Przetargi.pl
Bieżące kompleksowe utrzymywanie w należytej czystości i stanie higieniczno -sanitarnym Obiektów w Ośrodku Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20 i 20A, 03-397 Warszawa

Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-397 Warszawa, ul. Łabiszyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 884 85 00 , fax. 22 884 84 20
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
    ul. Łabiszyńska 20
    03-397 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 884 85 00, fax. 22 884 84 20
    REGON: 14244256400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące kompleksowe utrzymywanie w należytej czystości i stanie higieniczno -sanitarnym Obiektów w Ośrodku Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20 i 20A, 03-397 Warszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest bieżące, codzienne i kompleksowe utrzymywanie w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym, pomieszczeń Krytej Pływalni „Polonez” w Dzielnicy Targówek w Warszawie przy ul. Łabiszyńskiej 20 przedstawionych w załączniku nr 1A. Do zakresu prac będzie należało sprzątanie: • Hala główna pływalni: mycie i odkurzanie niecek, dezynfekcja plaż, obrzeży niecek oraz rynien przelewowych wraz z ścianami kaflowymi, mycie i dezynfekcja schodów zjeżdżalni, powierzchni chromowych, wszelkich urządzeń, okien, ścian przeszklonych, słupków startowych, kratek ściekowych i pozostałych nie wymienionych. Mycie okien, drzwi, parapetów, czyszczenie żaluzji, kaloryferów oraz mycie i dezynfekcja rury i wanny hamownej zjeżdżalni, mycie i dezynfekcja zjeżdżalni „słoń” itp. • Pomieszczenia natrysków: mycie i dezynfekcja podłóg i ścian, baterii natryskowych, kratek ściekowych, drzwi itp • Szatnie; mycie i dezynfekcja podłóg, mycie i czyszczenie szafek i kabin, siedzisk, itp. • Ciągi komunikacyjne : sprzątanie i mycie holu wraz z drzwiami wejściowymi oraz korytarza, sprzątanie i mycie stanowiska kasowego, mycie i czyszczenie szyb okiennych i drzwiowych, odkurzanie i mycie kaloryferów i parapetów, mycie luster mycie i dezynfekcja suszarek do włosów, pranie wykładziny oraz innych przedmiotów ustawionych w korytarzu, itp. • Pomieszczenia sanitarne wszystkie: mycie i dezynfekcja podłóg i ścian, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, bieżące uzupełnianie w środki higieniczne w pomieszczeniach sanitarnych (papier toaletowy, środki zapachowe do pisuarów oraz muszli klozetowych) itp. • Pomieszczenia administracyjne: odkurzanie całości pomieszczeń , ścieranie kurzy z mebli i parapetów, mycie okien i parapetów, pranie wykładzin itp. • Elewacja zewnętrzna i wewnętrzna: mycie jeden raz w roku. • Sauna fińska plus kabina infrared: mycie, sprzątanie oraz codzienna dezynfekcja. • Teren przed wejściem głównym do pływalni. , opróżnianie koszy na śmieci, 2) Sprzątanie prowadzone będzie przez co najmniej dwóch pracowników w tym obowiązkowo jedna kobieta i jeden mężczyzna we wszystkie dni tygodnia, na zmianie I i II w godzinach funkcjonowania pływalni tj. od 6 15 do 22 00, polegające na bieżącym utrzymywaniu w stanie czystości wszystkich pomieszczeń basenowych, również w czasie trwania organizowanych imprez sportowych. 3) Usługę sprzątania całego obiektu prowadzoną w godzinach zamknięcia pływalni tj. od godz.22:00 do 6:15 mającą na celu przygotowanie pływalni do bieżącej eksploatacji w dniu następnym. Prace te Wykonawca będzie wykonywał przy udziale takiej ilości pracowników, aby pływalnia była przygotowana we właściwy sposób do eksploatacji od godz. 6:15. Czynności wymienione w załączniku nr 1 wykonywane będą codziennie przez cały okres trwania umowy. Prace porządkowe tzw. „serwisowe” polegać mają na codziennym i bieżącym zamiataniu ciągów komunikacyjnych, opróżnianiu i myciu koszy na śmieci wraz z wymianą worków foliowych, odkurzaniu i myciu parapetów, czyszczeniu i mycie blatów, ławek i biurek, myciu na zewnątrz boksu kasowego, myciu drzwi, szyb okiennych, luster, szafek, czyszczenie obudów suszarek, usuwaniu wody z pomieszczeń korytarzowych, szatniowych i węzłach sanitarnych, myciu i dezynfekcji sauny fińskiej i kabiny infrared oraz mycie i dezynfekcja rury i wanny hamownej zjeżdżalni itp. prac utrzymujących pomieszczenia zaplecza w stanie właściwej czystości gotowości eksploatacyjnej wraz z bieżącym uzupełnianiem w materiały takie jak mydło w płynie, papier toaletowy, papierowe ręczniki itp. materiały sanitarne używane w pomieszczeniach sanitarnych. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do dostarczania artykułów do czyszczenia oraz dezynfekcji wszystkich powierzchni, a także środków czystości w tym papieru toaletowego co najmniej dwuwarstwowego, białego perforowanego, celulozowego-100 % celulozy, ręczników papierowych typu ZZ, mydła w płynie, środków zapachowych, kostek do dezynfekcji pisuarów i muszli klozetowych. Wykaz pomieszczeń wraz z metrażem przedstawiono w załączniku nr 1 A do niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia. 1. Pawilon sportowo-administracyjny OSiR Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20A w Warszawie o łącznej powierzchni użytkowej ok. : 1374,82 m2, w tym: Pomieszczenia biurowe - sprzątanie pomieszczeń w godzinach 8:00 – 16:00: opróżnianie pojemników na odpady, wymiana worków na nowe, wynoszenie posegregowanych odpadów do wyznaczonych kontenerów, czyszczenie mebli i płynem do konserwacji mebli, odkurzanie mebli tapicerowanych, obsługa serwisowa wydarzeń organizowanych na terenie OSiR przygotowanie pomieszczeń wraz ze sprzątaniem i zmywaniem. Sala gimnastyczna – zamiatanie, mycie na mokro płynem antypoślizgowym, maszynowe mycie sali gimnastycznej Siłownia - czyszczenie na mokro wyposażenia siłowni, czyszczenie podłóg, odkurzanie, codzienna dezynfekcja. Zapewnienie stałej dostępności środka do dezynfekcji w pojemnikach z atomizerem np.: Divodes lub równoważny Toalety i natryski – opróżnianie pojemników na odpady, wymiana worków na nowe, wynoszenie posegregowanych odpadów do wyznaczonych kontenerów, uzupełnianie mydła, papieru toaletowego oraz papierowych ręczników jednorazowych do rąk, mycie ceramiki (urządzeń sanitarnych) i armatury, luster, dozowników, mycie podłogi, mycie glazury i ścianek działowych i drzwi, mycie kabin natryskowych, usuwanie kurzu i mycie parapetów. Szatnie - opróżnianie pojemników na odpady, wymiana worków na nowe, wynoszenie posegregowanych odpadów do wyznaczonych kontenerów, uzupełnianie mydła, papieru toaletowego oraz papierowych ręczników jednorazowych do rąk, mycie ceramiki (urządzeń sanitarnych) i armatury, luster, dozowników, mycie podłogi, mycie glazury i ścianek działowych i drzwi, mycie kabin natryskowych, usuwanie kurzu i mycie parapetów, codzienna dezynfekcja. Sauna - mycie, sprzątanie oraz codzienna dezynfekcja. Ciągi komunikacyjne - sprzątanie i mycie holu wraz z drzwiami wejściowymi oraz korytarza, sprzątanie i mycie recepcji, mycie i czyszczenie szyb okiennych i drzwiowych, odkurzanie i mycie kaloryferów i parapetów oraz innych przedmiotów ustawionych w korytarzu, czyszczenie maszynowe podłóg. Pomieszczenia magazynowe - mycie, zamiatanie powierzchni podłogowych, mycie drzwi wraz z framugami, usuwanie kurzu Pomieszczenia techniczne – usługa nie dotyczy pomieszczeń technicznych. Szczegółowy opis załącznik 1B.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 21 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych 00/100), które ma być wniesione w formie: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa wadium w wybranej przez siebie formie. 3. Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. nr rachunku: 90 1030 1508 0000 0005 5105 3024 (kopię wpłaty poświadczoną za zgodność z oryginałem i podpisaną przez osobę uprawnioną do podpisania oferty należy celem kompletności dokumentacji dołączyć do oferty). 3. Oryginał wadium w formie poręczenia, gwarancji lub ubezpieczenia należy złożyć najpóźniej w terminie składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach