Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, Konarskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2019-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Konarskiego 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
REGON: 29015600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż klimatyzatorów typu split w pomieszczeniach SPSK w Otwocku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem klimatyzatorów typu split w pomieszczeniach SPSK tj. w pokoju internisty, pokoju anestezjologa, serwerowni, pokoju radcy prawnego 2. Ogólny zakres prac: Zadanie 1 • Dostawa i zainstalowanie klimatyzatora ściennego typu Split w pomieszczeniu pokoju internisty o mocy chłodniczej nie mniejszej niż 3,5 kW oraz jednostki zewnętrznej typu inwerter. • Uruchomienie i przekazanie do eksploatacji zainstalowanego urządzenia. Zadanie 2 • Dostawa i zainstalowanie klimatyzatora ściennego typu Split w pomieszczeniu pokoju anestezjologa o mocy chłodniczej nie mniejszej niż 3,5 kW oraz jednostki zewnętrznej typu inwerter. • Uruchomienie i przekazanie do eksploatacji zainstalowanego urządzenia. Zadanie 3 • Demontaż klimatyzatora ściennego Sinclair typu split w pomieszczeniu serwerowni o mocy chłodniczej 5 kW oraz jednostki zewnętrznej typu inwerter. • Zainstalowanie zdemontowanego klimatyzatora ściennego w pomieszczeniu radcy prawnego i jednostki zewnętrznej • Uruchomienie i przekazanie do eksploatacji zainstalowanego urządzenia. Zadanie 4 • Dostawa i zainstalowanie dwóch klimatyzatorów przypodłogowo-podsufitowych typu Split w pomieszczeniu serwerowni o mocy chłodniczej nie mniejszej niż 9,2 kW każdy oraz dwóch jednostek zewnętrznych typu inwerter. • Uruchomienie i przekazanie do eksploatacji zainstalowanego urządzenia Dokładny opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt III SIWZ oraz formularzu cenowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP, Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3do SIWZ 2) W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia 3) Zamawiający informuje, że jeżeli w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia przedmiotowego oświadczenia. 4) Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy przedmiotowe oświadczenie zostanie złożone wraz z ofertą, Wykonawca, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP zobowiązany jest poinformować zamawiającego o okolicznościach, które wystąpiły po terminie otwarcia i mogą mieć wpływ na prawdziwość złożonego oświadczenia pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą 1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Formularz cenowy oraz formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załączniki nr 1 i 1a do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej Oświadczenia własne Wykonawcy (Załącznik nr1, 1a, SIWZ) stanowią integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP b) Karty katalogowe/materiały informacyjne dotyczące zaoferowanych urządzeń, potwierdzające wymagane parametry. Zamawiający informuje, że dokumenty wymienione w pkt XI.1. b) SIWZ stanowią integralną część oferty, dlatego nie podlegają uzupełnieniu, złożeniu na wezwanie. Te dokumenty składane są w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia oraz parametrów w zakresie kryterium oceny ofert. Brak dokumentów w ofercie, załączenie niekompletnych informacji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, jako niezgodnej z siwz, z zastrzeżeniem art. 24 ust. 4 ustawy PZP oraz art. 87 ust. 1 ustawy PZP c) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem e) Pełnomocnictwo
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki.
Dodano: 2023-08-14 - Modernizacja systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki
Dodano: 2023-08-14 - Modernizacja systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki.
Dodano: 2023-07-19 - Budowa instalacji klimatyzacji, w pomieszczeniach biurowych w budynku administracyjno-biurowym w Ostrołęce, przy ulicy Augusta Emila Fieldorfa „Nila” 15
Dodano: 2023-03-13 - Modernizacja automatyki i centrali wentylacji oraz systemu dystrybucji w obiekcie hali sportowej przy ul. Obrońców Tobruku 40 w Warszawie
Dodano: 2021-01-29 - Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji hipoksji w Centralnym Ośrodku Sportu w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2021-01-27 - Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej w budynku dydaktyczno – laboratoryjnym Wolica SGGW w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej
Dodano: 2020-12-23 - Modernizacja automatyki i centrali wentylacji oraz systemu dystrybucji w obiekcie hali sportowej przy ul. Obrońców Tobruku 40 w Warszawie
Dodano: 2020-12-11 - Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej w budynku dydaktyczno – laboratoryjnym Wolica SGGW w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej
Dodano: 2020-11-19 - Remont wentylacji na potrzeby kuchni-stołówki w budynku nr 3 w m. Kolonia Janów
Dodano: 2020-11-05