Przetargi.pl
„Dostosowanie obiektu internatu przy Zespole Szkół nr 1 w Limanowej do potrzeb ewakuacyjnych, w związku z istniejącą sytuacją epidemiologiczną”

Powiat Limanowski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 37 800, , fax. 18 33 37 880
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Limanowski
    ul. Józefa Marka 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 37 800, , fax. 18 33 37 880
    REGON: 49189332200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostosowanie obiektu internatu przy Zespole Szkół nr 1 w Limanowej do potrzeb ewakuacyjnych, w związku z istniejącą sytuacją epidemiologiczną”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem internatu przy Zespole Szkół nr 1 w Limanowej do potrzeb ewakuacyjnych wraz z zapewnieniem bezpiecznych warunków sanitarno - technicznych, w związku z istniejącą sytuacją epidemiologiczną. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze (w tym m.in.: wyniesienie i utylizacja mebli, rozebranie podłóg, rozebranie obicia ścian drewnianych, rozebranie ścianek, rozebranie balustrad schodów wewnętrznych), 2) wykonanie łazienek w pokojach mieszkalnych (w tym m.in.: ułożenie ścianek gipsowo – kartonowych, posadzki z terakoty, licowanie ścian płytkami, wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych, montaż drzwi, biały montaż), 3) demontaż luksferów wraz z uzupełnieniem ściany, 4) wymianę podłóg 5) remont ścian i sufitów, 6) wymianę parapetów, 7) wymianę balustrady schodów wewnętrznych, 8) wymianę drzwi wewnętrznych, 9) wymianę gniazd i włączników we wszystkich pomieszczeniach. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej. 4. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wzorze umowy stanowiących załącznik do SIWZ. 5. Przedmiar robót jest dokumentem informacyjnym. 6. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 48 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 lp. 2 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach