Przetargi.pl
1. Przeprowadzenie zajęć pozaszkolnych pn. Bezpieczeństwo ruchu drogowego przygotowujących uczniów do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B. Zajęcia prowadzone będą łącznie dla 29 pełnoletnich uczniów szkół kształcenia zawodowego, dla których organem prowadzącym jest Powiat Żniński. Zajęcia realizowane będą w ramach projektu Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Żnińskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Starostwo Powiatowe w Żninie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Potockiego 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031100 , fax. 052 3031302
  • Data zamieszczenia: 2012-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Żninie
    ul. Potockiego 1 1
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031100, fax. 052 3031302
    REGON: 09236143300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.znin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przeprowadzenie zajęć pozaszkolnych pn. Bezpieczeństwo ruchu drogowego przygotowujących uczniów do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B. Zajęcia prowadzone będą łącznie dla 29 pełnoletnich uczniów szkół kształcenia zawodowego, dla których organem prowadzącym jest Powiat Żniński. Zajęcia realizowane będą w ramach projektu Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Żnińskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 odrębne części. Wykaz części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 2.2.Przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje: 1)Przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia 2)Wynajem sali szkoleniowej w miejscowości, o której mowa w kolumnie D załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia 3)Wynajem placu manewrowego 4)Zapewnienie uczniom dojazdu na plac manewrowy i odwozu z placu manewrowego (z siedziby szkoły, z której zrekrutowany jest uczeń lub z miejsca zamieszkanie ucznia do siedziby szkoły, z której zrekrutowany jest uczeń lub do miejsca zamieszkania ucznia) 5)Zapewnienie uczniom dojazdu do miejsca, w którym rozpoczyna się praktyczna nauka jazdy oraz zapewnienie odwozu z miejsca, w którym kończy się praktyczna nauka jazdy (z siedziby szkoły, z której zrekrutowany jest uczeń lub z miejsca zamieszkanie ucznia do siedziby szkoły, z której zrekrutowany jest uczeń lub do miejsca zamieszkania ucznia) 6)Zapewnienie wykładowców - instruktorów posiadających odpowiednie przygotowanie dydaktyczne-praktyczne związane z przedmiotem zamówienia 7)Eksploatacja samochodów osobowych, np. zużycie paliwa, oleju 8)Organizacja i pokrycie kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów 9)Objęcie uczniów ubezpieczeniem NNW powstałych w trakcie trwania zajęć oraz w drodze do i z miejsca zajęć. 10)Zapewnienie poczęstunku dla uczniów w trakcie zajęć teoretycznych (kawa, herbata, sok, słodycze) 11)Egzamin wewnętrzny i wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu zajęć, stanowiących podstawę do państwowego egzaminu na prawo jazdy. Kopie zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży Zamawiającemu. 12)Prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć i innej dokumentacji projektowej, zgodnie z zawartą umową. 2.3.Przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje: 1)Przeprowadzenie zajęć pn. Uratuj życie z bezpieczeństwa i pierwszej pomocy w zakresie wykraczającym poza program kursu prawa jazdy. 2)Zajęcia odbywać się będą w siedzibach szkół, z których zrekrutowani są uczniowie i obejmą łącznie 3 grupy, z których na każdą przypada 6 godzin dydaktycznych zajęć (2 spotkania po 3 godziny). Sale do zajęć zapewni Zamawiający. 3)Prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć i innej dokumentacji projektowej, zgodnie z zawartą umową. 2.4.Wszelkie materiały niezbędne do prowadzenia zajęć (także w wersji elektronicznej) zapewni Wykonawca. 2.5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości dołączenia uczestników zajęć stanowiących przedmiot zamówienia do innych grup utworzonych przez Wykonawcę. 2.6.Terminy realizacji zajęć realizowanych w ramach wszystkich części zamówienia Wykonawca winien uzgodnić z uczniami, aby nie kolidowały one z planem obowiązkowych zajęć szkolnych uczniów. W przypadku części 2 zamówienia terminy te dodatkowo Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół, w których odbywają się zajęcia. 2.7.Uzgodnione harmonogramy zajęć wraz ze wskazaniem sali szkoleniowej dla poszczególnych grup Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej i elektronicznej, celem ich akceptacji i opublikowania na stronie internetowej projektu. 2.8.Teoretyczne zajęcia w ramach części 1 przedmiotu zamówienia muszą odbywać się w pomieszczeniach dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonych, tj. w pomieszczeniach z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 2.9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania zajęć. 2.10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny jakości prowadzonych działań przez Wykonawcę. Ocenę będzie dokonywała osoba wyznaczona przez Zamawiającego. 2.11.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31 grudnia 2020r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 2.12.Wykonawca zobowiązuje się również do udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania. 2.13.Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia musi przestrzegać przepisów zawartych w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - w części dotyczącej zasad zatrudniania personelu projektu oraz Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z zawartą umową. 2.14.Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje i plakaty dotyczące realizacji zajęć współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja o tym, że zajęcia są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, powinna znaleźć się w miejscu odbywania zajęć. Analogicznie powinny zostać oznakowane materiały edukacyjne oraz świadectwa ukończenia zajęć, zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego, a gdy jest to niemożliwe (np. szkolenie kończy się wydaniem świadectwa na formularzu według wzoru Ministerstwa Edukacji Narodowej), uczestnicy powinni otrzymać dodatkowe dyplomy spełniające powyższe wymogi informacyjne. 2.15.Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę czy daną część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.znin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach