Przetargi.pl
Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1729 O Luboszyce – Zawada w m. Zawada – VII etap

Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4414069 , fax. 77 4414071
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Książąt Opolskich 27
    45-005 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4414069, fax. 77 4414071
    REGON: 531421584
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1729 O Luboszyce – Zawada w m. Zawada – VII etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1729 O Luboszyce – Zawada w m. Zawada – VII etap swoim zakresem obejmuje odcinek od km 0+000 do km 0+739 oraz zawiera m.in. następujący asortyment robót: - roboty teletechniczne (wymianę i przestawienie słupów teletechnicznych w celu zachowania skrajni drogowej oraz usunięcia miejsc kolizji z infrastrukturą drogową), - roboty elektroenergetyczne (wymianę i przestawienie słupów energetycznych w celu zachowania skrajni drogowej oraz usunięcia miejsc kolizji z infrastrukturą drogową), - roboty drogowe, w tym: o roboty pomiarowe (geodezyjne wytyczenie obiektu), o karczowanie pni z wywozem, o roboty rozbiórkowe i roboty ziemne, o poszerzenie jezdni lewostronne i prawostronne, o budowę chodnika prawostronnego o szer. 2,0 m z miejscowymi przewężeniami z kostki betonowej prostokątnej kolor szary gr. 6 cm, o budowę zjazdów na posesje lewostronnych i prawostronnych z kostki betonowej prostokątnej kolor czerwony - gr. 8 cm, o budowę zjazdów na posesje lewostronnych na odc. 0+739 do 1+044 z kostki betonowej prostokątnej kolor czerwony - gr. 8 cm, o wbudowanie krawężników i obrzeży betonowych na ławach betonowych, o oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych, o wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm z ułożeniem warstwy wyrównawczej/ profilującej z mieszanki mineralno – asfaltowej, - roboty kanalizacyjne, w tym: o podłoża pod kanały i obiekty, montaż przykanalików PCV fi 200, montaż kolektora PCV fi 300, montaż studni rewizyjnych żelbetowych fi 1600, studni rewizyjnych fi 1000, montaż studzienek ściekowych betonowych fi 500, wykonanie przepustów pod zjazdami, brukowanie skarp, roboty ziemne; o humusowanie skarp i obsianie trawą, o wykonanie oznakowania, ustawienie znaków i barier – od km 0+000 do 1+373,50 - wg dokumentacji (od kilometra drogi 2+298 zgodnie z kilometrażem drogi tj. km 0+000 z projektu budowlanego - do końca opracowania), o regulacja urządzeń obcych zlokalizowanych w jezdni i poboczu, o wymiana hydrantów wodociągowych nadziemnych na podziemne, - szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze Robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (ST). W ramach zamówienia, oprócz robót Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - opracowanie harmonogramu robót, - opracowanie Programu Zapewnienia Jakości ( PZJ), - opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem, - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót, - zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, opracowanie dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, - sporządzenia dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót ( 2 egz. Płyt CD, przekazane wraz z dokumentacją powykonawczą ), - innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze Specyfikacji Technicznych. Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 48 miesięcy. Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny deklarowany termin gwarancji - 48 miesięcy - maksymalny deklarowany termin gwarancji - 60 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232130-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 28 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240 ). Nazwa beneficjenta: Powiat Opolski – Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27 Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać przed terminem składania ofert przelewem na rachunek Zamawiającego nr 94 1020 3668 0000 5902 0015 8857 z dopiskiem: "Wadium na przetarg: „Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1729 O Luboszyce – Zawada w m. Zawada – VII etap” a dowód przelewu załączyć do oferty w oryginale lub jego potwierdzoną kopię. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach