Przetargi.pl
1.Przebudowa drogi nr 106056L w m. Elizówka w zakresie budowy ścieżki rowerowej. 2. Przebudowa drogi powiatowej 2214L na odcinku o długości około 920 m w miejscowości Majdan Krasieniński w zakresie budowy ścieżki rowerowej. 3.Przebudowa drogi gminnej nr 106048L w m. Rudka Kozłowiecka polegająca na budowie ścieżki rowerowej.

Gmina Niemce ogłasza przetarg

  • Adres: 21-025 Niemce, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 561 521 , fax. 817 561 790
  • Data zamieszczenia: 2020-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niemce
    ul. Lubelska 121
    21-025 Niemce, woj. lubelskie
    tel. 817 561 521, fax. 817 561 790
    REGON: 43101952000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1.Przebudowa drogi nr 106056L w m. Elizówka w zakresie budowy ścieżki rowerowej. 2. Przebudowa drogi powiatowej 2214L na odcinku o długości około 920 m w miejscowości Majdan Krasieniński w zakresie budowy ścieżki rowerowej. 3.Przebudowa drogi gminnej nr 106048L w m. Rudka Kozłowiecka polegająca na budowie ścieżki rowerowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 1)Przebudowa drogi nr 106056L w m. Elizówka w zakresie budowy ścieżki rowerowej. Część 1 2) Przebudowa drogi powiatowej 2214L na odcinku o długości około 920 m w miejscowości Majdan Krasieniński w zakresie budowy ścieżki rowerowej. Część 2 3)Przebudowa drogi gminnej nr 106048L w m. Rudka Kozłowiecka polegająca na budowie ścieżki rowerowej. Część 3 2. Zakres Inwestycji obejmuje między innymi: Dla części pierwszej: Przebudowa drogi nr 106056L w m. Elizówka w zakresie budowy ścieżki rowerowej. Zakres zamówienia obejmuje między innymi wykonanie robót ziemnych i koryta, wzmocnieniu podłoża gruntem stabilizowanym cementem oraz wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego i ułożeniu warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego na ścieżce rowerowej oraz regulacji nawierzchni z kostki brukowej na zjazdach. Wykonaniu niezbędnych robót ziemnych związanych z odwodnieniem oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego – wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu. Dla części drugiej: Przebudowa drogi powiatowej 2214L na odcinku o długości około 920 m w miejscowości Majdan Krasieniński w zakresie budowy ścieżki rowerowej. Zakres zamówienia obejmuje między innymi wykonanie ścieżki rowerowej wzdłuż istniejącej drogi powiatowej, przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych, wykonanie aktualizacji istniejącego oznakowania i elementów bezpieczeństwa ruchu, roboty wykończeniowe. Dla części trzeciej: Przebudowa drogi gminnej nr 106048L w m. Rudka Kozłowiecka polegająca na budowie ścieżki rowerowej. Zakres zamówienia obejmuje między innymi przebudowę drogi polegającą na wykonaniu poszerzenia istniejącej jezdni o 1,5m pas bitumiczny, przeznaczony na jednokierunkową ścieżkę rowerową oddzieloną od głównej jezdni oznakowaniem pozio¬mym. Przebudowa drogi odbywa się na odcinku 1651mb po jednej ze stron jezdni. Za projektowaną jezd¬nią bitumiczną przewidziano pobocze ziemne. Istniejące zjazdy zostaną przebudowane i dostosowane do poszerzenia bitumicznego. Istniejąca niweleta zostanie zachowana. Projekt przewiduje frezowanie 0,5m istniejącej w-wy bitumicznej przy jej krawędzi i ponowne ułożenie nowych warstw bitumicznych wraz z poszerzeniem, w celu uzyskania lepszego połączenia obu konstrukcji. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 1 do SIWZ), w skład której wchodzą: - Projekt budowlany, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - Przedmiar robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ maja charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. 10. Rozwiązania równoważne: W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1. Wymagane jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie: Dla Części pierwszej: 5000 zł (pięć tysięcy złotych), dla części drugiej: 4 000 zł (cztery tysiące złotych), dla części: trzeciej 5000zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS NIEMCE 29 8702 0001 0000 0026 2000 0050 z adnotacją „Wadium - Znak sprawy: IZP.271.7.2020” (Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: Mod dnia - do dnia ", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 5. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 7. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp gwarancji/poręczenia (z wyłączeniem formy pieniężnej), należy złożyć za pośrednictwem Platformy. 10. Zamawiający wymaga złożenia dokumentu w oryginale, w formie elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale XX pkt. 10.1 – z zastrzeżeniem, iż będzie on podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia. 11. Nie dopuszcza się skanu kopii gwarancji /poręczenia przesłanej elektronicznie i poświadczonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawcę chyba, że z treści gwarancji/poręczenia wynika, iż jest skuteczne żądanie wypłaty po przedstawieniu jedynie elektronicznej kopii tego tego dokumentu (nie oryginału w formie papierowej). 12. Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu. 13. Oryginał dokumentu wadium ( poręczenia lub gwarancji ) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia , Wykonawca składa załączając na Platformie Zamawiającego w zakładce „Oferty” w oddzielnym pliku – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument” UWAGA : Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium powinno obejmować cały okres związania z oferta. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art, 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13 . Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach