Przetargi.pl
4WOG.1200.2712.78.2020 Usługa wykonania i montażu mebli nietypowych i zabudowy stałej oraz gablot prezentacyjno-ekspozycyjnych w podziale na 2 zadania

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371, , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, , fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4WOG.1200.2712.78.2020 Usługa wykonania i montażu mebli nietypowych i zabudowy stałej oraz gablot prezentacyjno-ekspozycyjnych w podziale na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa wykonania i montażu mebli nietypowych i zabudowy stałej oraz gablot prezentacyjno-ekspozycyjnych w podziale na 2 zadania: Zadanie nr 1: Usługa wykonania mebli nietypowych i zabudowy stałej wraz z montażem w kompleksach administrowanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Katowicach, tj. w budynku nr 1 przy ul. Francuskiej 30 w Katowicach oraz w budynku przy ul. Kilińskiego 9 w Katowicach, Zadanie nr 2: Wykonanie i dostawa gablot prezentacyjno-ekspozycyjnych dla Wojskowej Komendy Uzupełnień w Rybniku i Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Opolu. Uwaga! Dotyczy zadania nr 1. Wykonawcom zainteresowanym udziałem w postępowaniu dla zadania nr 1 Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, w których zostaną wykonane zabudowy meblowe, podczas której wykonawcy będą mieli możliwość dokonania własnych pomiarów. Wykonawca, który nie przeprowadzi wizji lokalnej, a zostanie wybrany do realizacji zamówienia nie będzie mógł zgłaszać żadnych roszczeń wynikających z ewentualnego niewłaściwego określenia zakresu prac i ceny oferty. Termin wizji ustala się na dzień 2 września 2020 r. o godz. 10:00. Wykonawcy zainteresowani zobowiązani są zgłosić się we skazanym terminie przed budynkiem przy ul. Kilińskiego 9 w Katowicach w celu uczestniczenia w wizji lokalnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - załącznik nr 4: wzór umowy (stosownie do zadania), - załącznik nr 5: opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, - załącznik nr 6: opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2, - załącznik nr 7: formularz cenowy dla zadania nr 1, - załącznik nr 8: formularz cenowy dla zadania nr 2, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części – zadań. Liczba części: 2 zadania. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 6. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz ich dane kontaktowe, o ile są znane (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XXI SIWZ i w projekcie umowy. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy/om. W przypadku, gdy wykonawca powierzy wykonanie całego zamówienia podwykonawcy/om Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 36 a ust. 1 ustawy Pzp. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 9. CPV: 39150000-8, 39151000-5. 10. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp nie zostały określone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla zadania nr 1: 2 500 zł; dla zadania nr 2: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 07.09.2020 r. do godz.: 09.00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zamawiający przedstawia główne postanowienia, jakie powinny zawierać poręczenia lub gwarancje: „Przedmiotem niniejszej gwarancji jest kwota wadium w wysokości ............ zł (słownie: ............... złotych), do wniesienia, którego zobowiązany jest ..........(nazwa Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej – Wykonawców składających ofertę wspólną), stający do postępowania o zamówienie publiczne na „....................................” prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ...poz. ..... z dnia.......... przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy 44-121 Gliwice ul. Gen. Andersa 47.Niniejszym ................(nazwa Wykonawcy) gwarantuję, zapłatę na rzecz 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy 44-121 Gliwice ul. Gen. Andersa 47, kwoty wadium, o której mowa wyżej, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) nie złoży w odpowiedzi na wezwanie dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, „Gwarancja obowiązuje od dnia...... (termin składania ofert) do dnia................ (minimalnie termin upływu związania ofertą). Gwarant zobowiązuje się do wypłacenia 4 Wojskowemu Oddziałowi Gospodarczemu 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, kwoty do wysokości określonej powyżej na pierwsze pisemne żądanie, bez konieczności uzasadnienia żądania przez Zamawiającego, o ile Zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem choćby jednego z wymienionych wyżej warunków i wyszczególni zaistniały warunek lub warunki.” 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr: 52 1010 1212 0063 3413 9120 2000 z dopiskiem: „wadium znak sprawy nr: 4WOG-1200.2712.78.2020” Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium wnoszone jest w jednej z form wymienionych w pkt. 2 lit. b - e należy złożyć oryginał odpowiedniego dokumentu w Kancelarii Jawnej Zamawiającego (w osobnej kopercie lub załączyć do oferty), z dopiskiem: „wadium znak sprawy nr: 4WOG-1200.2712.78.2020” lub załączyć do oferty 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 7b ustawy Pzp. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w sposób określony w niniejszym rozdziale pkt. 2 lit. b-e w formie elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo, w przypadku podpisania dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ przez osoby(ę) niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Pełnomocnictwo musi być załączone w formie oryginału wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. i przedstawione zgodnie z zapisami powyżej dotyczącymi formy pełnomocnictwa jednego podmiotu. 4. Formularz cenowy, prawidłowo wypełniony zgodnie z zaleceniami wskazanymi w załączniku nr 6 i 7 do SIWZ (stosownie do zadania). Formularz cenowy musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika i musi być wyceniona każda pozycja. Brak podania niniejszych danych, załączenie niepodpisanego formularza cenowego lub nie załączenie formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy w szczególności z karami umownymi i akceptuje je, oraz nie wnosi uwag, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie w terminie wskazanym w SIWZ oraz oświadcza, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem XII SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. IX SIWZ, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże część jaką będzie realizował przy udziale podwykonawców(y) wraz z podaniem nazw firm i danych adresowych podwykonawców, którzy będą realizować powierzony zakres zamówienia, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi załączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią punktu 5 i 5.1 rozdziału V SIWZ. 13. Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na wykonywaniu mebli i zabudów meblowych, posiada wiedzę i doświadczenie w tej branży oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobowym do realizacji przedmiotu zamówienia złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie, że Wykonawca udzieli gwarancji na okres ……………. miesięcy (kryterium oceny ofert), liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe wykonanych mebli powstałe w ww. okresie podczas prawidłowego użytkowania mebli zgodnie z ich przeznaczeniem. B. Dokumenty które, każdy Wykonawca musi złożyć po otwarciu oferty. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia w BIP Zamawiającego pod adresem: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/ informacji z otwarcia ofert do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Każdy z członków konsorcjum lub podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie przedkłada stosowne oświadczenie. D. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących wspólnie np. konsorcjum musi przedłożyć w ofercie lub na wezwanie Zamawiającego dokumenty określone w Rozdz. VI lit. A pkt 2 i Rozdz. VI lit. B i lit. C SIWZ pozostałe dokumenty wymienione w Rozdziale VI lit. A przedstawić łącznie. E. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. F. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach