Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg
- Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
ul. Głowackiego 51 51
32-800 Brzesko, woj. małopolskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznej dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku, podzielone jest na siedem zadań szczegółowo opisanych w załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 do FO. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznej dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku, podzielone jest na siedem zadań szczegółowo opisanych w załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 do FO. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy dokonana zostanie komisyjnie poprzez sprawdzenie dokumentów i oświadczeń w zakresie kompletności, aktualności odpowiadania wymogom postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) deklaracja zgodność oznaczone znakiem CE.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA STOŁU REHABILITACYJNEGO
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa 50 000 sztuk nożyków do zgrzewarki TSCDII firmy TERUMO
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa materiałów zużywalnych do nieinwazyjnego wspomagania oddychania u noworodków techniką nCPAP i SiPAP
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA PASÓW I ELEKTROD DO APARATÓW EKG
Dodano: 2016-07-07 - dostawa kaset i akcesoria do sterylizatora plazmowego
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa narzędzi medycznych wielorazowego użytku
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i pomocniczych dla Centralnej Sterylizacji
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa sprzętu medycznego oraz aparatu RTG
Dodano: 2016-06-02 - Różne produkty medyczne
Dodano: 2016-05-30