Przetargi.pl
4/POKL/2012

Zakład Karny Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, ul. Zamkowa 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4326600 , fax. 091 4326604
  • Data zamieszczenia: 2012-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny Nowogard
    ul. Zamkowa 7 7
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4326600, fax. 091 4326604
    REGON: 00032041400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ZAKŁAD KARNY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4/POKL/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Usługa w postaci przeprowadzenia Brukarz dla 12 uczestników wraz z zajęciami aktywizacyjnymi w Zakładzie Karnym w Nowogardzie. Program kursu winien być zgodny z § 22 ust. 1-9 Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z z dnia 17 lutego 2012r., poz. 186). Kurs powinien obejmować 20 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i 90 godzin lekcyjnych zajęć praktycznych, 15 godzin lekcyjnych zajęć aktywizacji zawodowej. Łącznie 125 godz. lekcyjnych musi przypadać na każdego kursanta. Program kursu winien zawierać wiadomości teoretyczne i praktyczne do wykonywania prac pomocniczych: 1. BHP szkolenie wstępne i stanowiskowe; 2. Podstawowe wiadomości o robotach ziemnych; 3. Rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi; 4. Materiałoznawstwo: rodzaje bruku, kostki brukowej itp.; 5. Organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego; 6. Praktyka: przygotowanie nawierzchni ( demontaż obecnego podłoża tj. usunięcie betonowych płyt drogowych), wykonywanie robót ziemnych, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej 8 cm wraz z odwodnieniem, montaż obrzeży. Zamawiający udostępni teren o powierzchni 220 m kw. w celu przeprowadzenia zajęć praktycznych kursu. Kurs musi kończyć się zaliczeniem z części teoretycznej i praktycznej. Bezpośrednio przed kursem należy przeprowadzić zajęcia aktywizacyjne dla 12 osadzonych. Zajęcia powinny obejmować min. 15 godzin, muszą być przeprowadzone przez doradcę zawodowego (posiadającego licencję doradcy zawodowego wydaną przez wojewodę). W trakcie zajęć należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami i metodami skutecznego poszukiwania pracy (tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, komunikacja z pracodawcą) oraz elementami prawa pracy. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne kursu odbywać się będą wyłącznie w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem administracji z uwzględnieniem porządku wewnętrznego. Do kosztów wykonawcy należy: a)materiały niezbędne do wykonania zajęć, których koszt nie może przekroczyć 40% wartości całego kursu. Materiały te muszą być zakupione wyłącznie na potrzeby kursu i nie mogą pochodzić z odzysku. b)potrzebne narzędzia podstawowe. c)Zapewnienie osobom skierowanym na kurs oraz 2 osobom z listy rezerwowej - profilaktycznych, wstępnych badań lekarskich. d)środki ochrony indywidualnej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej) oraz nowej odzieży i obuwia roboczego (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa higieny pracy), e)niezbędne materiały piśmiennicze oraz dydaktyczne (np. podręczniki, skrypty, płyty, długopisy, książki, zeszyty), dla każdego uczestnika kursu. Dodatkowo 1 egz. podręcznika skryptu należy przekazać zamawiającemu. f)ubezpieczenie osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków. g)wywóz odpadów, gruzu itp., powstałych w czasie realizacji kursu. Kurs musi zakończyć się wydaniem dokumentu potwierdzającego zaliczenie kursu zgodnie z § 18 ust. 2 Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z z dnia 17 lutego 2012r., poz. 186). Wzór zaświadczenia określa załącznik nr 5 do rozporządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.SW.GOV.PL
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach