Przetargi.pl
„Modernizacja i adaptacja pomieszczeń po byłej siedzibie PSP przy ulicy Spokojnej w Żninie na siedzibę OSP w Żninie – Etap II”.

Gmina Żnin ogłasza przetarg

  • Adres: 88400 Żnin, ul. 700-lecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 031 301 , fax. 523 031 103
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żnin
    ul. 700-lecia 39
    88400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 031 301, fax. 523 031 103
    REGON: 9235122200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja i adaptacja pomieszczeń po byłej siedzibie PSP przy ulicy Spokojnej w Żninie na siedzibę OSP w Żninie – Etap II”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace obejmują modernizacje i nadbudowę budynku po byłej siedzibie Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Spokojnej w Żninie na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej, wszystkie roboty budowlane obejmują działkę o nr 2860/2 obręb Żnin, m. Żnin. Zakres opracowania obejmuje: a) roboty wyburzeniowe – polegające na rozbiórce dwóch budynków garażu oraz budynku warsztatowo-mieszkalnego b) branże drogową – obejmującej zagospodarowanie ternu przyległego do remizy poprzez utwardzenie terenu pod parkingi w celu utworzenia 22 miejsc oraz drogę wewnętrzną, c) branża budowlana : - roboty rozbiórkowe: rozbiórka pokrycia dachowego, rozebranie rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich z murków ogniowych, rozbiórka stropów żelbetowych, murów, posadzek, okładzin ściennych z płytek, posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych, zerwanie starych tapet oraz boazeri z paneli, demontaż okiem oraz drzwi balkonowych łącznie wykuciem z muru ościeżnic. - roboty budowlane:  dobudowa klatki schodowej o szer. 5,71m dług 5,65m o wys. 13,49m  wprowadzenie zmian w układzie ścian działowych w celu dostosowania budynku do nowego układu funkcjonalnego – wyburzenie części ścian działowych, wykonanie nowych ścian murowanych wykonanie zamurowań (wykończone tynkiem cem.-wap., szpachlowane gładzią gipsową, malowane farbami emulsyjnymi);  skucie istniejących okładzin ścian (glazura) w obecnych łazienkach;  wykonanie nowych elementów konstrukcyjnych związanych z powiększeniem istnie-jących otworów drzwiowych bądź wykonaniem nowych otworów w istniejących ścianach (nadproża, obramowania otworów drzwiowych zgodnie z częścią konstruk-cyjną niniejszego opracowania), wykucie otworów w stropach międzykondygnacyj-nych w miejscu wykonania komina;  uzupełnienie tynków w miejscach zamurowań oraz w miejscach uszkodzeń i wyburzeń;  wyłożenie ścian oraz posadzek pomieszczeń sanitarnych oraz kuchennych płytkami ceramicznymi; demontaż obecnej armatury sanitarnej i montaż nowej armatury sanitar-nej we wszystkich łazienkach;  wymiana drzwi wewnętrznych oraz zewnętrznych;  montaż drzwi przeciwpożarowych o odporności ogniowej EI 30.  wymiana osprzętu sanitarnego w pomieszczeniach sanitarnych;  wymiana stolarki okiennej na nową o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/(m2*K),  ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko- mokrą styropianem frezowany FS 20 samogasnący o gr. 100mm, warstwa elewacyjna z masy tynkarskiej – z cienkowar-stwowego tynku silikatowo-silikonowego, tynk barwiony w masie  wykonanie posadzki w pom. garażowym jako żywiczną,  wyłożenie ścian oraz posadzek pomieszczeń garażowych płytkami grosowymi anty-statycznymi oraz antypoślizgowymi,  wymiana poszycia dachowego na papę zgrzewalną o gr. 5,2mm,  wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych o odporności ognio-wej EI90, w których rozprowadzana będzie instalacja sanitarna do pomieszczeń kon-dygnacji wyższej (lokalizacja sufitów podwieszanych zgodnie z opracowaniem graficz-nym niniejszej dokumentacji projektowej);  wymurowanie komina z pustaków ceramicznych pod kanały spalinowe i dymowe d) branża sanitarna:  wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej,  wymiana osprzętu sanitarnego w pomieszczeniach sanitarnych;  wykonanie studni z kręgów betonowych i żelbetowych o śred. 1000mm i głębokości 2mm, e) przyłącze gazowe i instalacja c.o.  wykonanie przyłącza gazowego wraz z montażem kocioła gazowego dwufunkcyjnego kondensacyjnego 40kW,  wykonanie podejść do pionu oraz rury zasilające, montaż rozdzielaczy, grzejników stalowych, f) branża elektryczna:  układanie przewodów kabelkowych,  montaż opraw oświetleniowych,  montaż głównego wyłącznika pożarowego, Podstawowe dane dotyczące istniejącego obiektu: - Powierzchnia użytkowa – ok. 494,89 m2 - Powierzchnia zabudowy – ok. 331,47 m2 - Kubatura brutto – ok. 2785,60 m3 - Wysokość budynku – ok.13,49 m Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262522-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł. 2.Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego do zapłaty wadium zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 3.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert: W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej o uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego. 49 8181 0000 0001 2742 2000 0002 Z dopiskiem: Wadium na zadanie: „Modernizacja i adaptacja pomieszczeń po byłej siedzibie PSP przy ulicy Spokojnej w Żninie na siedzibę OSP w Żninie – Etap II”. 5.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument gwarancyjny lub poręczenie należy dołączyć do oferty w oryginale. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym powyżej rachunku bankowym. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach