Przetargi.pl
Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Barlinek

Szpital Barlinek Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 462 502 , fax. 957 462 502
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Barlinek Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 10
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 462 502, fax. 957 462 502
    REGON: 30455600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Barlinek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 12 miesięcy usługi pralniczej obejmującej dezynfekcję, pranie, suszenie, prasowanie bielizny szpitalnej zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi w zakładach opieki zdrowotnej. 2) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie załadunek i wyładunek rzeczy brudnych i czystych w miejscu składowania w magazynie Zamawiającego. Transport związany z odbiorem asortymentu brudnego od Zamawiającego do pralni Wykonawcy oraz dostawę asortymentu czystego z pralni Wykonawcy do Zamawiającego odbywać się będzie bezpośrednio z magazynu i do magazynu, środkami transportu Wykonawcy ( Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku w sprawie wymagań, jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz. U. z 2012 r. popz.739). 3) Wykonawca zamówienia zapewnia pięć dużych koszy i worki bawełniane do odbioru i przywozu rzeczy brudnych i czystych, które będą zabierane przy kolejnym transporcie prania. 4) Dezynfekcji podlegać będzie pościel i bielizna z oddziałów położniczo-ginekologicznego, bloku operacyjnego oraz materace, poduszki i koce z pozostałych oddziałów szpitalnych u Wykonawcy zamówienia. 5) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a. Odbiór z magazynu Zamawiającego brudnej bielizny jej transport, pranie, prasowanie, maglowanie, krochmalenie, pościeli bielizny szpitalnej i odzieży medycznej oraz innego asortymentu zw. dalej „bielizną” zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego i dezynfekcję chemiczno-termiczną w procesie prania lub samą dezynfekcję materacy wraz z pokrowcami, poduszek, kocy, oraz dostawę do magazynu Zamawiającego czystej bielizny. b. Zamówienie obejmuje bieżące naprawy „bielizny” np. przyszywanie guzików, troczków, zszywanie. 6) Oddawana „bielizna” czysta musi być poskładana, posegregowana zgodnie z oznaczeniami na materiale oraz opakowana w sposób zabezpieczający przed zanieczyszczeniami w czasie transportu (pakiety ofoliowane i zapakowane w płócienne worki), umieszczone w koszach będących w posiadaniu Wykonawcy zamówienia. Zasłony i obrusy winny być oddawane zafoliowane i powieszone na wieszakach, mopy z każdego oddziału ofoliowane, wszystkie ściereczki wymaglowane poskładane w tzw. „kostkę„ i zafoliowane. 7) Zamówienie obejmuje transport „prania” do i z siedziby Zamawiającego środkami transportu będącego w posiadaniu Wykonawcy zamówienia spełniającymi wymagania sanitarno - epidemiologiczne oraz wniesienie i odebranie bielizny z głównego magazynu bielizny i pościeli szpitalnej. 8) Usługi pralnicze w stosunku do poszczególnych asortymentów i rodzajów rzeczy winny być wykonywane zgodnie z wymogami sanitarno- epidemiologicznymi. 9) Wymagane jest stosowanie technologii gwarantujących wysoką jakość usługi zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala, zapewniających pełne przestrzeganie przepisów sanitarnych i epidemiologicznych 10) Wszystkie materiały i środki użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami i normami obowiązującymi w Polsce. 11) Wykonawca zobowiązany jest do respektowania Warunków prania określonych przez producenta odzieży. 12) W przypadku dłuższych okresów ustawowo wolnych od pracy Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym wyznaczy dodatkowy termin realizacji usługi. 13) Bielizna wydawana i przyjmowana będzie na podstawie specyfikacji asortymentowej. 14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych i /lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem. 15) Pranie bielizny noworodkowej powinno odbywać się w oddzieleniu od pozostałej bielizny szpitalnej w wydzielonych pralnicach. 16) Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco dbać o właściwy stan sanitarno-epidemiologiczny pomieszczeń pralni, otoczenia oraz środków transportu stosując odpowiednie procedury. 17) Zamawiający jest uprawniony do dokonywania kontroli przebiegu procesu prania oraz rodzaju używanych środków piorąco - dezynfekcyjnych w miejscu wykonywani usługi w wybranym przez siebie terminie. 18) Osoby wykonujące czynności w procesie prania i dezynfekcji ze strony Wykonawcy muszą posiadać konieczne dla wykonywanych usług uprawnienia i kwalifikacje, środki ochrony osobistej oraz badania i szczepienia ochronne, potwierdzone stosownymi zaświadczeniami. 19) Wykonawca odpowiada za rzeczy Zamawiającego od momentu odebrania ich z magazynu do czasu przekazania ponownie do miejsca użytkowania Zamawiającego. 20) Bielizna i odzież ochronna z plamami oraz bielizna i odzież operacyjna z „kłaczkami” będzie zwracana do ponownego prania najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych i dostarczana przez Wykonawcę następnego dnia roboczego. 21) Bielizna reklamowana zdawana będzie przez Zamawiającego i oddawana przez Wykonawcę na podstawie tego samego dokumentu. 22) Reklamacje ilościowe i jakościowe będą zgłaszane przez Zamawiającego telefonicznie i potwierdzone pisemnie w ciągu 2 dni roboczych od momentu odbioru bielizny. 23) Strony uznają faks lub e-mail za obowiązujący dokument reklamacji. 24) Bielizna i odzież ochronna zniszczona, nie nadająca się do naprawy, podlega kasacji u Zamawiającego. 25) Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami z tytułu zaginięcia bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej zdanej do prania a rozliczanej w okresach miesięcznych na podstawie różnic asortymentowych. Obciążenia to wartość zaginionej bielizny naliczana wg cen obowiązujących na rynku. 26) Szacunkowa ilość prania w okresie 12 miesięcy – 60.000 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98311000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaświadczenie potwierdzające spełnianie określonych norm zapewnienia jakości: 1.Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, tj. potwierdzający, że procesy wykonywanych usług będących przedmiotem zamówienia przebiegają zgodnie z normami ISO 9001 lub normą równoważną. Przez normę równoważną Zamawiający rozumie normę zachowującą standardy na poziomie nie gorszym niż wynikające z norm ISO 9001 ze względu na przedmiot zamówienia dotyczące w szczególności wymogów materiałowych, jakościowych, technologicznych. - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców; 2. Aktualne zaświadczenie (opinię) Państwowej Inspekcji Sanitarnej właściwej dla miejsca wykonania usługi prania zgłoszonej do wykonania usługi, potwierdzające, iż pralnia spełnia wymogi sanitarne, w zakresie prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej oraz kuchennej. - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców. 3. Aktualne zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej właściwej terenowo dla pralni zgłoszonej do wykonania usługi o spełnieniu warunków sanitarnych środków transportu zewnętrznego będących w posiadaniu Wykonawcy - samochodów dopuszczonych do transportu czystej i brudnej bielizny szpitalnej oraz kuchennej. - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców. 4.Pralnia Wykonawcy powinna posiadać wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością RABC (Risk analysis biocontamination control - system kontroli i analizy skażeń biologicznych), zgodnie z normą PN-EN 14065 "Tekstylia poddawane obróbce w pralni - system kontroli skażenia biologicznego", umożliwiający pralniom zapewnienie odpowiedniej czystości mikrobiologicznej pranych tekstyliów. Wykonawcy zobligowani są do złożenia wraz z ofertą certyfikatu wydanego przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normą jakościową określoną powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach