Przetargi.pl
1) Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych; 2) Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych i innych rodzajów odpadów

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4784561
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
    al. Jana Pawła II 7 7
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4784561
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1) Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych; 2) Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych i innych rodzajów odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi: Pakiet nr 1 - Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych; Pakiet nr 2 - Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych i innych rodzajów odpadów powstających na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów określają Załączniki nr 1, 6a i 6b do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być wykonywany zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności przepisami: - Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2006 r. nr 129, poz. 902 ze zm.), - Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. nr 62 poz. 628 ze zm.), - Ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2005 r. nr 180, poz. 1495), - Ustawy z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2002 r. nr 199, poz. 1671 ze zm.), - Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. nr 236 poz. 2008 ze zm.), - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001 r. nr 112 poz. 1206), - Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U. z 2003 r. nr 8, poz. 104 ze zm.), - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2006 r. nr 30, poz. 213). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający, zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy PZP, żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. Stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 5 Ustawy PZP informuje, iż dopuszcza złożenie oferty z podwykonawcą wyłącznie w zakresie utylizacji odpadów określonych w Pakiecie nr 2. Zamawiający zastrzega, że odbiór i transport odpadów nie może zostać powierzony podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie obowiązuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1) Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP; 2) Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3) Aktualne pozwolenie na: a) Pakiet nr 1 - prowadzenie działalności związanej z odbiorem oraz wywozem odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 na legalne składowiska odpadów wydane przez właściwy organ administracji publicznej zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, na terenie Miasta Jastrzębie Zdrój; b) Pakiet nr 2 - zbieranie, transport i unieszkodliwianie (bądź pozwolenie na transport) odpadów o kodach: 18 01 02, 18 01 03, 18 01 06, 18 01 08, 18 01 09, 16 02 13, 16 06 01, 16 06 02, 16 06 06, 20 01 08, wydane przez właściwy organ administracji publicznej zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, na terenie województw, na których prowadzi powyższą działalność. W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność wyłącznie w zakresie transportu odpadów, powinien przedłożyć kopię pozwolenia, wydanego przez właściwy organ administracji publicznej na prowadzenie działalności dla firmy, z którą zawarł umowę na unieszkodliwianie transportowanych przez siebie odpadów, na terenie na którym firma prowadzi przedmiotową działalność, jak również kopię przedmiotowej umowy; 4) Pakiet nr 2 - Dokument poświadczający nadanie numeru rejestrowego wydanego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska na zbieranie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (dotyczy Pakietu nr 2); 5) Wykaz min. 2 usług: a) Pakiet nr 1 - odbioru i wywozu odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, o wartości min. 50.000,00 zł brutto każda - wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; b) Pakiet nr 2 - odbioru, transportu i utylizacji odpadów o kodach: 18 01 02, 18 01 03, 18 01 06, 18 01 08, 18 01 09, 16 02 13, 16 06 01, 16 06 02,16 06 06, 20 01 08 z terenu województwa śląskiego, o wartości min. 60.000,00 zł brutto każda - wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca: a) Pakiet nr 1: - samochód przeznaczony do realizacji zamówienia - min. 1 szt.; b) Pakiet nr 2: - samochód przeznaczony do realizacji zamówienia wraz z kopią zaświadczenia o dopuszczeniu do przewozu materiałów niebezpiecznych - min. 1 szt.; - waga przeznaczona do ważenia odpadów wraz z dokumentem poświadczającym aktualną legalizację wagi - min. 1 szt.; 7) Polisy w wysokości min. 100.000,00 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (dotyczy obu pakietów). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach