Przetargi.pl
1) Przebudowa drogi (ul. Starowiejska) polegająca na budowie ścieżki rowerowej na działkach 409 i 410 w m. Jakubowice Konińskie – część pierwsza. 2) Przebudowa drogi poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Baszki na działce nr 215 – część druga 3) Przebudowa drogi polegająca na budowie ścieżki rowerowej na działkach o nr ewid 421/5 i 422/3 w m. Dys – część trzecia

Gmina Niemce ogłasza przetarg

  • Adres: 21025 Niemce, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 561 521 , fax. 817 561 790
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niemce
    ul. Lubelska 121
    21025 Niemce, woj. lubelskie
    tel. 817 561 521, fax. 817 561 790
    REGON: 43101952000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1) Przebudowa drogi (ul. Starowiejska) polegająca na budowie ścieżki rowerowej na działkach 409 i 410 w m. Jakubowice Konińskie – część pierwsza. 2) Przebudowa drogi poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Baszki na działce nr 215 – część druga 3) Przebudowa drogi polegająca na budowie ścieżki rowerowej na działkach o nr ewid 421/5 i 422/3 w m. Dys – część trzecia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres inwestycji obejmuje między innymi: 2.1 Dla części pierwszej: Przebudowa drogi (ul. Starowiejska) polegająca na budowie ścieżki rowerowej na działkach 409 i 410 w m. Jakubowice Konińskie Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa ulicy Starowiejskiej w miejscowości Jakubowice Konińskie polegająca na wykonaniu na niej jezdni bitumicznej (ścieżki rowerowej). Początek inwestycji znajduje się w pobliżu granicy gminy Niemce i Snopków (km rob 0+000), koniec znajduje się przy istniejącej jezdni bitumicznej w km 0+950. Projekt zakłada wykonanie jezdni o dwóch pasach ruchu i szerokości 2,25m każda, łącznie 4,5m. Na całym odcinku zaprojektowano obustronne pobocza o szerokości 75cm i spadku poprzecznym 8%. Projekt zakłada również odmulenie i przebudowy istniejących przepustów pod jezdnią. Przebudowa drogi poprawi istniejące warunki ruchu na drodze gminnej. Dzięki nawierzchni bitumicznej ograniczony zostanie hałas oraz zapylenie powstające na skutek użytkowania istniejącej nawierzchni z kory bitumicznej. Poprawi się także dostępność drogi dla różnych jej użytkowników, w tym rowerzystów, dla których przedmiotowa droga gminna stanowi szlak rowerowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ (dokumentacja techniczna, sst i przedmiar robót). Wynagrodzenie za wykonany przedmiot ma charakter kosztorysowy. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy. Do obowiązków wykonawcy należy sporządzić tymczasową organizacje ruchu, nawet jeśli nie jest ujęta w przedmiarze robót jak również po stronie wykonawcy są koszty obsługi geodezyjnej, w tym inwentaryzacji powykonawczej. 2.2 Dla części drugiej: Przebudowa drogi poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Baszki na działce nr 215 Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w miejscowości Baszki, gm. Niemce, (dz nr 215). Odcinek przeznaczony do przebudowy o długości 950 mb od drogi gminnej nr 106075l do drogi gminnej 106054L. Teren przeznaczony jest do obsługi lokalnego ruchu pojazdów i rowerów oraz mieszkańców przyległych posesji i miejscowości. Projektuje się wykonanie zadania w następującym kilometrażu: Projektowaną ścieżkę podzielono na następujące odcinki: odcinek „A” od km 0+000,00 do km 0+650,00 oraz odcinek „C” od km 1+061,00 do km 1+361,00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2 do SIWZ (dokumentacja techniczna, sst i przedmiar robót). Wynagrodzenie za wykonany przedmiot ma charakter kosztorysowy. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy. Do obowiązków wykonawcy należy sporządzić tymczasową organizacje ruchu, nawet jeśli nie jest ujęta w przedmiarze robót jak również po stronie wykonawcy są koszty obsługi geodezyjnej, w tym inwentaryzacji powykonawczej. 2.3 Dla części trzeciej: Przebudowa drogi polegająca na budowie ścieżki rowerowej na działkach o nr ewid 421/5 i 422/3 w m. Dys. Przedmiotem inwestycji jest „Przebudowa drogi polegająca na budowie ścieżki rowerowej na działkach o nr ewid. 421/5, 422/3 w m. Dys.”. Przebudowa drogi polega na wykonaniu nawierzchni bitumicznej na istniejącej podbudowie z kory bitumicznej/kruszywa łamanego. Po uprzednim jej profilowaniu wraz z zagęszczeniem oraz wykonaniu wwy wyrównawczej z kruszywa łamanego 0-31. Na odcinku około 55m konieczne jest również wykonanie dodatkowej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31 o grubości 10cm po zagęszczeniu. Lokalizacja przedstawiona na planie sytuacyjnym. Zaprojektowano także obustronne pobocze o szerokości 75cm wykonane z kruszywa. Przebudowa drogi poprawi istniejące warunki ruchu na drodze gminnej. Dzięki nawierzchni bitumicznej ograniczony zostanie hałas oraz zapylenie powstające na skutek użytkowania istniejącej nawierzchni z kory bitumicznej. Poprawi się także dostępność drogi dla różnych jej użytkowników, w tym rowerzystów, dla których przedmiotowa droga gminna stanowi szlak rowerowy. Długość odcinka do wykonania wynosi niecałe 200 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.3 do SIWZ (dokumentacja techniczna, sst i przedmiar robót). Wynagrodzenie za wykonany przedmiot ma charakter kosztorysowy. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy. Do obowiązków wykonawcy należy sporządzić tymczasową organizacje ruchu, nawet jeśli nie jest ujęta w przedmiarze robót jak również po stronie wykonawcy są koszty obsługi geodezyjnej, w tym inwentaryzacji powykonawczej. 3. Rozwiązania równoważne: W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł) odrębnie dla pierwszej i/lub drugiej części zamówienia. Dla części trzeciej zamówienia zamawiający nie wymaga wniesienia wadium . 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS NIEMCE 29 8702 0001 0000 0026 2000 0050 z adnotacją „Wadium - Znak sprawy: IT.271.9.2018 wraz z podaniem części (nazwy ) zamówienia , którego dotyczy (Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: Mod dnia - do dnia ", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art, 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13 . Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach