Przetargi.pl
“Budowa ulicy Spacerowej w Nowym Tomyślu - V postępowanie”

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4426600, 4426641 , fax. 614 422 754
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Poznańska 33
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4426600, 4426641, fax. 614 422 754
    REGON: 52693700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytomysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    “Budowa ulicy Spacerowej w Nowym Tomyślu - V postępowanie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Spacerowej w Nowym Tomyślu z podziałem na dwie części: 4.1.1. CZĘŚĆ I: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace: - budowa nowej nawierzchni jezdni;
 - budowa ciągu pieszego w postaci chodników na części projektowanej drogi;
 - budowa ciągu pieszo-rowerowego na części projektowanej drogi;
 - budowa zjazdów indywidualnych i publicznych;
 - budowa miejsc postojowych w postaci zatok postojowych;
 - budowa podziemnego systemu odwodnienia - kanalizacji deszczowej;
 - budowa odcinka kanalizacji sanitarnej;
 - przebudowa oświetlenia ulicznego na terenie całej inwestycji; - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, oraz elementów bezpieczeństwa ruchu; - wycinka drzew i krzewów oraz wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym. 
 4.1.2. CZĘŚĆ II: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace: - budowa nowej nawierzchni jezdni z kostki;
 Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w warunkach Projektu Umowy- załącznik nr 6 do SIWZ, w Projekcie Budowlanym – załącznik nr 7 do SWIZ, w Przedmiarze robót – załącznik nr 8 do SWIZ, Specyfikacji Technicznj Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – załącznik nr 9 do SWIZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ I - 25 000,00 zł CZĘŚĆ II – 1 500,00 zł 11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 11.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BKO BP nr rachunku: 02 1020 4144 0000 6602 0068 0454 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na “Budowa ulicy Spacerowej w Nowym Tomyślu V postępowanie część ………”. 11.4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (Biuro Obsługi Mieszkańca). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta wykonawcy, który w wyznaczonym terminie nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.5. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 SIWZ. 9.7. Zawartość oferty stanowi: 9.7.1. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz oferty” oraz oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 IDW; 9.7.2. kosztorys ofertowy, który Wykonawca sporządzi ściśle wg przedmiaru robót - załącznika nr 8 do SIWZ, przy zachowaniu tej samej kolejności pozycji, tych samych opisów robót w poszczególnych pozycjach i ilości przyjętych robót. Cena ofertowa obliczona kosztorysem ofertowym będzie zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające z kosztorysu ofertowego i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kosztorys należy tak sporządzić, aby cena końcowa odpowiadała cenie oferty, zgodnie z punktem 10 SIWZ. 9.7.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 9.7.4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 9.7.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach