Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji zarządzającego procesem inwestycyjnym, polegającej na zarządzaniu całością zadań mających za cel realizację inwestycji pod nazwą: Rewaloryzacja zespołu zabytkowych budowli inżynieryjnych dawnego lotniska Rakowice-Czyżyny wraz z adaptacją na potrzeby Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie – odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.1 Zamówienie realizowane jest w ramach umowy o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1096/16-00 Projektu „Rewaloryzacja zespołu zabytkowych budowli inżynierii dawnego lotniska Rakowice-Czyżyny wraz z adaptacją na potrzeby Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie”, w ramach działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020. 1.2 Zamówienie składa się z dwóch części, tj.: 1.2.1 Część I Zarządzanie projektem – Inwestor zastępczy. 1.2.2 Część II Zarządzanie projektem – rozliczenia rzeczowo – finansowe.

Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30969 Kraków, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 428 700 , fax. 126 428 700
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
    Al. Jana Pawła II 39
    30969 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 428 700, fax. 126 428 700
    REGON: 12668100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumlotnictwa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji zarządzającego procesem inwestycyjnym, polegającej na zarządzaniu całością zadań mających za cel realizację inwestycji pod nazwą: Rewaloryzacja zespołu zabytkowych budowli inżynieryjnych dawnego lotniska Rakowice-Czyżyny wraz z adaptacją na potrzeby Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie – odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.1 Zamówienie realizowane jest w ramach umowy o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1096/16-00 Projektu „Rewaloryzacja zespołu zabytkowych budowli inżynierii dawnego lotniska Rakowice-Czyżyny wraz z adaptacją na potrzeby Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie”, w ramach działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020. 1.2 Zamówienie składa się z dwóch części, tj.: 1.2.1 Część I Zarządzanie projektem – Inwestor zastępczy. 1.2.2 Część II Zarządzanie projektem – rozliczenia rzeczowo – finansowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Części I Zarządzanie projektem – Inwestor zastępczy obejmuje między innymi świadczenie następujących usług: a) zapoznanie się i zaopiniowanie (weryfikacja) dokumentacji projektowej w każdej z branż; b) przygotowanie i organizacja procesu budowlanego; c) przygotowanie i współudział w charakterze eksperta i doradcy w przeprowadzeniu postępowań o wyłonienie wykonawców robót budowlanych, usług i dostaw niezbędnych dla realizacji inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.); d) przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonawstwo prac budowlanych, usług i dostaw z wykorzystaniem i po weryfikacji materiałów przekazanych przez Zamawiającego w załącznikach nr 7. i nr 8. do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.); e) przekazanie wykonawcom kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy; f) nadzór inwestorski przy realizacji Inwestycji, w tym nad wszystkimi branżami, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: o ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), o ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 883 z późn. zm.), o rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011), a w przypadku wyrobów budowlanych – również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem. g) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych, h) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, i) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, j) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji; k) przygotowanie i koordynacja sposobu rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych na dostawę energii elektrycznej, wody, energii cieplnej itp. niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego; l) sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych Zadania Inwestycyjnego pod względem merytorycznym i rachunkowym; m) inicjowanie wprowadzania zmian do treści umów zawartych z wykonawcami Inwestycji przez przygotowywanie stosownych aneksów do tych umów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach; n) prowadzenie narad roboczych na terenie budowy Inwestycji z udziałem Inwestora nie rzadziej niż raz w tygodniu; o) przeprowadzanie odbiorów i rozliczeń częściowych realizacji Zadania Inwestycyjnego; p) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego Inwestycji; q) uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień oraz stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego; r) przygotowanie i współudział w charakterze eksperta i doradcy w przeprowadzeniu postępowań na wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy i montażu ekspozycji stałej na podstawie zarysu koncepcji i scenariusza ekspozycji stałych oraz programu kulturowego „Skrzydła i Ludzie XX wieku”, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.); s) przekazanie Zadania Inwestycyjnego wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania; t) odbiór dostaw lub usług (w tym odbiory inspektorów w poszczególnych branżach); u) wnioskowanie (do Projektanta) o nadzory autorskie; v) organizacja i prowadzenie, na wniosek kierownika budowy, odbiorów: robót zanikających, odbiorów częściowych, odbiorów końcowych, odbiorów pogwarancyjnych; w) opiniowanie rozwiązań technicznych i kosztowych wynikających z rysunków warsztatowych (sporządzanych przez Wykonawcę robót) i nadzorów autorskich (sporządzanych przez Projektanta) i przekazywanie opinii do decyzji Inwestora; x) archiwizacja protokołów z narad roboczych, korespondencji i dokumentacji, a następnie przekazanie ich Inwestorowi Bezpośredniemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy; y) przygotowanie i opiniowanie wniosków o roboty zamienne, roboty zaniechane i roboty dodatkowe; z) rozliczenie końcowe Zadania Inwestycyjnego wraz z przygotowaniem dokumentów do przejęcia środków trwałych; aa) występowanie w imieniu Inwestora Bezpośredniego przed organami administracji i przed sądami w sprawach wynikających z realizacji Zadań Inwestycyjnych; bb) przygotowanie umów do postępowań przetargowych na roboty budowlane i dostawy wraz z montażem, czuwanie nad realizacją umów w szczególności w zakresie kar umownych, podwykonawstwa, obowiązków gwarancyjnych, cc) naliczanie w imieniu Inwestora Bezpośredniego kar umownych lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców i niezwłoczne przekazywanie ich Inwestorowi Bezpośredniemu; dd) uzyskanie pozwoleń na użytkowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami; ee) działanie na podstawie pełnomocnictwa w postępowaniach administracyjnych. 2.2 Część II. Zarządzanie projektem, rozliczenia rzeczowo – finansowe obejmuje między innymi świadczenie następujących usług: a) opracowania i aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji projektu; b) opracowania i aktualizacji harmonogramu technicznego realizacji projektu (dostawy, odbiory); c) opracowania dokumentacji polityki rachunkowości projektu; d) przygotowania na potrzeby Zamawiającego projektów wniosków o płatność i rozliczenie do Instytucji Zarządzającej wraz z skompletowaniem, weryfikacją i przygotowaniem oraz przekazaniem do Zamawiającego kompletu dokumentów niezbędnych do złożenia wniosków o płatność i rozliczenie; e) wsparcie w zarządzaniu obiegiem dokumentacji finansowej w projekcie; f) dokonywanie opisów dokumentacji finansowej projektu; g) weryfikacja dokumentacji finansowej będącej podstawą dokonania płatności przez zamawiającego na rzecz podmiotów zewnętrznych; h) wnioskowanie do Zamawiającego o ewentualne zmiany w harmonogramie finansowym lub rzeczowym projektu wraz z propozycją i uzasadnieniem zmiany; zmiana i aktualizacja Harmonogramu wymaga zgody Zamawiającego; Wykonawca związany jest wytycznymi, uwagami i zastrzeżeniami Zamawiającego w zakresie zmian Harmonogramu; i) analizy wykonania budżetu w trakcie realizacji Projektu; j) analizy wykonania budżetu Projektu po zakończeniu realizacji Projektu; k) prowadzenie dokumentacji projektu w programie SL2014 na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. 3. Realizacja i wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie występowało w głównej mierze w siedzibie Zamawiającego oraz w razie konieczności wynikającej z przebiegu Inwestycji, Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania swoich obowiązków także w innym miejscu, w szczególności obejmuje to miejsca spotkań z innymi podmiotami biorącymi udział w realizacji Inwestycji, siedziby urzędów itp. lub w siedzibie biura Wykonawcy, przy czym Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obecność: 3.1 W odniesieniu do części 1 zamówienia – 3.1.1 Kierownika Projektu oraz specjalisty ds. rozliczeń w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego, co najmniej 2 dni w tygodniu po 4 godziny każda osoba oraz na każde wezwanie Zamawiającego, przekazane Wykonawcy z co najmniej 3 godzinnym wyprzedzeniem, 3.1.2 właściwych branżowych inspektorów nadzoru w zakresie robót budowlanych w godzinach pracy zamawiającego, codziennie najmniej po 2 godziny oraz na każde wezwanie Zamawiającego, przekazane Wykonawcy z co najmniej 3 godzinnym wyprzedzeniem. 3.2 W odniesieniu do części 2 zamówienia – specjalisty ds. rozliczeń i specjalisty ds. księgowych w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego, co najmniej 2 dni w tygodniu po 4 godziny każda osoba oraz na każde wezwanie Zamawiającego, przekazane Wykonawcy z co najmniej 3 godzinnym wyprzedzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę: 1.1. Dla części 1 zamówienia – 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); 1.2. Dla części 2 zamówienia – 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego PKO Bank Polski nr 08 1020 2906 0000 1502 0019 9232. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z treścią siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach