Przetargi.pl
1) Przebudowa drogi gminnej nr 495516 w m. Bowyczyny, 2) Przebudowa drogi gminnej nr 495536 w m. Rdutów.

Gmina Chodów ogłasza przetarg

  • Adres: 62-652 Chodów, Chodów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 737 220 , fax. 632 737 220
  • Data zamieszczenia: 2019-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chodów
    Chodów 18
    62-652 Chodów, woj. wielkopolskie
    tel. 632 737 220, fax. 632 737 220
    REGON: 31101904200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1) Przebudowa drogi gminnej nr 495516 w m. Bowyczyny, 2) Przebudowa drogi gminnej nr 495536 w m. Rdutów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 Przebudowa drogi gminnej nr 495516 w m. Bowyczyny, Przebudowa i remont odcinka drogi gminnej – etap IV – 150,00 m. Istniejąca droga obsługuje ruch lokalny i służy jako droga dojazdowa do gospodarstw rolnych i pól uprawnych. Zakres ogólny inwestycji: - wykonanie niwelacji nawierzchni i zagęszczenie istniejącej z tłucznia - wykonanie fragmentów podbudowy poza obszarem istniejącej nawierzchni (przyjęto 5%) - wykonanie podbudowy jezdni - wykonanie nawierzchni bitumicznej - wykonanie utwardzenia zjazdów do posesji i pól uprawnych - wykonanie utwardzenia poboczy gruntowych - wymiana i wykonanie przepustów - czyszczenie rowów przydrożnych - wymiana oznakowania drogi - rekultywacja terenów zielonych w granicach działki inwestora. Na całej długości droga posiadać będzie jezdnię o nawierzchni asfaltowej szerokości 4,0 m. Na odcinku drogi przewiduje się z obu stron jezdni pobocza o nawierzchni gruntowej utwardzonej szerokości 0,75-1,0 m. ze spadkiem 6-8%. Projektuje się wykonanie utwardzenia zjazdów indywidualnych do posesji i pól uprawnych. Konstrukcja nawierzchnia utwardzonego odcinka zjazdu jak jezdni. Prace wykonane zgodnie z dokumentacją projektową. Zadanie Nr 2 Przebudowa drogi gminnej nr 495536 w m. Rdutów. Przebudowa i remont odcinka drogi gminnej– etap IV – część I - 120,00 m, część II – 260,00 m. Zakres ogólny inwestycji: - wykonanie niwelacji nawierzchni istniejącej z tłucznia - wykonanie fragmentów podbudowy poza obszarem istniejącej nawierzchni (przyjęto 5% powierzchni jezdni) - regulacja poziomu zasuw przyłączy wodociągowych - wykonanie podbudowy jezdni - wykonanie nawierzchni bitumicznej - wykonanie utwardzenia zjazdów do posesji i pól uprawnych - wykonanie utwardzenia poboczy gruntowych - wymiana oznakowania drogi - rekultywacja terenów zielonych w granicach działki inwestora. Na całej długości droga posiadać będzie jezdnie o nawierzchni asfaltowej szerokości 4,0m. Konstrukcja nawierzchni jezdni ‘’ 5,0cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego szerokości 4,0m ‘’ 15,0 – 19,0cm – tłuczeń z klińcem szerokości 4,30m. Na całym odcinku drogi przewiduje się z obu stron jezdni pobocza o nawierzchni gruntowej utwardzonej szerokości 1,0m ze spadkiem 6-8%. Projektowane przepusty z rur z tworzywa sztucznego HDPE średnicy wewnętrznej DN 300mm długości 8,00 m. Projektuje się wykonanie utwardzenia zjazdów indywidualnych do posesji i pól uprawnych. Konstrukcja nawierzchnia utwardzonego odcinka zjazdu jak jezdni. Prace wykonane zgodnie z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: na całość zamówienia 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w formie określonej zgodnie z art. 45 .ust. 6 • przy czym wnoszone w pieniądzu na konto Zamawiającego 93 8545 0008 2200 5500 0125 6033 Bank Spółdzielczy Kłodawa z dopiskiem „Wadium przebudowa dróg gminnych- sygnatura 271.5.2019 - uznaje się za wniesione z chwilą uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale może być niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium. • przy pozostałych formach wnoszenia wadium - oryginał złożony w „sekretariacie" urzędu, natomiast kserokopię poświadczoną przez wykonawcę „za zgodność z oryginałem" należy dołączyć jako dokument do oferty. 2. Wadium należy wnieść do dnia 08.10.2019 r. godz.12:00. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą; a) posiadać kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich kompetencji lub uprawnień, tj. być zarejestrowanym we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach