Przetargi.pl
21/Ż/2009

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 20-482 Lublin, ul. Południowa 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7444471 do 75
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Południowa 5 5
    20-482 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7444471 do 75
    REGON: 00059044400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sw.gov.pl/download/siwz/siwz_as_lubli_021_2009.doc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    21/Ż/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Śmietana 18 % w kubku (opakowanie o pojemności do 1kg) gat. I kg 7500 Mleko w proszku pełne o zawartości tłuszczu nie mniej niż 26 % (opakowanie do 25 kg) gat. I kg 8000 Ser twaróg chudy, ofoliowany (opakowanie kostka do 250 g) gat. I kg 7000 Serek termizowany (opakowanie do 150 g) gat. I kg 5000 Serek typu Fromage, różne smaki (opakowanie do 100 g) gat. I kg 3500 Serek typu topiony (opakowanie do 100 g) o zawartości tłuszczu nie mniej niż 16 % gat. I kg 5000 Ser żółty o zawartości tłuszczu nie mniej niż 40 % gat. I kg 3500
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy pzp żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1. Warunki wniesienia wadium : - wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r.Nr 42, poz. 275). Zamawiający dopuszcza składanie tych dokumentów tylko w formie oryginałów, które należy dołączyć do złożonej oferty. -wadium wnoszone w pieniądzu w wysokości 5 000,00 zł należy wpłacać na konto w banku NBP O/Lublin Nr 13 1010 1339 0008 4013 9120 0000 do dnia 19 października 2009r.. - wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli znajdzie się na koncie bankowym Zamawiającego do dnia 19 października 2009r. do godziny 09:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożenie prawidłowo wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Złożenie podpisanego oświadczenia stanowiącego Zał. nr 3 do SIWZ. 3. Złożenie informacji o tym, czy Wykonawca użyje do realizacji zamówienia podwykonawców wraz z informacją na temat zakresu powierzonych im prac, wartości tych prac, lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi Zał. Nr 4 do SIWZ 4. Potwierdzenie wpłaty wadium na konto Zamawiającego. 5. Złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Podpisane oświadczenie stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ. 3. Złożenie informacji o tym, czy Wykonawca użyje do realizacji zamówienia podwykonawców wraz z informacją na temat zakresu powierzonych im prac, wartości tych prac, lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi Zał. Nr 4 do SIWZ 4. Potwierdzenie wpłaty wadium na konto Zamawiającego. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/download/siwz/siwz_as_lubli_021_2009.doc.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach