Przetargi.pl
„1. Kompleksowa ochrona obiektu i mienia Zamawiającego znajdującego się na nieruchomości gruntowej o powierzchni 1,16 ha, stanowiącej nieruchomość zabudowaną wolnostojącym budynkiem użytkowym pełniącym funkcję szkoły oraz boiskiem o nawierzchni syntetycznej i placem zabaw, położonej w obrębie wsi Bielany Wrocławskie przy ul. Akacjowej 1 na działce 128/3, dla której IV Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego Wrocław Krzyki prowadzi księgę wieczystą nr KW116537. 2. Monitorowanie systemu alarmowego oraz konserwacja urządzeń alarmowych w obiekcie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich. 3. Konserwacja urządzeń systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego.”

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bielanach Wrocławskich ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, Akacjowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713112793
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bielanach Wrocławskich
    Akacjowa 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713112793
    REGON: 38103857900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zspbielanywr.edupage.org ; www.przedszkolebielany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „1. Kompleksowa ochrona obiektu i mienia Zamawiającego znajdującego się na nieruchomości gruntowej o powierzchni 1,16 ha, stanowiącej nieruchomość zabudowaną wolnostojącym budynkiem użytkowym pełniącym funkcję szkoły oraz boiskiem o nawierzchni syntetycznej i placem zabaw, położonej w obrębie wsi Bielany Wrocławskie przy ul. Akacjowej 1 na działce 128/3, dla której IV Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego Wrocław Krzyki prowadzi księgę wieczystą nr KW116537. 2. Monitorowanie systemu alarmowego oraz konserwacja urządzeń alarmowych w obiekcie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich. 3. Konserwacja urządzeń systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa ochrona obiektu i mienia Gminy Kobierzyce znajdującego się na nieruchomości gruntowej o powierzchni 1,16 ha, stanowiącej nieruchomość zabudowaną wolnostojącym budynkiem użytkowym pełniącym funkcję szkoły oraz boiskiem o nawierzchni syntetycznej i placem zabaw, położonej w obrębie wsi Bielany Wrocławskie przy ul. Akacjowej 1 na działce 128/3, dla której IV Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego Wrocław Krzyki prowadzi księgę wieczystą nr KW116537. 2. Kompleksowa ochrona fizyczna obejmuje ochronę przed kradzieżą z włamaniem lub innymi aktami bezprawia powodującymi zabór lub zniszczenie mienia Gminy Kobierzyce. Ochronie podlega także teren przyległy do obiektu chronionego, z poniższymi zastrzeżeniami: a) przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do strzeżonego obiektu osób nieupoważnionych , b) za mienie Gminy Kobierzyce objęte ochroną uważa się wszelkie mienie znajdujące się na terenie obiektu chronionego i terenie przyległym, a w szczególności mienie będące własnością bądź będące w posiadaniu Zamawiającego, a także jego pracowników. Teren ten jest wyznaczony ogrodzeniem szkoły od strony boiska i ulicą Akacjową od strony wejścia głównego. 3. W ramach niniejszej umowy Wykonawca świadczyć będzie na rzecz Zamawiającego stałą usługę bezpośredniej ochrony fizycznej przez pracownika ochrony, którą Wykonawca realizować będzie w następujących dniach i godzinach: 1) w dni pracujące od poniedziałku do piątku w godzinach 21.00-6.00 dnia następnego; 2) soboty, niedziele i dni wolne: całą dobę 4. Zamawiający zleca także, a Wykonawca przyjmuje do wykonania monitorowanie systemu alarmowego a także konserwację wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu alarmowego, także urządzeń monitoringu wizyjnego. Monitorowanie polegać będzie na przyjmowaniu sygnałów z lokalnego systemu alarmowego drogą radiową, przekazywaniu odpowiednich informacji Zamawiającemu (wskazanym osobom) i odpowiednim służbom. 5. Konserwacja polegać będzie na sprawdzeniu stanu wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu alarmowego monitorowanego drogą radiową tj. centralki, czujek ruchu, sygnalizatorów, a także urządzeń monitoringu wizyjnego tj. rejestratora cyfrowego, kamer wewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.800,00 zł złotych (słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 ze zm.). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym, numer konta: 82 9575 0004 0000 0130 2000 0380. W tytule przelewu proszę wpisać: ZP/2/2020, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bielanach Wrocławskich. 3.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ, a także musi posiadać co najmniej następujące elementy: - nazwę Wykonawcy, którego ofertę zabezpiecza (uwaga: jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP, powinni być wymienieni wszyscy Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - wskazanie, iż sądem właściwym do rozpoznawania sporów z gwarancji jest sąd powszechny, właściwy dla siedziby Zamawiającego, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. - musi być wykonalne na terytorium Polski. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza . W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu - na adres email Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu - na adres email Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu - na adres email Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualna koncesja wydana Wykonawcy przez MSWiA w zakresie usług ochrony mienia, określająca zakres i formę prowadzenia tych usług.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do składanej oferty (Zał. nr 1 do SIWZ - formularz OFERTY oraz Zał. nr 3 PUNKTOWANE DOŚWIADCZENIE Wykonawcy) Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z poniższymi zastrzeżeniami: 1) jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstawy wykluczenia i spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w wyżej wymienionym oświadczeniu; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu; 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (zalecane jest złożenie oświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach