Przetargi.pl
Adaptacja budynku pralni położonego w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 34 na działce Nr 1/2 wraz z niezbędnymi uzgodnieniami w celu dostosowania obiektu na potrzeby „Dziennego Domu Senior+”

Dom Pomocy Społecznej im. św. Siostry Faustyny w Krasnobrodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 607 685 , fax. 846 607 686
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. św. Siostry Faustyny w Krasnobrodzie
    ul. Sanatoryjna 34
    22-440 Krasnobród, woj. lubelskie
    tel. 846 607 685, fax. 846 607 686
    REGON: 29773800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa podlegająca Powiatu Zamojskiemu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku pralni położonego w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 34 na działce Nr 1/2 wraz z niezbędnymi uzgodnieniami w celu dostosowania obiektu na potrzeby „Dziennego Domu Senior+”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) roboty rozbiórkowe przygotowawcze i murarskie:- rozebranie ścianek działowych, - rozebranie ścian,- wykucie z muru stolarki drzwiowej i okiennej,- rozbiórkę elementów metalowych wewnętrznych i zewnętrznych,- uzupełnienie ścian i zamurowanie otworów,- wykonanie ścian działowych,- wykonanie nadproży nad nowymi oknami,- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. 2) roboty gipsowe: - wykonanie sufitów podwieszanych modułowych. 3) roboty okładzinowe ścian:- wykonanie okładzin ścian płytami GKBI na profilach metalowych. 4) roboty posadzkarskie ( glazurnicze):- rozebranie płytek i wykładzin, - przygotowanie powierzchni z gruntowaniem, - ułożenie posadzek z płytek ceramicznych antypoślizgowych wraz z cokołem, - przygotowanie powierzchni z gruntowaniem, - wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych. 5) roboty malarskie: - malowanie farbami lateksowymi z gruntowaniem ścian gipsowo kartonowych. 6) roboty elewacyjne: - ocieplanie ścian budynku płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą, - ocieplenie ścian od strony południowej wełną skalną, - ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych, - malowanie elewacji farbami elewacyjnymi, - malowanie olejne rynien i rur spustowych, - malowanie parapetów. 7) rekonstrukcje stolarki drzwiowej: - wymiana drzwi zewnętrznych na aluminiowe, - wymiana drzwi wewnętrznych na PCV. 8) wymianę stolarki okiennej: - wymiana okien drewnianych na PCV z obróbkami. 9) roboty branżowe wod.-kan. i c.o.: - wykonanie instalacji wodnych i kanalizacyjnych wewnętrznych, - wykonanie węzłów sanitarnych (3), w tym 2 dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, - wymianę pieca c.o. na gazowy 2 funkcyjny z zasobnikiem c.w., - wymianę grzejników. 10) roboty branżowe instalacje elektryczne z osprzętem: - wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej z montażem osprzętu, - wykonanie tablicy rozdzielczej z bezpiecznikami, - montaż oświetlenia LED w sufitach podwieszanych modułowych, - badania i pomiary instalacji. 11) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych: - rozebranie płyt chodnikowych z obrzeżami i podbudową, - wykonanie fundamentów podjazdu dla niepełnosprawnych, - montaż balustrad z pochwytami dla niepełnosprawnych, - wykonanie nowej nawierzchni z podbudową z kostki euro bruk i obrzeżami. oraz pozostały zakres objęty dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: – 5 000,00 zł; 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Banku Milenium Nr 34 1160 2202 0000 0002 3604 0477 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu na zadanie pn.: Adaptacja budynku pralni położonego w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 34 na działce Nr 1/2 wraz z niezbędnymi uzgodnieniami w celu dostosowania obiektu na potrzeby „Dziennego Domu Senior+” Zadania dofinansowane w ramach Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2015-2020 w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 19.4 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Uwaga! Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec tego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 8. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc dzień składania ofert, tj. musi obejmować termin związania ofertą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejsze niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 2. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Oświadczenie o przynależność lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach i zasobach innych podmiotów 7 wzór oświadczenia wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO – załącznik Nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach