Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Noniewicza 10
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5628324, 5628326 , fax. 087 5628400
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
ul. Noniewicza 10 10
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5628324, 5628326, fax. 087 5628400
REGON: 79000227000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Roboty inwestycyjne i remontowe budynku związanego z opieką zdrowotną przy ul. Waryńskiego 27 w Suwałkach 2. W zakres zamówienia wchodzą dwa zadania stanowiące odrębne postępowanie. ZADANIE I Roboty inwestycyjne w zakresie docieplenia ścian zewnętrz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE I Roboty inwestycyjne w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych z wykonaniem tynków elewacyjnych budynku związanego z opieką zdrowotną przy ul. Waryńskiego 27 w Suwałkach Zakres robót inwestycyjnych obejmuje : - docieplenie ścian zewnętrznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1.1. ZADANIE I - 5 000,00 PLN ( słownie złotych: pięć tysięcy) 1.2. ZADANIE II - 15 000,00 PLN ( słownie złotych : piętnaście tysięcy ) 2. Wadium należy wnieść
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A ZADANIE I : O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych : a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 3) wyrażają zgodę na opłatę faktury w terminie 21 dni od daty złożenia ich u zamawiającego, 4) wnieśli wadium w kwocie, terminie i w sposób określony w SIWZ. 5) posiadają uprawnienia lub będą dysponować osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie. 6) posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 250 000,00 PLN słownie złotych : dwieście pięćdziesiąt tysięcy. 8) wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz przedłożą referencje od zamawiających o wykonaniu robót należycie. 9) udzielą minimum pięcioletniej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 10) wykonają zamówienie w terminie nie przekraczającym 30.10.2009 rok. 2. Zamawiający określa, iż roboty związane z dociepleniem ścian zewnętrznych nie mogą być powierzone podwykonawcom. B. ZADANIE II : O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych : a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 3) wyrażają zgodę na opłatę faktury w terminie 21 dni od daty złożenia ich u zamawiającego, 4) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 100 000,00 PLN słownie złotych : sto tysięcy. 5) wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz przedłożą referencje od zamawiających o wykonaniu robót należycie. 6) posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7) wnieśli wadium w kwocie, terminie i w sposób określony w SIWZ. 8) posiadają uprawnienia lub będą dysonować osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie z odpowiednich branż ( budowlanej, sanitarnej i elektrycznej ). 9) udzielą minimum trzyletniej gwarancji na wykonane roboty remontowo budowlane, elektryczne i sanitarne oraz minimum pięcioletniej gwarancji na wykonaną stolarkę okienną 10) wykonają zamówienie w terminie nie przekraczającym 30.10.2009 rok. 2. Wykonawca wskaże w ofercie roboty, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie analizy oświadczeń lub dokumentów określonych w Rozdziale IX SIWZ. Ocena przeprowadzona zostanie wg reguły spełnia albo nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w Rozdziale. VIII SIWZ ust. A i B pkt 1 ppkt. 1, 2 i 6 muszą być spełnione odpowiednio przez każdego wykonawcę a pozostałe przez jednego lub kilku wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ZADANIE I : 1. Złożenie formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Potwierdzenie dopuszczenia do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia, właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Potwierdzenie niekaralności wykonawcy w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Podpisany, wypełniony i parafowany przez osoby uprawnione projekt umowy (każda strona) - Załącznik nr 3 do SIWZ 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5 do SIWZ 8. Kopię dokumentu uprawniającego wykonawcę do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego lub kopię w/w dokumentów osób , którymi będzie dysponował wykonawca na czas trwania umowy. 9. Polisę lub inny dokument (kopia) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót - dokument ten nie będzie podlegał ocenie przy sprawdzaniu ofert, będzie traktowany jako materiał pomocniczy do rozliczeń w czasie trwania realizacji zamówienia. 12. Potwierdzenie wniesienia wadium (w kopercie zewnętrznej). 13. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. B. ZADANIE II : 1. Złożenie formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Potwierdzenie dopuszczenia do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia, właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Potwierdzenie niekaralności wykonawcy w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Podpisany, wypełniony i parafowany przez osoby uprawnione projekt umowy (każda strona) - Załącznik nr 4 do SIWZ 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5 do SIWZ 8. Kopię dokumentu uprawniającego wykonawcę do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z odpowiednich branż ( budowlanej, elektrycznej i sanitarnej ) lub kopię w/w dokumentów osób , którymi będzie dysponował wykonawca na czas trwania umowy. 9. Polisę lub inny dokument (kopia) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiarów robót. Kosztorysy należy sporządzić na każdą branżę oddzielnie - dokument ten nie będzie podlegał ocenie przy sprawdzaniu ofert, będzie traktowany jako materiał pomocniczy do rozliczeń w czasie trwania realizacji zamówienia. 11. Potwierdzenie wniesienia wadium (w kopercie zewnętrznej). 12. Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonywania zamówienia. 13. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. Wymagane dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX SIWZ wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca, który nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów wymienionych w Rozdziale IX SIWZ lub nie spełni innych wymagań określonych w niniejszej SIWZ podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale. IX ust. A i B pkt 3 ; 4 i 5 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy występujący wspólnie składają dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - określone w Rozdziale IX ust. A i B pkt. 2; 3; 4; 5; 9 każdy, - pozostałe jeden lub kilku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oszczędzanie energii w budynkach użyteczności publicznej w gminie Rajgród. Etap II - Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i wymiana istniejącego źródła ciepła w budynku Gimnazjum
Dodano: 2016-06-29 - Oszczędzanie energii w budynkach użyteczności publicznej w gminie Rajgród. Etap II - Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i wymiana istniejącego źródla ciepła w budynku Gimnazjum
Dodano: 2016-06-08 - Termomodernizacja remizy strażackiej - świetlicy wiejskiej w Rydzewie
Dodano: 2016-05-05 - Oszczędzanie energii w budynkach użyteczności publicznej w gminie Rajgród. Etap I - Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie
Dodano: 2015-09-18 - Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego w m. Bronowo
Dodano: 2015-05-22 - Termomodernizacja siedziby Białostockiego Ośrodka Kultury
Dodano: 2015-03-30 - Termomodernizacja przepompowni wielofunkcyjnej
Dodano: 2014-09-16 - Termomodernizacja budynku Internatu Zespołu Szkół Muzycznych im.I.Paderewskiego w Białymstoku
Dodano: 2014-05-30 - WYKONANIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA, CIEPŁEJ WODY UŻYTKOWEJ I CYRKULACJI ORAZ WĘZŁA CIEPLNEGO W BUDYNKU PRZY UL.SPOKOJNEJ 7B W ŁOMŻY
Dodano: 2014-04-14 - WYKONANIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA, CIEPŁEJ WODY UŻYTKOWEJ I CYRKULACJI ORAZ WĘZŁA CIEPLNEGO W BUDYNKU PRZY UL. SPOKOJNEJ 7A W ŁOMŻY
Dodano: 2014-04-14