Przetargi.pl
1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380- 1091/2013 Zakup sprzętu teleinformatycznego

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380- 1091/2013 Zakup sprzętu teleinformatycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania i obejmuje: 3.1 Zadanie nr 1 - Zakup sprzętu komputerowego 3.2 Zadanie nr 2 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych 4. Szczegółowe informacje dotyczące sprzętu znajdują się w załącznikach: 4.1 Załącznik nr 3 do SIWZ - test PassMark. W załączniku nr 4 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu Zamawiający powołuje się na wyniki testów procesorów opublikowanych na stronnie PassMark http://cpubenchmark.net z dnia 06.11.2013 r. Załącznik nr 3 do SIWZ - test PassMark zawiera pełne wyniki testów z dnia 06.11.2013 r. w celu oceny zaoferowanych procesorów równoważnych. 4.2 Załącznik nr 4 - Formularz cenowy - specyfikacja sprzętu komputerowego 4.3 Załącznik nr 5 - Formularz cenowy - specyfikacja urządzeń wielofunkcyjnych 4.4 Załącznik nr 6 - Protokoły odbioru 4.5 Załączniki nr 4 i nr 5 do SIWZ zawierają minimalne parametry techniczne oraz ilości zakupywanego sprzętu komputerowego oraz urządzeń 5 Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu zwiększenie zakupywanego asortymentu w ramach prawa opcji. Ilość asortymentu zakupywanego w ramach opcji dla zadania nr 1 i zadania nr 2 będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zadania nr 1 i zadania nr 2- podaną przez Zamawiającego na otwarciu ofert, a ceną brutto oferty wybranej jako najkorzystniejsza dla danego zadania i wyka z potrzeb Zamawiającego. 6 Cena jednostkowa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie taka jak cena asortymentu wskazana w załączniku nr 4 i nr 5 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu/urządzeń. Ponadto asortyment zakupywany w ramach opcji musi być tego samego typu, tego samego producenta, co wskazane w załączniku nr 4 i nr 5 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu/urządzeń 7 Dostawa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie musiała się odbyć w terminie określonym dla realizacji danego zadania. Tym samym Wykonawcy nie będzie przysługiwał dodatkowy czas na realizację zamówienia. 8 Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego tj. Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ul. J. Lompy 19 Wydział Teleinformatyki. 9 Zamawiający wymaga, aby asortyment dostarczany w ramach realizacji umowy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go 10 Zamawiający wymaga, aby asortyment dostarczany w ramach realizacji umowy posiadał deklarację zgodności CE 11 Zamawiający wymaga, aby sprzęt określony w Załączniku nr 4 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu komputerowego, spełniał wymogi normy Energy Star 5.0. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. 12 Zamawiający wymaga, aby komputery określone w Załączniku nr 4 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu komputerowego spełniały kryteria środowiskowe w tym zgodności z Dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. 13 Zamawiający wymaga, aby komputery określone w Załączniku nr 4 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu komputerowego posiadały wskazaną w załączniku głośność jednostki centralnej mierzoną zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazaną zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego oraz IDLE ma wynosić max. 24 dB. 14 Zamawiający wymaga, aby producent asortymentu określonego w Załączniku nr 4 i nr 5 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji posiadał Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu. 15 Zamawiający wymaga, aby serwis asortymentu określonego w Załączniku nr 4 i nr 5 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji był realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta asortymentu. 16 Zamawiający wymaga aby w przypadku awarii dysku twardego w okresie gwarancji uszkodzony dysk pozostał u Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowego dysku w ramach udzielonej gwarancji bez dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. 17 Zamawiający wymaga oświadczenia o udzieleniu określonego okresu gwarancji wskazanego w poszczególnych pozycjach Załącznika nr 4 i nr 5 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji. Odpowiednie dokumenty gwarancyjne Wykonawca dostarczy przy dostawie asortymentu. 18 Zamawiający wymaga, aby asortyment określony w Załączniku nr 4 i nr 5 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji posiadał indywidualną gwarancję producenta asortymentu i oświadczenia, że odpowiednie dokumenty gwarancyjne Wykonawca dostarczy przy dostawie asortymentu. 19 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu jak również dodatkowych urządzeń wchodzących w skład danej pozycji asortymentu w Załączniku nr 4 i nr 5 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji. Podany model będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. 20 Dostawy za zgodą Zamawiającego mogą być realizowane przez Wykonawcę w transzach. 21 Zamawiający w przypadku zestawu komputerowego zastrzega sobie prawo otwarcia obudowy celem zweryfikowania zamontowanych elementów. 22 Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia zaoferowanego sprzętu z minimalnymi parametrami technicznymi podanymi w Załączniku nr 4 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu komputerowego. W takim wypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt do testu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 23 Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 24 W przypadku podania przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej: norm, certyfikatów, nazw własnych - znaków towarowych np.: System operacyjny Windows 7, Windows 8, ISO9001 itp. - Zamawiający dopuszcza też inne równoważne normy, certyfikaty oraz systemy operacyjne które będą w stanie zapewnić pełną funkcjonalność i kompatybilność ze stosowanym u Zamawiającego oprogramowaniem (SWD, FREJZAP, AFIS, KCIK, SKOP (ZSILP), SWOP, EKSD, MWD. Jednocześnie zgodnie z obowiązującymi przepisami udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 25 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach