Przetargi.pl
4WOG.1200.2712.23.2020 Usługa wynajmu stoków narciarskich wraz z karnetami całodziennymi celem przeprowadzenia programowego szkolenia narciarskiego dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w podziale na 7 zadań.

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371, , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, , fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4WOG.1200.2712.23.2020 Usługa wynajmu stoków narciarskich wraz z karnetami całodziennymi celem przeprowadzenia programowego szkolenia narciarskiego dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w podziale na 7 zadań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest usługa wynajmu stoków narciarskich wraz z karnetami całodziennymi celem przeprowadzenia programowego szkolenia narciarskiego dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w podziale na 7 zadań tj. Zadanie nr 1 – Wynajem stoków dla 6 BPD Gliwice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 3 – opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 2 – Wynajem stoków dla WSZW Katowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 3 – opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 3 - Wynajem stoków dla JW AGAT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 3 – opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 4 - Wynajem stoków dla 18 bpd Bielsko-Biała. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 3 – opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 5 - Wynajem stoków dla WKU Bielsko-Biała. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 3 – opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 6 - Wynajem stoków dla 13 ŚBOT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 3 – opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 7 - Wynajem stoków dla 4 WOG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 3 – opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, c) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik, d) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Posiadaniu złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. e) Oświadczenie o adresie obiektów, na których będzie realizowane zamówienie złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku gdy ośrodek będzie zlokalizowany poza terenem województwa śląskiego oferta będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. pkt 1 litera a) niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający nie żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. pkt 1 litera a) niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. pkt 1 litera a) niniejszej SIWZ. 5. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w kancelarii jawnej lub prześle pocztą) oświadczenie o treści (zgodnie z załącznikiem nr 5) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. pkt 1 litera a) niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Zamawiający może, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o ile taka możliwość została przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w ogłoszeniu o zamówieniu zgodnie z treścią art. 24 aa, ust. 1 ustawy Pzp. 8. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni dokumenty aktualne na dzień złożenia, potwierdzające okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: - nie dotyczy. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 10. Zamawiający informuje, iż wszystkie w/w dokumenty należy złożyć w formie pisemnej. Dokumenty powinny być przedstawione odpowiednio w oryginale lub jako kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, z zastrzeżeniem pełnomocnictwa, którego kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów które, każdego z nich dotyczą. 11. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 1 litera a), natomiast pozostałe dokumenty i oświadczenia mogą przedstawić łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach