Urząd Gminy Chlewiska ogłasza przetarg
- Adres: 26-510 Chlewiska, ul. Dionizego Czachowskiego 49
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6287053 , fax. 048 6287271
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Chlewiska
ul. Dionizego Czachowskiego 49 49
26-510 Chlewiska, woj. mazowieckie
tel. 048 6287053, fax. 048 6287271
REGON: 00053483600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chlewiska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: a) wywozie nieczystości płynnych z szamb przynależnych do budynków szkolnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wywóz nieczystości płynnych z szamb przynależnych do budynków szkolnych Publiczne Gimnazjum w Chlewiskach Publiczna Szkoła Podstawowa w Chlewiskach Publiczna Szkoła Podstawowa w Cukrówce Publiczna Szkoła Podstawowa w Pawłowie Publiczna Szkoła Podstawowa w Skłobach Publiczna Szkoła Podstawowa w Budkach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10. Wykonawcy zobowiązani są wpłacić wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych i 00/100 złotych) w kasie Banku w Chlewiskach lub przelewem. BS 91913200010100153120000010
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi tj. posiadają aktualne odpisy z właściwego rejestru (KRS) lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, i załączą je do oferty w formie oryginału lub c) posiadają aktualne zaświadczenie o uiszczonych podatkach w Urzędzie wykluczenia z postępowania, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (z późniejszymi zmianami) i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania, 8.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania i załączą do oferty: a) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, b) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jaki posiada wykonawca co najmniej jeden samochód asenizacyjny spełniający warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych ( Dz. U. Nr 193 poz. 1617 z dnia 22 listopada 2002r.), 8.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania i załączą do oferty:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi tj. posiadają aktualne odpisy z właściwego rejestru (KRS) lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem. Zakres prowadzonej działalności gospodarczej musi być zgodny z przedmiotem zamówienia pod rygorem wykluczenia z postępowania, b) posiadają aktualne zaświadczenie o regulowaniu składek ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem pod rygorem wykluczenia z postępowania,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chlewiska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wywóz odpadów komunalnych stałych z budynków użyteczności publicznej będących w administracji Gminy Halinów, budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Halinowie, budynku Gimnazjum w Halinowie, budynku Szkoły Podstawowej w Chobocie, budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Okuniewie i targowiska gminnego znajdującego się w Halinowie przy ul. Piłsudskiego oraz z koszy ulicznych usytuowanych na terenie Gminy Halinów a także kontenerami typu KP - 7 z terenu Gminy Halinów w okresie od 01.01.2016 roku do 31.12.2016 roku
Dodano: 2015-12-14 - Wywóz nieczystości płynnych z posesji budynków mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Spółka z o.o. w Nowym Dworze Mazowieckim.
Dodano: 2015-11-26 - WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I PŁYNNYCH Z TERENU WITU ZIELONKA
Dodano: 2015-11-09 - Wywóz odpadów komunalnych stałych i płynnych z budynków użyteczności publicznej, będących w administracji Gminy Halinów, budynku Zespołu Szkół w Halinowie, budynku Szkoły Podstawowej w Chobocie, budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Okuniewie i targowiska gminnego, znajdującego się w Halinowie przy ul. Piłsudskiego oraz z koszy ulicznych usytuowanych na terenie Gminy Halinów a także kontenerami typu KP - 7 z terenu Gminy Halinów w okresie od 01.01.2015 roku do 31.12.2015 roku
Dodano: 2014-12-11 - Wywóz nieczystości płynnych z posesji budynków mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. w Nowym Dworze Maz.
Dodano: 2014-11-07 - Wywóz odpadów komunalnych stałych i płynnych z budynku użyteczności publicznej, będącego w administracji Gminy Halinów, odpadów komunalnych stałych z budynku Urzędu Miejskiego w Halinowie, Zespołu Szkół w Halinowie i targowiska gminnego, znajdującego się w Halinowie przy ul. Piłsudskiego oraz z koszy ulicznych usytuowanych na terenie Gminy Halinów, a także kontenerami typu KP - 7 z terenu Gminy Halinów, w okresie od 01.01.2014 roku do 31.12.2014 roku
Dodano: 2013-12-09 - wynajem i serwis kabin sanitarnych
Dodano: 2013-11-19 - Wywóz nieczystości płynnych z posesji budynków mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. w Nowym Dworze Maz.
Dodano: 2013-11-13 - Wynajem i serwis kabin sanitarnych.
Dodano: 2012-12-04 - Wywóz odpadów komunalnych stałych i płynnych z terenu Gminy Halinów w roku 2013
Dodano: 2012-12-03