Wigierski Park Narodowy ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, Krzywe 82
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 5666322 , fax. 87 5632541
- Data zamieszczenia: 2012-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wigierski Park Narodowy
Krzywe 82 82
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 87 5666322, fax. 87 5632541
REGON: 20066493000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.win.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ochrona środowiska
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz aparatury pomiarowej niezbędnych dla realizacji projektu Czynna ochrona zagrożonych gatunków i siedlisk na obszarze Natura 2000 Ostoja Wigierska (LIFE11 NAT/PL/431), współfinansowanym ze środków finansowych Unii Europejskiej LIFE oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Parametry techniczne zamawianego sprzętu zawiera Specyfikacja Techniczna Przedmiotu Zamówienia stanowiąca Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części Część I - zakup 2 zestawów sprzętu komputerowego o minimalnych parametrach podanych w Załączniku nr 4 do SIWZ. W skład każdego zestawu wchodzi: monitor, komputer stacjonarny, kolorowa drukarka laserowa, skaner (jeden formatu A3, drugi formatu A4), klawiatura, myszka, oprogramowanie komputerowe - pakiet graficzny, pakiet biurowy. - zakup kserokopiarki / urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt. Część II - zakup przenośnego miernika elektronicznego: miernika pH i przewodności elektrolitycznej - 1szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wigry.win.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń fabrycznie nowych materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa wyposażenia do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Wasilkowie
Dodano: 2015-08-07 - Dostawa materiałów piśmienniczo-biurowych na potrzeby realizowanego projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim .
Dodano: 2015-06-16 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Doskonalenie nauczycieli ukierunkowane na sukces szkoły/przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-04-21 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Doskonalenie nauczycieli ukierunkowane na sukces szkoły/przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-12-19 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku Nr postępowania przetargowego: G-3710-10/14
Dodano: 2014-10-30 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie
Dodano: 2014-09-24 - zakup i dostawa materiałów piśmienniczo-biurowych na potrzeby realizowanego projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim.
Dodano: 2014-04-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Doskonalenie nauczycieli ukierunkowane na sukces szkoły/przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-03-06 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Prokuratur Okręgu Łomżyńskiego
Dodano: 2014-03-05