Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi ogłasza przetarg
- Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6231220 , fax. 022 6232315
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
ul. Wspólna 30 30
00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6231220, fax. 022 6232315
REGON: 00006388000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.minrol.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1) przygotowanie projektu wytycznych Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w zakresie zapobiegania powstawaniu odpadów oraz zalecanego postępowania z odpadami dla poszczególnych działów gospodarki: rolnictwa oraz przemysłu rolno-spożywczego 2) wyznaczenie wskaźników materiałochłonności i odpadowości w poszczególnych działach gospodarki: rolnictwie i przemyśle rolno-spożywczym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) przygotowanie projektu wytycznych Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w zakresie zapobiegania powstawaniu odpadów oraz zalecanego postępowania z odpadami dla poszczególnych działów gospodarki: rolnictwa oraz przemysłu rolno-spożywczego, w tym: podanie zakresu kategorii i grup odpadów, które mają być objęte wytycznymi oraz metod rozróżniania między odpadami a produktami ubocznymi i ewentualne rozszerzenie katalogu odpadów; 2) wyznaczenie wskaźników materiałochłonności i odpadowości w poszczególnych działach gospodarki: rolnictwie i przemyśle rolno-spożywczym, w tym: a) weryfikację ww. wskaźników z danymi pozyskanymi z innych państw UE (co najmniej 2 państw), b) przyporządkowanie określonych wskaźników do badanych ciągów technologicznych wraz z komentarzem dotyczącym różnic w wartościach tych wskaźników uzyskanych w Polsce i wybranych krajach UE - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 730000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł (słownie:dwa tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej ustawą oraz posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, co oznacza, że wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie prace studyjne związane z opracowaniem metod zagospodarowania odpadów z rolnictwa i przemysłu rolno spożywczego, w tym zagospodarowania ścieków z przemysłu i przetwórstwa rolno-spożywczego. 2. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają złożyć Wykonawcy wraz z ofertą, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 2 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika nr 4 do SIWZ), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Uwaga: Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.minrol.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Gostyń wraz z zespołem klasztornym OO. Filipinów w Gostyniu Głogówku - Studium ochrony wartości kulturowych miasta i zespołu klasztornego, realizowane w ramach Krajowego programu ochrony zabytków i opieki nad zabytkami na lata 2014-2017
Dodano: 2016-06-17 - Wybór eksperta ds. audytu podmiotów leczniczych (1 osoba) do realizacji zadania polegającego na opracowaniu szczegółowego wzorca map potrzeb zdrowotnych w ramach projektu pn. Mapy potrzeb zdrowotnych - Baza Analiz Systemowych i Wdrożeniowych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, postępowanie znak: ZZP-159/16
Dodano: 2016-06-07 - Wybór eksperta ds. analiz statystycznych i metodologii badań celem wsparcia beneficjenta projektu pn. Rozwój kompetencji pielęgniarskich, postępowanie znak:ZZP-143/16
Dodano: 2016-05-13 - Opieka naukowa i doradztwa naukowo - technicznego na rzecz Metra Warszawskiego Sp. z o.o. podczas realizacji rozbudowy II linii metra w Warszawie
Dodano: 2016-05-10 - Ekspertyza dotycząca projektu ustawy - Prawo wodne
Dodano: 2016-05-05 - Gostyń wraz z zespołem klasztornym OO. Filipinów w Gostyniu Głogówku - Studium ochrony wartości kulturowych miasta i zespołu klasztornego, realizowane w ramach Krajowego programu ochrony zabytków i opieki nad zabytkami na lata 2014-2017
Dodano: 2016-05-04 - Ekspertyza dotycząca projektu ustawy - Prawo wodne
Dodano: 2016-04-04 - Studium ochrony wartości kulturowych miasta,gminy, realizowane w ramach Krajowego programu ochrony zabytków i opieki nad zabytkami na lata 2014-2017 - 4 części
Dodano: 2016-03-21 - Przeprowadzenie badania dotyczącego procesów zarządzania projektami B+R+I
Dodano: 2016-02-24 - ZZP-67/16,WYBÓR WYKONAWCY (DEMOGRAFA) DO REALIZACJI USŁUGI EKSPERCKIEJ W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN. MAPY POTRZEB ZDROWOTNYCH - BAZA ANALIZ SYSTEMOWYCH I WDROŻENIOWYCH WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ
Dodano: 2016-02-23