboty rozbiórkowe, wykonanie nowej nawierzchni z poliuretanu, dostawę i montaż urządzeń sportowo-rekreacyjnych, tj. zestawu do gry w piłkę nożną oraz piłkochwytów. 3. Szczegółowy zakres robót określa n/w. dokumentacja stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ, tj. - Projekt zagospodarowania terenu – część 2 zakres ujęty w rozdziale VII.6 oraz VII.6.1, - zdjęcia wizualizacji boiska, - przedmiar robót, przy czym Zamawiający podkreśla, iż przedmiar ma wyłącznie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest Projekt zagospodarowania terenu. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 36 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane w tym na zastosowane materiały i urządzenia * oraz 24 miesięcznej rękojmi za wady na cały przedmiot zamówienia. * warunek dodatkowo punktowany 5. Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Zamawiający wymaga aby osoby skierowane do realizacji umowy, a wykonujące roboty rozbiórkowe, roboty związane z wykonaniem nawierzchni oraz montażem urządzeń sportowo-rekreacyjnych Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.), przy czym rozpoczęcie przez wskazane osoby realizacji tych umów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia lub świadczenia określonych usług w ramach wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązane wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. 2) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi zatrudnienie na umowę o pracę w zakresie jakim dotyczy, Wykonawca winien złożyć najpóźniej w dniu podpisania umowy, przy czym rozpoczęcie przez wskazaną/e osobę/y realizacji tej/ych umowy/ów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia lub świadczenia określonych robót w ramach wykonywania zamówienia. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące osobę pracownika oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. 3) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez osobę/y będącą/e pracownikiem/ami, o których mowa w pkt. 1) powyżej. 4) W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby/ób, o których mowa w pkt. 1) lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby/ób wskazanej/ych w pkt 1) powyżej na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na rachunek bankowy: 77 8614 0001 0020 0000 1720 0021 z dopiskiem „Wadium do przetargu IGKR.271.3.6.2020.EŁ – Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Narama w Gminie Iwanowice” 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. 5. Wadium wniesione w innych formach niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1) i 3) ustawy. 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 (a, b) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczenia będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, Oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, o którym mowa w rozdz. V pkt. 3 SIWZ (jeżeli dotyczy). 5. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2014 poz. 164 z późn. zm./). 6. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach