Przetargi.pl
1. Konserwacja oraz całodobowy serwis techniczny urządzeń i instalacji: SAP, SUG, DSO i oddymiania w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie; 2.Kontrola stanu technicznego sprzętu i wyposażenia przeciwpożarowego w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie

Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6946043,6947628 , fax. 022 6946043, 6947204,6949645
  • Data zamieszczenia: 2010-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
    ul. Powsińska 69/71 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6946043,6947628, fax. 022 6946043, 6947204,6949645
    REGON: 01226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze KPRM

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Konserwacja oraz całodobowy serwis techniczny urządzeń i instalacji: SAP, SUG, DSO i oddymiania w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie; 2.Kontrola stanu technicznego sprzętu i wyposażenia przeciwpożarowego w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Konserwacja oraz całodobowy serwis techniczny urządzeń i instalacji: SAP, SUG, DSO i oddymiania w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie; 1.1. Czynności wchodzące w zakres konserwacji okresowej instalacji sygnalizacji alarmu pożaru w terminie raz na każde trzy miesiące: 1.1.1. Centrale i podcentrale sygnalizacji pożaru wraz z ich podstawowymi rezerwowym źródłem zasilania: 1.1.1.1. przeprowadzenie testów wskaźników optycznych w centralach i podcentralach, 1.1.1.2. sprawdzenie układu zasilającego i urządzeń pomiarowych, 1.1.1.3. sprawdzenie stanu i ewentualna naprawa lub wymiana przycisków, szybek, manipulatorów, bezpieczników, żarówek, zamków, papieru i tuszu w drukarkach, 1.1.1.4. sprawdzenie stanu i ewentualna naprawa podłączeń linii dozorowych, stanu połączeń pakietów i paneli w centralce wraz z wymianą lub naprawą uszkodzonych pakietów, 1.1.1.5. czyszczenie centralki, 1.1.1.6. przeprowadzenie wszystkich innych prób sprawdzających stan i parametry techniczne określonych przez producenta w DTR, 1.1.1.7. każda zauważona lub zgłoszona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.1.2. Awaryjne źródło zasilania: 1.1.2.1. sprawdzenie stanu technicznego baterii akumulatorów bezobsługowych, wartości napięcia, prądu ładowania, 1.1.2.2. sprawdzenie automatycznego przełączania na zasilanie awaryjne w przypadku zaniku napięcia sieci 220V, 1.1.2.3. sprawdzenie stanu zabezpieczeń, 1.1.2.4. czyszczenie akumulatorów, konserwacja podłączeń elektrycznych, 1.1.2.5. każda zauważona lub zgłoszona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.1.3. Linie dozorowe i sygnalizacyjne: 1.1.3.1. sprawdzenie stanu technicznego przewodów linii dozorowych, sygnalizacyjnych, zamocowania uchwytów, obejm podtrzymujących i linek nośnych, 1.1.3.2. usunięcie zauważonych uszkodzeń linii dozorowych i sygnałowych powstałych w czasie ich normalnej eksploatacji, 1.1.3.3. sprawdzenie zadziałania każdej linii dozorowej poprzez co najmniej jeden losowo wybrany sygnalizator pożaru za pomocą imitatora dymu, płomienia, temperatury, a w przypadku przycisku poprzez uruchomienie ręczne, w celu sprawdzenia czy CSP prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, uruchamia wszystkie inne urządzenia alarmowe i pomocnicze, 1.1.3.4. każda zauważona lub zgłoszona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.1.4. Ręczne i automatyczne sygnalizatory alarmu pożaru: 1.1.4.1. sprawdzenie stanu technicznego i zamocowania sygnalizatorów pożaru (czujek, przycisków, wskaźników zadziałania, syrenek alarmowych), 1.1.4.2. sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, sygnalizatorów, wskaźników zadziałania za pomocą imitatorów pożaru, 1.1.4.3. usunięcie zanieczyszczeń, sprawdzenie na testerze serwisowym i ewentualna wymiana na czujki o wymaganych parametrach, 1.1.4.4. każda zauważona lub zgłoszona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.1.5. Urządzenia dodatkowe: 1.1.5.1. sprawdzenie działania zewnętrznych urządzeń sygnalizacyjnych (dzwonków, głośników, syrenek, buczków), a także i innych urządzeń dodatkowych jeśli takie występują i są objęte konserwacją, 1.1.5.2. sprawdzenie działania komputerowego systemu graficznej wizualizacji oraz archiwizacji zdarzeń opartego na programie FIRE GUARD 6000 TELEALARM w tym również transmisji sygnałów i stanu urządzeń technicznych do wizualizacji. 1.1.5.3. każda zauważona lub zgłoszona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.2. Zakres czynności konserwacji instalacji stałych urządzeń gaśniczych KD 200 ze środkiem FM 200 oraz TA 200 ze środkiem HFC-277 wchodzące w zakres konserwacji okresowej raz na kwartał: 1.2.1. badanie i sprawdzenie stanu zaworów i urządzeń, manometrów kontrolnych, działania wszystkich mechanizmów, ilości czynnika gaszącego w butlach, 1.2.2. czyszczenie, regulacja i natłuszczanie oliwą bezkwasową wszystkich mechanizmów, 1.2.3. sprawdzenie stanu instalacji elektrycznych urządzeń wykonawczych i sygnalizacyjnych, 1.2.4. sprawdzenie stanu technicznego zamocowań orurowania i dysz oraz stanu uszczelnień połączeń gwintowych, 1.2.5. sprawdzenie układów elektronicznych, bezpieczników topikowych i rurkowych, żarówek, szybek do przycisków, 1.2.6. sprawdzenie stanu dzwonów alarmowych, lamp ostrzegawczych, oraz stanu technicznego napisów informacyjno-ostrzegawczych, 1.2.7. każda zauważona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.3. Zapewnienie na czas trwania umowy służby serwisowej świadczącej usługi na każde wezwanie Zamawiającego, 366 dni w roku w systemie całodobowym w czasie reakcji max. do 4 godzin od wezwania. 1.4. Zapewnienie na czas trwania usługi możliwość dostarczenia i wbudowania części zmiennych do serwisowanych urządzeń Zamawiającego. 1.5. Posiadanie certyfikowanych przez uprawnione jednostki urządzeń pomiarowych przeznaczonych do wykonania zamówienia. 2. Kontrola stanu technicznego sprzętu i wyposażenia przeciwpożarowego w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie. 2.1. przegląd - kontrola podręcznego sprzętu gaśniczego - gaśnic, agregatów gaśniczych (przegląd + etatyzacja sprzętu do naprawy); 2.2. przegląd - kontrola przeciwpożarowych instalacji hydrantowych wewnętrznych i zewnętrznych, suchego pionu: ciśnienie statyczne, ciśnienie dynamiczne (w przepływie), wydajność kompletność hydrantu. 2.3. Przeglądu należy dokonać: 2.3.1. hydranty, suchy pion + wskazane gaśnice - od 1 lipiec 2010 rok, 2.3.2. pozostała część gaśnic - od 1 listopad 2010 rok. 2.4. Czynności wykonywane w ramach przeglądu-kontroli: 2.4.1. przegląd techniczny i kontrola gaśnic i agregatów gaśniczych wraz z naklejeniem kontrolek zawierających termin następnego badania; 2.4.2. przegląd techniczny i kontrola hydrantów wewnętrznych wraz z naklejeniem kontrolek zawierających termin następnego badania; 2.4.3. sprawdzenie ciśnienia i wydajności hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych; 2.4.4. sprawdzenie kompletności wyposażenia szafek hydrantowych; 2.4.5. przegląd i kontrola techniczna suchego pionu w budynku biurowym - wysokim, przy ul. Powsińskiej 69/71, 2.5. Wszystkie czynności powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz wymaganiami producentów. 2.6. Po dokonaniu przeglądów należy przedłożyć protokoły odnoszące się do poszczególnych obiektów oraz zawierające: 2.6.1. wykaz podręcznego sprzętu gaśniczego oraz hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z terminami następnego przeglądu technicznego, 2.6.2. wykaz podręcznego sprzętu gaśniczego oraz hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych wymagających uzupełnienia, modernizacji, naprawy lub kasacji, 2.6.3. wyniki przeprowadzonych pomiarów ciśnienia i wydajności hydrantów, kompletności skrzynek hydrantowych. 2.7. Posiadanie certyfikowanych przez uprawnione jednostki urządzeń pomiarowych przeznaczonych do wykonania zamówienia. Przed terminem składania ofert do niniejszego postępowania dla wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert zostanie zorganizowana wizja lokalna celem umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Całkowita wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504132005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach