Przetargi.pl
Dostawa sprzętu do realizacji zajęć pozalekcyjnych i wyposażenia pracowni w Zespole Szkół nr 4 w Suwałkach w ramach projektu pn. „Kształcimy profesjonalistów"

Zespół Szkół Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 42 39 , fax. 87 566 42 39
  • Data zamieszczenia: 2021-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 4
    ul. Sejneńska 14
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 42 39, fax. 87 566 42 39
    REGON: 33332200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs4.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu do realizacji zajęć pozalekcyjnych i wyposażenia pracowni w Zespole Szkół nr 4 w Suwałkach w ramach projektu pn. „Kształcimy profesjonalistów"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni w Zespole Szkół nr 4 w Suwałkach w ramach projektu pn. „Kształcimy profesjonalistów”: 1) sprzęt fotograficzny (aparat fotograficzny cyfrowy 1 szt., torba do aparatu 1 szt., statyw do aparatu - 3 szt., namiot bezcieniowy – 1 szt., slider elektryczny – 1 szt., gimbal ręczny – 1 szt., mikrofon do kamery – 3 szt., aparat cyfrowy z obiektywem – 2 szt., obiektyw – 2 szt., lampa wideo – 2 szt., baterie – 2 szt., statyw do lampy – 2 szt) 2) sprzęt do wyposażenia pracowni prowadzenia sprzedaży (kasa fiskalna – 17 szt., szuflada kasowa – 8 szt., czytnik kodów kreskowych – 8 szt., metkownica – 4 szt., tester banknotów – 4 szt., waga kalkulacyjna – 2 szt.) 3) sprzęt biurowy (falcerka biurowa – 1 szt., frankownica – 1 szt., gilotyna – 4 szt., laminarka – 2 szt., bindownica – 2 szt., niszczarka – 6 szt., datownik – 20 szt., telefon stacjonarny – 1 szt 2. Powyższy sprzęt, wyposażenie opisane w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3 powinny zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego. Odbiór wyposażenia oraz szczegóły dostawy należy uzgodnić wcześniej z pracownikiem wyznaczonym przez Zamawiającego 3. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek, dostarczonego wyposażenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Wszystkie oferowane przedmioty muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Termin „nowe” oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 5. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości. 6. Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w formularzach cenowych nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w załącznikach 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ. 7. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. 8. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. 9. CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 38651000-3 - Aparaty fotograficzne, 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny 38651100-4 - Soczewki do aparatów fotograficznych 30131100-7 - Maszyny do składania papieru lub kopert 30144100-1 - Maszyny do frankowania 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące 30170000-1 - Maszyny do metkowania 30191400-8 - Niszczarki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach