Przetargi.pl
„Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu- zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętu agd, sprzętu do pracowni- mechanik pojazdów samochodowych oraz maszyn rolniczych i pomocy dydaktycznych”

Zespół Szkół Powiatowych im. mjr H.Sucharskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7522300, 604 237 616
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Powiatowych im. mjr H.Sucharskiego
    Mazowiecka 25
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 29 7522300, 604 237 616
    REGON: 000199869
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp-przasnysz.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu- zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętu agd, sprzętu do pracowni- mechanik pojazdów samochodowych oraz maszyn rolniczych i pomocy dydaktycznych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętu agd, sprzętu do pracowni- mechanik pojazdów samochodowych oraz maszyn rolniczych i pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Powiatowych w Przasnyszu w ramach realizacji projektu : „Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego I część zamówienia: zakup i dostawa sprzętu komputerowego/ICT na potrzeby Zespołu Szkół Powiatowych im. mjra Henryka Sucharskiego w Przasnyszu. Zakres zamówienia: 1.Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym, programem antywirusowym- 2 szt. 2. Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarka A4- 2 szt. 3. Tablica Flipchart- 2 szt. 4.Komputer stacjonarny( monitor wraz z jednostka centralna, klawiatura, mysz)podłączony do sieci lokalnej z dostępem do Internetu i do drukarki sieciowej- 16 szt. 5. Pakiet programów biurowych-15 szt 6. Projektor multimedialny-1 szt II część zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy sprzętu agd/ gastronomicznego Zakres zamówienia: 1. Maszynka do mielenia mięsa- 1 szt. 2. Robot kuchenny wieloczynnościowy-2 szt. 3. Blender gastronomiczny-2 szt. 4. Sokowirówka-2 szt. 5. Piec konwekcyjno-parowy-1 szt. 6. Podgrzewacz do talerzy-1 szt. 7. Naświetlacz do dezynfekcji jaj-2 szt. 8. Sous Vide urządzenie do gotowania w niskich temperaturach z pakowarka próżniową-1 szt. 9. Maszyna uniwersalna z kompletem rozszerzonych przystawek(przeznaczona do mechanizacji czynności związanych z obróbką mięsa, warzyw, ciasta,itp.)- 2 szt. 10. Urządzenie do gotowania makaronu z koszem do gotowania- 1 szt. 11. Salamandra elektryczna-1 szt. 12. Ekspres do kawy- 2 szt. 13. Drobny sprzęt gastronomiczny: -garnki 6 elementowe- 6 kpl -patelnia o Sr. 28 cm- 6 szt -patelnia o Sr. 24 cm- 4 szt. -blender z pojemnikiem- 6 szt. - ekspres ze pieniaczem mleka- 4 szt. - stolnica drewniana- 5 szt. -rękaw cukierniczy z Tylkami 6 elementowy- 8 szt. -drewniany wałek do ciasta – 12 szt. -radełko- 12 szt. -salaterka 9 cm- 24 szt. - naczynie żaroodporne okrągłe z pokrywka 1,5 l-6 szt. -forma do babki gotowanej-forma mała- 4 szt. - rózga kuchenna ze stali nierdzewnej 25 cm- 10 szt -forma do tarty ze stali węglowej 28x 4 cm- 6 szt -filiżanka ze spodkiem 0, 20 l- 30 szt. -porcelanowy talerzyk spodek 16 cm- 60 szt. Komplet sztućców w aluminiowej walizce 72 elementy- 5 kpl. III część zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu do pracowni- mechanik pojazdów samochodowych Zakres zamówienia: 1. Komputerowy zestaw diagnostyczny do sprawdzania urządzeń elektrycznych i elektronicznych- 1 kpl. 2. Mierniki wielkości elektrycznych-1szt 3. Zestaw elementów oraz układów elektrycznych i elektronicznych-1 szt. 4. Zestawy demonstracyjne instalacji elektrycznych-1 szt. 5. Stół pobierczy- stanowisko testowania alternatorów-1 szt. 6. Model z przekładnią zębatkową i wspomaganiem- 1 szt. IV część zamówienia: Zakup i dostawa maszyn rolniczych oraz pomocy dydaktycznych 1. Pług obracalny 3 skibowy-1 szt 2. Opryskiwacz polowy ciągany 1200 l z belką 12 m-1 szt. 3. Agregat uprawno-siewny-1 szt 4. Siewnik zbożowy uniwersalny-1 szt. 5. kosiarka rotacyjna 6. Przetrząsaczo- zgrabiarka – 1 szt. 7. Atlas roślin uprawnych, chwastów i szkodników- 15 szt. 8. Zielniki roślin uprawnych i chwastów-15 szt. 9. Normy żywienia zwierząt- 15 szt. 10. Oprogramowanie do układania dawek pokarmowych, nawozowych, ochrony roślin, obrotu stadem- 15 stanowisk 11. Próbki nasion roślin uprawnych, nawozów , gleb-1 szt 12. Profile glebowe- 5 szt. 13. Modele narzędzi i maszyn do uprawy gleby , nawożenia, ochrony i zbioru roślin uprawnych-1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I, II, III i IV znajduje się w zał. numer 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2 Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art.45 ust.6 ustawy Pzp. 3Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I zamówienia: 1500 zł brutto(słownie: tysiąc pięćset złotych) Część II zamówienia: 900 zł brutto(słownie: dziewięćset złotych) Część III zamówienia: 2000 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych) Część IV zamówienia: 2000 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych) 4 Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 16.03.2018 roku do godz. 10.00. (dot. części I i lub/ II i/lub III, i/lub IV zamówienia) 5 Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: 06 1020 1592 0000 2702 0263 1331 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć –- „Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu- zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętu agd, sprzętu do pracowni- mechanik pojazdów samochodowych oraz maszyn rolniczych i pomocy dydaktycznych” dotyczy części I i /lub II, i/lub III, i/lub IV zamówienia.Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach