Zespół Szkół Nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 566 42 39 , fax. 87 566 42 39
- Data zamieszczenia: 2021-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 4
ul. Sejneńska 14
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 87 566 42 39, fax. 87 566 42 39
REGON: 33332200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs4.suwalki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu do realizacji zajęć pozalekcyjnych i wyposażenia pracowni w Zespole Szkół nr 4 w Suwałkach w ramach projektu pn. „Kształcimy profesjonalistów" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni w Zespole Szkół nr 4 w Suwałkach w ramach projektu pn. „Kształcimy profesjonalistów”: 1) sprzęt fotograficzny (aparat fotograficzny cyfrowy 1 szt., torba do aparatu 1 szt., statyw do aparatu - 3 szt., namiot bezcieniowy – 1 szt., slider elektryczny – 1 szt., gimbal ręczny – 1 szt., mikrofon do kamery – 3 szt., aparat cyfrowy z obiektywem – 2 szt., obiektyw – 2 szt., lampa wideo – 2 szt., baterie – 2 szt., statyw do lampy – 2 szt) 2) sprzęt do wyposażenia pracowni prowadzenia sprzedaży (kasa fiskalna – 17 szt., szuflada kasowa – 8 szt., czytnik kodów kreskowych – 8 szt., metkownica – 4 szt., tester banknotów – 4 szt., waga kalkulacyjna – 2 szt.) 3) sprzęt biurowy (falcerka biurowa – 1 szt., frankownica – 1 szt., gilotyna – 4 szt., laminarka – 2 szt., bindownica – 2 szt., niszczarka – 6 szt., datownik – 20 szt., telefon stacjonarny – 1 szt 2. Powyższy sprzęt, wyposażenie opisane w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3 powinny zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego. Odbiór wyposażenia oraz szczegóły dostawy należy uzgodnić wcześniej z pracownikiem wyznaczonym przez Zamawiającego 3. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek, dostarczonego wyposażenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Wszystkie oferowane przedmioty muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Termin „nowe” oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 5. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości. 6. Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w formularzach cenowych nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w załącznikach 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ. 7. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. 8. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. 9. CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 38651000-3 - Aparaty fotograficzne, 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny 38651100-4 - Soczewki do aparatów fotograficznych 30131100-7 - Maszyny do składania papieru lub kopert 30144100-1 - Maszyny do frankowania 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące 30170000-1 - Maszyny do metkowania 30191400-8 - Niszczarki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych do CKZ nr 1 przy ZSE w Białymstoku
Dodano: 2024-06-11 - Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Żłobka Gminy Siemiatycze
Dodano: 2023-10-30 - "Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola nr 2 w Łapach w ramach projektu pn. „Bo w przedszkolu fajnie jest” – część III”
Dodano: 2023-03-23 - „Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z sensoplastyki do Przedszkola Nr 2 w Łapach w ramach projektu „Bo w przedszkolu fajnie jest !” cz. IV”
Dodano: 2023-03-09 - Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 4 zadania
Dodano: 2023-02-14 - "Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola nr 2 w Łapach w ramach projektu pn. „Bo w przedszkolu fajnie jest” – część III”
Dodano: 2023-01-10 - DOSTAWA SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA I POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W KULESZACH KOŚCIELNYCH
Dodano: 2022-12-13 - Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 4 zadania
Dodano: 2022-12-06 - Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 6 zadań
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Gminie Siemiatycze
Dodano: 2022-10-24