Przetargi.pl
Budowa krytego basenu w Głuchołazach

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe.glucholazy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa krytego basenu w Głuchołazach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa basenu krytego przy ulicy Moniuszki w m. Głuchołazy 1) Ogólny opis obiektu Krytego basenu: a) obiekt o prostej, czytelnej formie, główna bryła przekryta dachem łukowym, niższy segment zaplecza - płaskim dachem pogrążonym, b) trzykondygnacyjny, wolnostojący, niepodpiwniczony budynek krytej pływalni, o kondygnacji przyziemia zagłębionej poniżej poziomu terenu mniej niż połowę jej wysokości w świetle, Kondygnacja przyziemia - techniczne podbasenie - (poziom projektowanego terenu wokół obiektu zostanie podniesiony), dwie kondygnacje nadziemne: właściwą halę basenową wraz częścią rekreacyjno-komunikacyjno-administracyjną (na poziomie 1 piętra) oraz częścią usługową (na poziomie 2 piętra). c) dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych wyposażony w elementy eliminujące bariery architektoniczne : - 2 windy dla osób niepełnosprawnych, - wydzielone węzły sanitarne, - automatyczna bramka wejściowa uruchamiana przez obsługę kasy, - wydzielony kompleks szatniowo-sanitarny przed wejściem na halę basenową, - specjalistyczny mobilny podnośnik przy basenie, - wydzielone miejsca postojowe dla pojazdów osób niepełnosprawnych, - schodołaz stanowiący wyposażenie budynku. Założeniem Zamawiającego jest możliwość realizacji inwestycji z podziałem na etapy. Opis poszczególnych etapów znajduje się w opisie technicznym zagospodarowania terenu. Niniejsze zamówienie odnosi się do Zadania II Zadanie II 1. Budowa segmentu głównego krytego basenu w zakresie określonym w części rysunkowej, przy czym pomieszczenia 1.20-1.28 w stanie surowym zamkniętym. 2. Zagospodarowanie i uzbrojenie terenu , bez drogi dojazdowej do Orlika na działce 1246/3 oraz drogi dojazdowej na działce 1234/8. 3. Budowa drogi wewnętrznej : wykonanie wykończonej kostką betonową drogi pożarowej w zakresie zaznaczonym na rysunku PZT oraz wykonanie podbudowy spełniającej parametry konieczne dla drogi pożarowej pod pozostałą część drogi. 4. Wymiana nawierzchni fragmentu istniejącego parkingu. UWAGA: Szczegółowe informacje dotyczące podziału inwestycji na poszczególne zadania przedstawiono w części rysunkowej. Część opisowa w zakresie opisu technicznego dotyczy całego obiektu. Szczegółowy zakres prac znajduje się w wielobranżowej dokumentacji projektowej ,przedmiarze robót , specyfikacji wykonania i odbioru robót – stanowiących część załącznika nr 7 do SIWZ – Dokumentacja przetargowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 50.000,00 PLN ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złoty i 00/100 groszy). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 Pzp. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) Wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ poręczenia, gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie w terminie 14 dni pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu przewidziane w ustawie okoliczności, okoliczności, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 6) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, 7) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, 8) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą, Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski (dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. Z treści wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powinno wynikać, że zabezpiecza wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy nr: 55 8891 0000 2015 6507 9312 0003 z adnotacją „Wadium w postępowaniu nr ZP.271.1.27.2019. JSz.” Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego jako osobna korespondencja lub dołączone do oferty. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (Formularz Oferty - sporządzony na podstawie wzoru określonego w Części II SIWZ) dołącza się: 1)Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z treścią Załączników nr 1 i 2 do SIWZ; 2)Zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 11.4. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ; 3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4) Wyceniony kosztorys ofertowy; 5) Dowód wniesienia wadium. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach