Przetargi.pl
1. Nazwa zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego urządzenia do otwierania worków wyposażonego w wolnoobrotowy bęben rozrywający dla Składowiska Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu

Składowisko Odpadów Komunalnych sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32600 Oświęcim, ul. Nadwiślańska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 842-70-31 , fax. 0-33 842-70-31
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Składowisko Odpadów Komunalnych sp. z o.o.
    ul. Nadwiślańska 36
    32600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 0-33 842-70-31, fax. 0-33 842-70-31
    REGON: 7211255600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sok.serwisy.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka ze 100% udziałem Gminy.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Nazwa zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego urządzenia do otwierania worków wyposażonego w wolnoobrotowy bęben rozrywający dla Składowiska Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5. Warunki realizacji: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego urządzenia do otwierania worków wyposażonego w wolnoobrotowy bęben rozrywający – zakres zamówienia, jak i specyfikacja techniczna jest szczegółowo opisana w Załączniku nr 6 do siwz. 2) Zamawiający oczekuje zabudowy urządzenia do otwierania worków, wyposażonego w wolnoobrotowy bęben rozrywający: a) Urządzenie powinno zapewniać możliwość automatycznego dopasowania swoich parametrów pracy do wielkości worków, stopnia ich zapełnienia oraz wielkości nadawy. b) Urządzenie do otwierania worków winno być połączone ze stacją nadawczą wykonaną jako bunkier zasypowy z ruchomą podłogą. c) Cały zespół winien być umieszczony na stabilnej konstrukcji nośnej zakotwionej do posadzki hali. d) Maszyna winna zostać wykonana w stabilnej ramie z konstrukcji z blachy giętej i wyposażona z każdej ze stron w osłony, charakteryzować się dużą wytrzymałością na zabrudzenia, zapchania i owijania materiału oraz przystosowana do pracy w ciężkich warunkach. e) Bęben rozrywający winien składać się z dwuczęściowego korpusu bębna z pierścieniami segmentowymi na zewnętrznym obwodzie. f) Bęben winien być wyposażony w mocne i ze wszystkich stron szczelne łożyska toczne. g) By uzyskać optymalną skuteczność otwierania i wypróżniania worków przepływ materiału winien przebiegać i dostosowywać się automatycznie do różnego stopnia wypełnienia worków, masywne i objętościowe ciała obce i zmiennego strumienia materiału. h) Zasobnik nadawy winien być wykonany w stabilnej ramie z profili stalowych. i) Ściany zasobnika winny zostać wykonane z blachy stalowej o grubości min. 4 mm z odpowiednimi wzmocnieniami. j) Wypełnienie zasobnika rozrywarki za pomocą ładowarki winno być możliwie aż do górnej krawędzi ścian bocznych zasobnika. k) Zamawiający oczekuje dostawy urządzenia do rozrywania ze sterowaniem gwarantującym dopasowanie prędkości podawania ruchomej podłogi do wydajności bębna rozrywającego, w tym celu maszyna musi być wyposażona w czujnik indukcyjny. l) Materiał winien być transportowany z obszaru pracy rozrywarki worków, a dalej przez elementy rozrywające do otworu kanałowego. m) Mechanizm otwierający winien zostać wyposażony w palce rozrywające. Worki winny zostać rozerwane i możliwie opróżnione, a następnie podawane w formie równomiernego strumienia materiału dalej na linię sortowniczą. n) Odbiór materiału winien odbywać się za pomocą przenośnika odbierającego z rozrywarki worków i podającego dalej na linię technologiczną sortowania odpadów. o) Skuteczność otwierania powinna wynosić min. 90% przy zakładanej przepustowości. Worek uznaje się za otwarty jeśli ten w sicie bębnowym zostaje opróżniony lub posiada minimum jedno cięcie lub rozerwanie, przez które powstaje otwór, który odpowiada wielkością otworowi załadunku worka. p) Zakłada się, że odpady wielkogabarytowe (np. typu rama roweru, dywany, materace, betonowe bloki, duże kartony) zostaną usunięte ze strumienia przed podaniem odpadów do zasobnika rozrywarki. 3) Pozostałe wymagania: a) Otwieracz worków musi być fabrycznie nowy. b) Dostawca musi podać w ofercie przetargowej producenta oferowanego urządzenia. c) Urządzenie nie może być prototypem. d) Dostawca w ramach dostawy urządzenia dostarcza okablowanie pomiędzy szafą a rozrywarką. e) Dostawa obejmuje montaż wraz z uruchomieniem i szkoleniem z obsługi – do 6 osób. f) Wykonawca udziela gwarancji w pełnym zakresie na przedmiot zamówienia oraz montaż. Okres gwarancji obejmuje czas pracy rozrywarki i jest to minimum 24 m-ce lub 4000 mtg. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia przejęcia przedmiotu umowy, potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie Strony. Podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego nastąpi po dostawie, montażu, uruchomieniu. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. g) Wykonawca zapewnia Autoryzowany Serwis, przy czym czas reakcji serwisu rozumiany jako przyjazd i rozpoczęcie usuwania awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin od daty zgłoszenia awarii. Parametry techniczne urządzeń składających się na leasing zawiera załącznik nr 6 do siwz. Użyte w siwz i w załącznikach do siwz nazwy produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w siwz. 4) Warunki leasingu: a) Zakup urządzeń będzie finansowany przez firmę leasingową zwaną Finansującym. b) Płatność Dostawcy za przedmiot zamówienia nastąpi przez Finansującego na podstawie umowy pomiędzy Dostawcą i Finansującym po dokonaniu odbioru urządzenia i podpisaniu stosownych dokumentów przez zamawiającego. c) Wykonawca (finansujący) prowadzi amortyzację przedmiotu zamówienia (leasingu). d) Waluta umowy leasingu – PLN. e) Stała stopa procentowa. f) Okres leasingu operacyjnego - 48 miesięcy. g) Ilość rat 48, podzielonych na część kapitałową i odsetkową. h) Opłata wstępna w wysokości 10 % wartości netto urządzeń + VAT. i) Rata leasingowa powinna zawierać w sobie koszty związane z realizacją umowy. leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, wszelkie koszty ubezpieczenia urządzeń, transportu do miejsca przeznaczenia, szkolenie pracowników itp. – w części kapitałowej. j) UWAGA: Ubezpieczenia urządzeń w całym okresie leasingu winno być wliczone w cenę rat leasingowych. k) Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat dodatkowych związanych z jakąkolwiek czynnością administracyjną związaną z udzieleniem leasingu (np. potwierdzenia leasingu, potwierdzenia niezalegania z ratami leasingu, wyrażenie zgody na czynności związane z umową leasingu itp.) l) Po zakończeniu trwania umowy leasingowej, z momentem zapłaty ostatniej raty leasingowej, zamawiający będzie miał prawo dokonania wykupu przedmiotu leasingu za cenę równą jego wartości końcowej. m) Wartość końcowa przedmiotu leasingu (kwota wykupu) – 6 % ceny netto przedmiotu leasingu + VAT. n) Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu Przedmiotu leasingu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu. 5) Wykonawca zapewnia: a) Dostawca gwarantuje, że urządzenie będące przedmiotem zamówienia jest wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych; b) W dniu odbioru przedmiotu zamówienia dostawca przekaże zamawiającemu dokumenty określające warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, instrukcję obsługi urządzeń z charakterystyką techniczno-eksploatacyjną w języku polskim. Do oferty należy dołączyć załączyć parametry urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia: nazwę producenta urządzenia, typ, model oraz inne elementy – zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. Wskazane parametry mają pozwolić na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego przedmiotu zamówienia i jego zgodność z parametrami technicznymi zawartymi w siwz. 6) Szczegółowe warunki realizacji i gwarancja: 1. Dostawca musi podać w ofercie przetargowej producenta oferowanego urządzenia. 2. Dostawa obejmuje montaż wraz z uruchomieniem i szkoleniem z obsługi – do 6 osób. 3. Wykonawca udziela gwarancji w pełnym zakresie na przedmiot zamówienia oraz montaż. Okres gwarancji obejmuje czas pracy rozrywarki i wynosi minimum 24 m-ce lub 4000 mtg. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia przejęcia przedmiotu umowy, potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie Strony. Podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego nastąpi po dostawie, montażu, uruchomieniu. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 4. Serwis obejmujący naprawy gwarancyjne urządzeń na miejscu w siedzibie Zamawiającego 5. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów naprawy, tj. kosztów robocizny oraz kosztów użytych podczas naprawy części w okresie udzielonej gwarancji. 6. Wykonawca zapewnia Autoryzowany Serwis, przy czym czas reakcji serwisu rozumiany jako przyjazd i rozpoczęcie usuwania awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin od daty zgłoszenia awarii. 7) Warunki odbioru zadania: 1. Przedmiot dostawy będzie spełniał wymagania Zamawiającego określone w pkt 5. siwz. 2. Odbiór przedmiotu dostawy nastąpi na terenie bazy Zamawiającego zlokalizowanej w Oświęcimiu przy ul. Nadwiślańskiej 36. 3. Odbiór przedmiotu dostawy dokonany będzie po stronie Zamawiającego wyłącznie przez osoby do tego wyznaczone. 4. Dostawca jest zobowiązany przedłożyć podczas dostawy, po uruchomieniu przedmiotu dostawy w dniu jej odbioru: 1) Świadectwo zgodności CE, 2) Instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim, 3) Kartę gwarancyjną na okres gwarancji, 4) Katalog części zamiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wadium: 1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275), 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, w przypadku Konsorcjum, zaleca się w treści gwarancji, jako Wykonawcę wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej”. f) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Bank Pekao S.A. O/Oświęcim nr 65 1240 4171 1111 0000 4643 0292 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy dołączyć do oferty w formie potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w sekretariacie w pokoju nr 2 razem z ofertą. 4. Termin wniesienia wadium. 1) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, podanym w pkt. 8.1.ppkt 2. 2) w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – według zał. nr 1 do siwz, 2. Do oferty należy dołączyć załączyć parametry urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia: nazwę producenta urządzenia, typ, model oraz inne elementy – zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. Wskazane parametry mają pozwolić na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego przedmiotu zamówienia i jego zgodność z parametrami technicznymi zawartymi w siwz. 3. Harmonogram szczegółowy spłat rat leasingowych (część kapitałowa i odsetkowa). W przypadku, gdy Wykonawca zamierza korzystać z zasobów udostępnionych mu przez inny podmiot, stosować należy zapisy zawarte w art. 26 Pzp oraz odpowiednio pozostałe zapisy siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach