Przetargi.pl
Budowa i przebudowa infrastruktury na terenie Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie przy ul. Srebrnej 172/188.

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Srebrna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343618986 , fax. +48343619070
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
    Srebrna 172/188
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343618986, fax. +48343619070
    REGON: 15208264900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu/przetargi,biezace
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa infrastruktury na terenie Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie przy ul. Srebrnej 172/188.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie budowy i przebudowy infrastruktury pompowej. Cały zakres dla powyższego zadania podzielono na pięć etapów: 1. W zakres Etapu I wchodzi dostawa materiałów i urządzeń zgodnie z poniższym zestawieniem z poszczególnych przedmiarów robót: 1) Przedmiar robót TOM II - branża ogólnobudowlana (architektura i konstrukcje) – załącznik nr 16 do SIWZ w zakresie pozycji nr: 129, 130. 2) Przedmiar robót TOM II - branża elektryczna i AKPiA – załącznik nr 20 do SIWZ w zakresie pozycji nr: 1.3; 2.3; 10.1. 3) Przedmiar robót TOM III - branża elektryczna i AKPiA – załącznik nr 30 do SIWZ w zakresie pozycji nr: 1.3; 2.3; 2.4; 3.3; 3.4; 3.5; 4.11; 4.15; 4.16; 4.17. 4) Przedmiar robót TOM III - branża wod.-kan. – załącznik nr 34 do SIWZ w zakresie pozycji nr: 37; 54; 59; 60; 61; 65; 71; 72; 73; 74. 5) Przedmiar robót TOM IV - branża elektryczna i AKPiA – załącznik nr 37 do SIWZ w zakresie pozycji nr: 1.3; 1.4; 2.3; 2.4; 3.12; 3.13; 3.14. 6) Przedmiar robót TOM IV - branża wod.-kan. – załącznik nr 41 do SIWZ w zakresie pozycji nr: 73; 79; 80; 81; 82. 7) Przedmiar robót TOM V - branża elektryczna i AKPiA – załącznik nr 44 do SIWZ w zakresie pozycji nr: 1.3; 1.4; 2.3; 2.4; 3.10; 3.11. 8) Przedmiar robót TOM V - branża wod.- kan. – załącznik nr 48 do SIWZ w zakresie pozycji nr: 28; 29; 30; 39; 40; 41; 42. 2. W zakres Etapu II wchodzi budowa budynku wraz z wspólnymi instalacjami dla Pompowni ścieków Mirów ob.22, Pompowni substancji wyflotowanych ob.22b oraz Punktu odbioru dowożonych ścieków przemysłowych ob.22a i obejmuje: 1) Wykonanie prac ogólnobudowlanych zgodnie z załączonym projektem wykonawczym określającym warunki wykonania i zabezpieczenia tymczasowego głębokiego wykopu TOM VI –– załącznik nr 50 do SIWZ. 2) Wykonanie odwodnienia budowlanego zgodnie z załączonym projektem robót określającym warunki hydrogeologiczne – załącznik nr 53 do SIWZ. 3) Wykonanie prac ogólnobudowlanych i montażowych zgodnie z załączonym projektem wykonawczym TOM II – branża ogólnobudowlana (architektura i konstrukcje) – załącznik nr 13 do SIWZ. 4) Wykonanie prac ogólnobudowlanych i montażowych zgodnie z załączonym projektem wykonawczym TOM II - branża elektryczna i AKPiA – załącznik nr 19 do SIWZ. 5) Wykonanie prac ogólnobudowlanych i montażowych zgodnie z załączonym projektem wykonawczym TOM II - branża sanitarna (wentylacja i ogrzewanie) – załącznik nr 22 do SIWZ. 6) Wykonanie prac ogólnobudowlanych i montażowych zgodnie z załączonym projektem wykonawczym TOM II - branża wod.- kan. – załącznik nr 26 do SIWZ. 7) Przekazanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności na użyte materiały. 3. W zakres Etapu III wchodzi budowa Pompowni ścieków Mirów ob.22 i obejmuje: 1) Wykonanie prac ogólnobudowlanych i montażowych zgodnie z załączonym projektem wykonawczym TOM III - branża elektryczna i AKPiA – załącznik nr 29 do SIWZ. 2) Wykonanie prac ogólnobudowlanych i montażowych zgodnie z załączonym projektem wykonawczym TOM III - branża wod.-kan. (technologia) – załącznik nr 33 do SIWZ. 3) Sprawdzenie, testy i uruchomienie (rozruch systemu) potwierdzone sporządzeniem protokołów niezbędnych do uruchomienia całej instalacji. 4) Przekazanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności na użyte materiały. 5) Przekazanie DTR dla poszczególnych urządzeń wchodzących w skład całej instalacji. 6) Opracowanie instrukcji obsługi. 7) Przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego. 8) Przekazanie do eksploatacji. 4. W zakres Etapu IV wchodzi budowa Pompowni substancji wyflotowanych ob.22b i obejmuje: 1) Wykonanie prac ogólnobudowlanych i montażowych zgodnie z załączonym projektem wykonawczym TOM IV - branża elektryczna i AKPiA – załącznik nr 36 do SIWZ. 2) Wykonanie prac ogólnobudowlanych i montażowych zgodnie z załączonym projektem wykonawczym TOM IV - branża wod.-kan. (technologia) – załącznik nr 40 do SIWZ. 3) Sprawdzenie, testy i uruchomienie (rozruch systemu) potwierdzone sporządzeniem protokołów niezbędnych do uruchomienia całej instalacji. 4) Przekazanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności na użyte materiały. 5) Przekazanie DTR dla poszczególnych urządzeń wchodzących w skład całej instalacji. 6) Opracowanie instrukcji obsługi. 7) Przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego. 8) Przekazanie do eksploatacji. 5. W zakres Etapu V wchodzi budowa Punktu odbioru dowożonych ścieków przemysłowych ob.22a i obejmuje: 1) Wykonanie prac ogólnobudowlanych i montażowych zgodnie z załączonym projektem wykonawczym TOM V - branża elektryczna i AKPiA – załącznik nr 43 do SIWZ. 2) Wykonanie prac ogólnobudowlanych i montażowych zgodnie z załączonym projektem wykonawczym TOM V - branża wod.-kan. (technologia) – załącznik nr 47 do SIWZ. 3) Wykonanie prac ogólnobudowlanych i montażowych zgodnie z załączonym projektem wykonawczym TOM I – zagospodarowanie terenu – załącznik nr 12 do SIWZ. 4) Sprawdzenie, testy i uruchomienie (rozruch systemu) potwierdzone sporządzeniem protokołów niezbędnych do uruchomienia całej instalacji. 5) Przekazanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności na użyte materiały. 6) Przekazanie DTR dla poszczególnych urządzeń wchodzących w skład całej instalacji. 7) Opracowanie instrukcji obsługi. 8) Przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego. 9) Przekazanie do eksploatacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 zł 2. Forma wniesienia wadium: 1) pieniądz, 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancja ubezpieczeniowa, 4) gwarancja bankowa, 5) poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Termin wnoszenia wadium w pieniądzu upływa w dniu złożenia oferty o godzinie 09:30 z tym jednak, że za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu na konto Zamawiającego. Inne dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp powinny być dołączone do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto: Bank Handlowy w Warszawie, ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa Nr rachunku: 92 1030 1508 0000 0008 1829 7009. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie w/w ustaleń będą podlegały odpowiednio nowym terminom. 7. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub w tym również na przedłużony okres związania ofertą. 8. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 3) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczny ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi dalszego udziału w postępowaniu lub podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Kompletna oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) parafowany przedmiot zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ (jednocześnie załącznik nr 1 do umowy), 2) wypełniony i podpisany druk Oferty - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, 6) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 7) wykaz wykonanych lub wykonywanych zadań - załącznik nr 4 do SIWZ, 8) wykaz osób skierowanych do wykonania zamówienia publicznego - załącznik nr 5 do SIWZ, 9) oświadczenie o stanie prawnym - załącznik nr 6 do SIWZ, 10) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp – załącznik nr 7 do SIWZ, 11) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy postępowania przetargowego), 12) oświadczenie dotyczące zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa – załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy postępowania przetargowego), 13) parafowany wzór umowy wraz z załącznikiem: załącznik nr 10 do SIWZ, 14) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, 15) szczegółowy kosztorys ofertowy – dla każdego etapu prac, 16) polisa OC, 17) oświadczenie o rocznym obrocie, 18) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 19) dokument potwierdzający wpłatę wadium, 20) raport z badań odporności na wewnętrzne zwarcia łukowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach