Przetargi.pl
4WOG.1200.2712.15.2020 Usługa wynajmu stoków narciarskich wraz z karnetami całodziennymi celem przeprowadzenia programowego szkolenia narciarskiego dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w podziale na 7 zadań.

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371, , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, , fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4WOG.1200.2712.15.2020 Usługa wynajmu stoków narciarskich wraz z karnetami całodziennymi celem przeprowadzenia programowego szkolenia narciarskiego dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w podziale na 7 zadań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest usługa wynajmu stoków narciarskich wraz z karnetami całodziennymi celem przeprowadzenia programowego szkolenia narciarskiego dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w podziale na 7 zadań tj. Zadanie nr 1 – Wynajem stoków dla 6 BPD Gliwice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 3 – opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 2 – Wynajem stoków dla WSZW Katowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 3 – opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 3 - Wynajem stoków dla JW AGAT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 3 – opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 4 - Wynajem stoków dla 18 bpd Bielsko-Biała. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 3 – opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 5 - Wynajem stoków dla WKU Bielsko-Biała. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 3 – opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 6 - Wynajem stoków dla 13 ŚBOT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 3 – opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 7 - Wynajem stoków dla 4 WOG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 – projekt umowy, nr 3 – opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA 1. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, c) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik, d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi załączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią punktu 7 i 8 rozdziału III SIWZ. e) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Posiadaniu złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. f) Oświadczenie o adresie obiektów, na których będzie realizowane zamówienie złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku gdy ośrodek będzie zlokalizowany poza terenem województwa śląskiego oferta będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. pkt 1 litera a) niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający nie żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. pkt 1 litera a) niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. pkt 1 litera a) niniejszej SIWZ. 5. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w kancelarii jawnej lub prześle pocztą) oświadczenie o treści (zgodnie z załącznikiem nr 6) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. pkt 1 litera a) niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Zamawiający może, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o ile taka możliwość została przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w ogłoszeniu o zamówieniu zgodnie z treścią art. 24 aa, ust. 1 ustawy Pzp. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 10. Zamawiający informuje, iż wszystkie w/w dokumenty należy złożyć w formie pisemnej. Dokumenty powinny być przedstawione odpowiednio w oryginale lub jako kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, z zastrzeżeniem pełnomocnictwa, którego kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów które, każdego z nich dotyczą. 11. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 1 litera a) oraz ust. 5, natomiast pozostałe dokumenty i oświadczenia mogą przedstawić łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach