Przetargi.pl
23-2009 SIWZ - Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego nad realizacją robót w ramach projektu pn. Termomodernizacja zespołu budynków Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu ul. Królewiecka 146

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 146
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 055 2345547
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146 146
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 055 2345547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    23-2009 SIWZ - Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego nad realizacją robót w ramach projektu pn. Termomodernizacja zespołu budynków Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu ul. Królewiecka 146
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Pełnieniu obowiązków Inwestora Zastępczego nad realizacją robót w ramach projektu pn. Termomodernizacja zespołu budynków Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu ul. Królewiecka 146 Przedmiot główny: CPV: 71247000-1 Nazewnictwo wg CPV: nadzór nad robotami budowlanymi Zamawiający informuje, że przedmiotowe przedsięwzięcie będzie realizowane ze środków własnych Zamawiającego oraz środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (NFOŚiGW) Zakres świadczonej usługi: 1. element zamówienia nr 1 - sporządzenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2. element zamówienia nr 2 - udział w procedurze przetargowej 3. element zamówienia nr 3 - zastępstwo inwestycyjne 4.element zamówienia nr 4 - funkcja inspektora nadzoru budowlanego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1. i ust.2. Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust.1. - tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.2. SIWZ 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) sprawowanie minimum 1 usługi kierowania lub nadzorowania inwestycją o wartości minimum 2 500 000,00 PLN b) dysponowanie: - koordynatorem projektu : - posiadającym wykształcenie wyższe techniczne - posiadającym minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności techniczno - budowlanej w zakresie konstrukcyjno - budowlanym lub konstrukcyjno-inżynieryjnej - będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - posiadającym doświadczenie w obsłudze minimum 1 kontraktu - jako inżynier kontraktu ilub koordynator kontraktu ilub wiodący inspektor nadzoru itp., kontraktu budowlanego o wartości brutto minimum 2 500 000,00 PLN. - specjalistą ds. rozliczeń inwestycji: - posiadającym wykształcenie minimum średnie techniczne - posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w dowolnej specjalności - będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - posiadającym doświadczenie w rozliczaniu minimum 1 kontraktu inwestycyjnego o wartości brutto minimum 2 500 000 PLN - inspektorem nadzoru inwestorskiego w specjalności techniczno-budowlanej w zakresie konstrukcyjno budowlanym lub konstrukcyjno-inżynieryjnym: - posiadającym wykształcenie wyższe techniczne - posiadającym minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności techniczno - budowlanej w zakresie konstrukcyjno - ogólnobudowlanym - będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego inspektorem nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji i sieci wod - kan: - posiadającym wykształcenie minimum średnie techniczne - posiadającym minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i sieci wod - kam, - będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - inspektorem nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych: - posiadającym wykształcenie minimum średnie techniczne - posiadającym minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych - będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego Uwaga: 1. Dopuszcza się łączenie funkcji Koordynatora projektu z funkcja Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności techniczno-budowlanej w zakresie konstrukcyjno - budowlanym lub konstrukcyjno - inżynieryjną 2. Ilość osób na stanowisku inspektora nadzoru może być większa lub mniejsza w zależności od posiadanych uprawnień Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będący członkami właściwych izb samorządu zawodowego. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.3. 6.4. 6.5. i 6.6. SIWZ 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.7 i 6.8. SIWZ oraz oświadczeń Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 5.2. i 5.3 SIWZ przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6. SIWZ, metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. oraz inne dokumenty i oświadczenia. 1. Oświadczenie wynikające z art.22. i art.24. Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 5 i 6 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wykaz wykonanych usług zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie Uwaga: a) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIKI NR 3 i 4 do SIWZ b) W wykazie należy wymienić usługi potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w pkt 5.2. lit.a. oraz 5.2 lit b - dotyczy osoby koordynatora projektu oraz specjalisty ds. rozliczeń inwestycji c) Dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - przedmiotowe dokumenty winny zawierać wszystkie informacje zawarte w wykazie d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w pkt 5.2. lit. a i b SIWZ. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ b) W wykazie należy określić: - personalia osób przewidzianych do wykonania zamówienia - liczbę lat doświadczenia zawodowego osób jw licząc od daty uzyskania przez nich stosownych uprawnień budowlanych - specjalność i zakres uprawnień budowlanych posiadanych przez osoby jw - dokumenty identyfikujące uprawnienia budowlane osób jw i ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzając spełnienie warunku podanego w pkt 5.2. lit. b c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy wykaz Wykonawcy składają wspólnie 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 4. SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymienionych w pkt 5.2 SIWZ, tj.: zaświadczenia o nadaniu uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) określonym w art.24 ust.1. pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) określonym w art. 24 ust.1. pkt.9. Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach