Przetargi.pl
36 miesięczna dzierżawa co najmniej 64 rzędowego tomografu komputerowego dla Pracowni T/K

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    36 miesięczna dzierżawa co najmniej 64 rzędowego tomografu komputerowego dla Pracowni T/K
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa co najmniej 64 rzędowego tomografu komputerowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (wymagania minimalne - parametry techniczne aparatu) na zasadzie dzierżawy płatnego pakietu minimum 250 badań miesięcznie wraz z usługą jego kompleksowego serwisowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2. Klasyfikacja dostaw wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  33115000-9 - urządzenia do tomografii,  51410000-9 - usługi instalowania sprzętu medycznego  50421000-2 - usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Oferowany przez wykonawcę tomograf komputerowy musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020.186). c) Zamontowane urządzenie musi przejść wymagane przepisami prawa testy akceptacyjne, których wyniki załączone zostaną do protokołu przekazania do eksploatacji. d) Zamawiający wymaga, aby okres pełnej gwarancji na dzierżawiony tomograf komputerowy wynosił 36 miesięcy, a wszelkie koszty związane z montażem, przeglądami technicznymi i naprawami wraz z kosztem części zamiennych, lamp rtg. itp, aktualizacji oprogramowania, a także wszelkie inne koszty związane z obsługą serwisową w tym koszty dojazdów, noclegów oraz robocizny wliczony został w koszt dzierżawy. Ponadto w koszt dzierżawy zostaną wliczone koszty demontażu po zakończeniu umowy dzierżawy. e) Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków dzierżawy oraz serwisowania przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 10). f) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. parametry techniczne minimalne tomografu zostały odpowiednio opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania badań ponad wyznaczony limit tj. 250 badań miesięcznie. Wykonawca zagwarantuje stały koszt dodatkowego badania przez cały okres trwania umowy. h) Wykonawca musi zapewnić usługi serwisowe świadczone przez serwis producenta oferowanego urządzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. i) Wszelkie prace adaptacyjne objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą w czasie pracy oddziałów szpitalnych, pracowni w związku z tym prace muszą być wykonane w sposób jak najmniej uciążliwy dla pacjentów. j) W celu ułatwienia złożenia oferty Zamawiający udostępnia rysunek techniczny -pracowni TK z zestawieniem grubości osłon radiologicznych przystosowanych do obecnie dzierżawionego tomografu Brilliance 16, Philips, produkcja 2009 r.- załącznik nr 3 do SIWZ. k) W celu ułatwienia złożenia oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń, termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. Nie dokonanie wizji lokalnej nie będzie podstawą do wykluczenia wykonawcy ani też do odrzucenia jego oferty. l) Zamawiający wymaga termin płatności 60 dni. 4. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zobowiązany jest do: a) Dostawy i montażu aparatu, w tym dokonania adaptacji pomieszczenia Pracowni TK spełniającej indywidualne wymagania aparatu na zasadzie dzierżawy płatnego pakietu minimum 250 badań miesięcznie przez okres 36 miesięcy, b) wykonania projektu ochrony radiologicznej spełniający wymogi SANEPID-u, c) wykonania testów akceptacyjnych podstawowych, d) zapewnienia serwisu eksploatacyjnego i naprawczego w tym zapewnienia przeglądów technicznych, konserwacji i testów w zakresie ustawowym oraz jeden raz w roku zapewnienia wykonania testów specjalistycznych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (t.j. Dz. U z 2017 r. poz. 884 ). Wszelkie czynności serwisowe będą odnotowane w paszportach wyrobów medycznych. e) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i wykorzystania urządzenia, f) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, g) wykonywania testów podstawowych i specjalistycznych w okresie 36 miesięcy dzierżawy, h) uzyskania od właściwych organów (SANEPID) pozwolenia na użytkowanie, i) zapewnienia kompleksowego serwisu producenta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przeglądów technicznych i napraw wraz z częściami zamiennymi i kosztami lamp rentgenowskich przez cały okres dzierżawy zgodnie z wymaganiami producenta urządzenia, j) dostawa wraz z montażem drzwi ołowianych do Pracowni TK o grubości wynikającej z projektu ochrony radiologicznej, k) aktualizacji oprogramowania, o ile jest to niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania tomografu. 5. Dodatkowe informacje niezbędne do przygotowania oferty: Zamawiający informuje, że w Pracowni TK SPZOZ w Wolsztynie są zamontowane: a) urządzenia klimatyzacyjne: FUJI Electic kasetonowyRCG30LR- 1 szt.; GREE ścienny ES-H 126LLAO- 1 szt. b) system nawywiewno-wywiewny składa się z następujących elektrycznych wentylatorów: osiowy z regulatorem TD-250/100; wyciągowy SILENT 200, -klapa zwrotna, czerpnia, kanał izolowany spiro, anemostaty 2 szt., filtr oraz regulator obrotów RS-1-300. Protokół pomiaru skuteczności wentylacji dla pracowni TK- stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, ponadto c) Pracownia zasilana jest w energią elektryczną- kablem LY5x50mm2., d) Zamawiający dysponuje automatyczną strzykawką do podawania kontrastu firmy Urlich, e) Zamawiający dysponuje systemem PACS, o parametrach:  Windows Server 2008 R2 Standard;  Procesor: Intel Xeon 8 core 3,3GHz;  Pamięć: 4GB Kontroler dysków: LSI 9750 RAID;  Powierzchnia dyskowa: 4TB (2TB wolne);  Oprogramowanie PACS: PacsOne Server Premium Edition v6.3.3;  Baza danych: MySQL;  Licencja na AE (Application Entity): 10 urządzeń;  Integracja z RIS: - (Eskulap) 6. Warunki realizacji zamówienia:  Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Pracownia TK SPZOZ w Wolsztynie, mieszcząca się przy ul. Wschowskiej 3, Budynek B.  Wymagany termin dostawy, zainstalowania i uruchomienia tomografu komputerowego, w tym dokonania adaptacji pomieszczenia Pracowni TK, montaż drzwi ołowianych do Pracowni TK, wykonanie projektów, testów, szkoleń o których mowa w Rozdz. III, pkt. 4 SIWZ - oraz uzyskanie zgody SANEPIDU na użytkowanie w maksymalnym terminie do 30 dni od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33115000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Wypełnione odpowiednio załącznik nr 2 - Parametry graniczne TK, c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, d) oświadczenia w zakresie kryteriów oceny ofert - na formularzu oferty , e) wstępne oświadczenia informacyjne - (załącznik nr 5 A, B)., f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, g) oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym, h) pełnomocnictwo i) dokumenty potwierdzające równoważność tj. o których mowa w rozdziale 3 pkt. 8 o ile wykonawca oferuje materiały równoważne. j) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach