Przetargi.pl
2.MODERNIZACJA SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU I SYSTEMU REJESTRACJI CZASU PRACY W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO w WEJHEROWIE PRZY UL. WNIEBOWSTĄPIENIA 4 ORAZ REFORMATÓW 9

Sąd Rejonowy w Wejherowie ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, Wniebowstapienia, 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Wejherowie
    Wniebowstapienia, 4
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    REGON: 000321939
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wejherowo.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    2.MODERNIZACJA SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU I SYSTEMU REJESTRACJI CZASU PRACY W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO w WEJHEROWIE PRZY UL. WNIEBOWSTĄPIENIA 4 ORAZ REFORMATÓW 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu kontroli dostępu i systemu rejestracji czasu pracy w budynkach Sądu Rejonowego w Wejherowie:- przy ul. Wniebowstąpienia 4 w Wejherowie;- przy ul. Reformatów 9 w Wejherowie.2. Zakres przedmiotu obejmuje:Montaż Systemu Kontroli Dostępu i Rejestracji Czasu Pracy, rozbudowa Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz modyfikacja Systemu Włamania i Napadu.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:- Projekt wykonawczy Montaż Systemu KD i RCP budynku Sądu Rejonowego w Wejherowie przy ul. Wniebowstąpienia 4 stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy,- Projekt wykonawczy Montaż Systemu KD i RCP budynku Sądu Rejonowego w Wejherowie przy ul. Reformatów 9 stanowiący załącznik nr 2 do wzoru umowy,- Przedmiar Montaż KD i RCP - budynek Wniebowstąpienia 4 stanowiący załącznik nr 3 do wzoru umowy.- Przedmiar Montaż KD i RCP - budynek Reformatów 9 stanowiący załącznik nr 4 do wzoru umowy.4. Obecnie systemy w budynku przy ul. Wniebowstąpienia 4 podlegają gwarancji do dnia 31.07.2025 r. Gwarancji udzielił wykonawca Luk-Connect z siedzibą w Strzebielinie, który świadczy na dzień dzisiejszy przeglądy systemu i serwis urządzeń i systemu.5. Budynek przy ul. Wniebowstąpienia 4 wyposażony jest w centralę POLON 6000, natomiast budynek przy ul. Reformatów 9 w centralę Aritech 2X. W budynku przy ul. Wniebowstąpienia 4 moduły sterujące SSP (we/wy) do „zwolnienia” kontroli dostępu są już zainstalowane przy istniejących kontrolerach. W przedmiarze robót są uwzględnione 2 moduły EKS 6022 do monitorowania zasilaczy pożarowych;W budynku przy ul. Reformatów do istniejącej centrali Aritech 2X należy zainstalować 1 moduł dwóch pętli adresowalnych typu 2X-LB. Moduły sterujące SSP (we/wy) do zainstalowania wg dokumentacji projektowej.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35123300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących:1) zdolności technicznej lub zawodoweja) wykażą, wykonane, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi montaż systemu kontroli dostępu o wartości 80.000 zł brutto każda i rejestracji czasu pracy o wartości 20.000,00 zł brutto każda w obiekcie użyteczności publicznej,lubco najmniej 2 usługi obejmujące łącznie montaż systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy o wartości 100.000,00 zł brutto każda w obiekcie użyteczności publicznej,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane należycie, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane należycie, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;W przypadku złożenia dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany warunek musi być spełniony przez jednego z Wykonawców. Nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu doświadczenia, świadczeń w zakresie opisanym powyżej przez różne podmioty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych tych z Wykonawców, którzy wykonają przedmiot zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku podmiot udostępniający zasoby jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia w formularzu OFERTA składają oświadczenie, z którego wynika, które przedmioty zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy, (załącznik nr 1 do SWZ).4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają przedmiot zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach