Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 58-351 Sokołowsko, ul. Parkowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 458 240 , fax. 748 458 237
- Data zamieszczenia: 2020-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
ul. Parkowa 3
58-351 Sokołowsko, woj. dolnośląskie
tel. 748 458 240, fax. 748 458 237
REGON: 89031444000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sanatoria-dolnoslaskie.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa środków ochrony osobistej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametru, przedstawionym w SIWZ stanowiącym : załącznik nr 1/1 dla Pakietu nr 01 – Dostawa jednorazowych maseczek chirurgicznych, załącznik nr 1/2 dla Pakietu nr 02 – Dostawa fartuchów fliselinowych, załącznik nr 1/3 dla Pakietu nr 03 – Dostawa fartuchów chirurgicznych, załącznik nr 1/4 dla Pakietu nr 04 – Dostawa przyłbic, załącznik nr 1/5 dla Pakietu nr 05- Dostawa czepków, załącznik nr 1/6 dla Pakietu nr 06- Dostawa ubrań chirurgicznych jednorazowych, załącznik nr 1/7 dla Pakietu nr 07- Dostawa rękawiczek. załączonych do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy. Do formularza ofertowego należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Dziale VI ust. 1 pkt do formularza ofertowego Wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - w formie oryginału oraz powinno być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką). 2) W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie oryginału 1ub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1). 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółek cywilnych), oświadczenie o którym mowa w ust.1 pkt 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a ustawy Pzp (wykorzystuje potencjał podmiotu trzeciego), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) dotyczące tych podmiotów, a także przedstawia Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W zobowiązaniu Zamawiający zaleca określić: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 6) Wykaz parametrów zawierający dokładny i jednoznaczny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia dla danego Pakietu – załącznik nr 1, na które składana jest oferta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków ochrony indywidualnej i środków do dezynfekcji w ramach projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez Covid-19 - 3"
Dodano: 2022-10-21 - Dostawa środków ochrony indywidualnej w ramach projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez Covid-19 - 3"
Dodano: 2022-10-15 - Dostawa środków ochrony indywidualnej - kombinezony ochronne
Dodano: 2022-06-01 - Dostawa ubrań operacyjnych
Dodano: 2022-01-25 - Dostawa kombinezonów ochronnych w ilości 1300 sztuk
Dodano: 2021-12-14 - Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu "Grupa Zakupowa dla podmiotów leczniczych Dolnego Śląska"
Dodano: 2021-11-12 - Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu "Grupa Zakupowa dla podmiotów leczniczych Dolnego Śląska"
Dodano: 2021-09-30 - Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu "Grupa Zakupowa dla podmiotów leczniczych Dolnego Śląska"
Dodano: 2021-08-23 - Dostawa 200 sztuk kombinezonów ochronnych
Dodano: 2021-07-30 - Środek dezynfekujący 5 litrów - HYALUS 20 sztuk
Dodano: 2021-07-30