Przetargi.pl
„ Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn. „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19””

Powiat Hajnowski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 823 371 , fax. 856 824 220
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Hajnowski
    ul. Aleksego Zina 1
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 856 823 371, fax. 856 824 220
    REGON: 50658580000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn. „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa 66 komputerów przenośnych (laptopów) - nowych, nieużywanych, wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn: „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” o parametrach o spełniających wymagania szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do siwz. Sprzęt musi spełniać minimum następujące parametry: procesor:Intel Core i3 gen 10 przekątna ekranu – 15,6” rozdzielczość - 1920 x1080(FHD 1080) powierzchnia matrycy – matowa model karty graficznej – Intel UHD Graphics pamięć RAM: min. 8 GB typ dysku 1 SSD pojemność dysku dysk: min.256 GB typ dysku 2 - HDD popjemnośc HDD – 1TB napęd optyczny – DVD RW wbudowany kamerka internetowa komunikacja: LAN 10/100/1000 wbudowany, WiFi 802.11ac Bluetooth porty video – 1 X HDMI czytnik karty pamięci - TAK system operacyjny: Windows 10 Pro 64 bit; zainstalowany pakiet aplikacji biurowych obejmujący minimum edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia i przygotowania prezentacji lub pokazu slajdów wymagany okres gwarancji: minimum 24 miesiące (licząc od dnia podpisania protokołu odbioru).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty (Załącznik nr 2. Oświadczenia wykonawcy (Załacznik Nr 3 i 4) 3. Pełnomocnictwo -jeśli dotyczy 4. Oświadczenie o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w pkt V.8 a) - d)) SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach