Przetargi.pl
4WOG.1200.2712.129.2020 Świadczenie usług medycznych na rzecz 4 WOG oraz jednostek i instytucji wojska będących na jego zaopatrzeniu polegających na zabezpieczeniu ćwiczeń, szkoleń żołnierzy i pracowników przez wykwalifikowany personel medyczny wraz z transportem medycznym w podziale na 2 zadania

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371, , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, , fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4WOG.1200.2712.129.2020 Świadczenie usług medycznych na rzecz 4 WOG oraz jednostek i instytucji wojska będących na jego zaopatrzeniu polegających na zabezpieczeniu ćwiczeń, szkoleń żołnierzy i pracowników przez wykwalifikowany personel medyczny wraz z transportem medycznym w podziale na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych na rzecz 4 WOG oraz jednostek i instytucji wojska będących na jego zaopatrzeniu polegających na zabezpieczeniu ćwiczeń, szkoleń żołnierzy i pracowników przez wykwalifikowany personel medyczny wraz z transportem medycznym w podziale na 2 zadania: Zadanie nr 1 - świadczenie usług medycznych w miejscach stacjonowania jednostek wojskowych oraz prowadzenia ćwiczeń i szkoleń wojskowych w: m. Gliwice, m. Tarnowskie Góry, m. Bytom, m. Opole, m. Katowice, m. Częstochowa, m. Pępice k/Brzegu oraz innych miejscach prowadzenia szkoleń i ćwiczeń na terenie woj. śląskiego; Zadanie nr 2 - świadczenie usług medycznych w miejscach stacjonowania jednostek wojskowych oraz prowadzenia ćwiczeń i szkoleń wojskowych w m. Bielsko-Biała, m. Cieszyn oraz innych miejscach prowadzenia szkoleń i ćwiczeń na terenie Beskidu Śląskiego. Zamawiający ustala minimalny czas pojedynczego zamówienia na świadczenie przedmiotowej usługi, tj.: 2h, z tym zastrzeżeniem, że minuty liczone po i do pełnej godziny zalicza się w sposób następujący: od 1min do 30 min – w dół, czyli do godziny, która upłynęła; od 31 min do 59 min – w górę czyli do godziny, która nadejdzie. Ponadto Zamawiający określa następujące zasady rozliczania godzin świadczenia usługi: - każdorazowo organizator/kierownika ćwiczeń, który będzie korzystał z usługi w ramach świadczenia usługi zabezpieczenia medycznego pobiera od przedstawiciela Wydziału Medycznego kartę zlecenia usługi (załącznik nr 6 do umowy) i zabiera ją ze sobą w rejon ćwiczeń (część 1 i 2), - karta składa się z dwóch części 1 dla zespołu medycznego i 2 dla organizator/kierownika ćwiczeń, - karta zostaje rozliczana w miejscu świadczenia usługi w obecności kierownika/organizatora zajęć poprzez odnotowanie godziny rozpoczęcia świadczenia usługi i zakończenia oraz poświadczenia tych danych czytelnym podpisem zarówno organizator/kierownika ćwiczeń, jak i szefa/kierownika zespołu medycznego zarówno w części 1 jak i 2. - część 1 karty zabiera ze sobą zespół medyczny i dołącza do faktury na potwierdzenie realizacji usługi, część 2 karty zabiera ze sobą organizator/kierownik ćwiczeń, który przedstawia ją przedstawicielowi Wydziału Medycznego jako rozliczenie zabezpieczenia medycznego ćwiczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: a) załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia, b) załącznik nr 6 – wzór umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85147000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu; b) formularz cenowy – załącznik nr 2 i 3 (odpowiednio dla zadania nr 1 i 2). Wykonawca w formularzu cenowym musi podać wszystkie wymagane dane, w tym cenę dla każdej pozycji asortymentowej. Formularz cenowy musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika. Brak podania wymaganych danych, załączenie niepodpisanego formularza cenowego lub nie załączenie formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty. c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; d) oświadczenie o tym, że osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj.: personel lekarski, ratownik medyczny i inny posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zamieszczone w formularzu ofertowym; e) oświadczenie o tym, że sprzęt wykorzystywany do udzielenia świadczeń zdrowotnych jest serwisowany zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zmianie ustawy o wyrobach medycznych oraz niektórych innych ustaw, zamieszczone w formularzu ofertowym; f) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu do dyspozycji Zamawiającego co najmniej 2 zespołów medycznych, w tym co najmniej 1 zespół medyczny specjalistyczny (S), w tym samym czasie do świadczenia usług medycznych na rzecz zamawiającego zamieszczone w formularzu ofertowym; g) oświadczenie o tym, że wykonawca posiada co najmniej 2 pojazdy sanitarne w tym jeden pojazd zdolny do przemieszczania się w trudnym terenie poligonowym, wyposażone w aparaturę i sprzęt medyczny – wyposażenie określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane: PN EN 1789 + A1:2011 – „Pojazdy medyczne ich wyposażenie – Ambulanse drogowe. Ambulans typu: „B” – wyposażenie pojazdu zgodnie z Polską Normą PN-EN 1865” , zgodnie z przepisami o Państwowym Ratownictwie Medycznym, zamieszczone w formularzu ofertowym; h) Pełnomocnictwo, w przypadku podpisania dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ przez osoby(ę) niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Pełnomocnictwo musi być załączone w formie oryginału wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. i przedstawione zgodnie z zapisami powyżej dotyczącymi formy pełnomocnictwa jednego podmiotu. 2. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w lit. c, oświadczenie to będzie niekompletne lub niepodpisane, będzie zawierało błędy, Zamawiający wezwie jednorazowo Wykonawcę do poprawienia oświadczenia w terminie przez siebie wskazanym. W przypadku nie przesłania na wezwanie oświadczenia lub przesłanie oświadczenia wadliwego, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w lit. c niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, natomiast pozostałe dokumenty i oświadczenia mogą przedstawić łącznie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach