Przetargi.pl
1. Przebudowa drogi gminnej we wsi Zofinin (Gmina Strachówka) o długości 230 mb 2. Przebudowa drogi gminnej (ul.Bielańskiej) we wsi Strachówka o długości 620 mb 3. Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do pól w Kątach-Wielgi - 480 mb

Urząd Gminy Strachówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-282 Strachówka, ul. Norwida 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 675-90-46 , fax. 025 675-90-46
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Strachówka
    ul. Norwida 6 6
    05-282 Strachówka, woj. mazowieckie
    tel. 025 675-90-46, fax. 025 675-90-46
    REGON: 00054674000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstrachowka.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przebudowa drogi gminnej we wsi Zofinin (Gmina Strachówka) o długości 230 mb 2. Przebudowa drogi gminnej (ul.Bielańskiej) we wsi Strachówka o długości 620 mb 3. Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do pól w Kątach-Wielgi - 480 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje:1.Przebudowa drogi gminnej we wsi Zofinin (Gmina Strachówka) o długości 230mb - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ 2.Przebudowa drogi gminnej ( ul. Bielańskiej ) w Strachówce o długości 620 mb- zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ 3.Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do pól w Kątach - Wielgi - 480mb - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz Kosztorysy Ofertowe - Załączniki Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia. 3.Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. 4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7.Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy od daty końcowego odbioru robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, stawianym oferentom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub potwierdzone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy:1.Wypełnione Kosztorysy Ofertowe - według załączonych druków - załączniki Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ;2.Wypełniony formularz ofertowy - według załączonego druku - zał. Nr 4 do SIWZ;3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegające wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 5 do SIWZ;4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia (w przypadku posiadania), 5.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą nadzorować zamówienie (kierownik robót), posiadają wymagane uprawnienia (kopia uprawnień zawodowych) wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,6.wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione prace zostały wykonane z należytą starannością (referencje). Z załączonych dokumentów musi wynikać rodzaj robót, ilość, data i miejsce wykonania - wymaga się, aby Wykonawca udokumentował fakt wykonania, co najmniej 3 zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych. 7.oświadczenie pisemne, że Wykonawca posiada środki finansowe na realizację zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 8.oświadczenie pisemne, że Wykonawca nie będzie występował do Zamawiającego o udzielenie żadnych zaliczek; 9.polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10.Oświadczenie lub zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami w Urzędzie Skarbowym i Urzędzie Gminy - Miasta, lub decyzja o odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległości podatkowych.Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. 11.Oświadczenie lub zaświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. 12.Podpisany projekt umowy - (każda strona projektu umowy winna posiadać parafkę Oferenta)!!!. Wzór projektu umowy stanowi - zał. Nr 8 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugstrachowka.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach