Przetargi.pl
1) Budowa wiejskiego klubu kultury w Stróżewie 2) Budowa remizy OSP w Stróżewie

Gmina Chodzież ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, ul. Notecka 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-67) 2821-608 , fax. (0-67) 2821-608
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chodzież
    ul. Notecka 28 28
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    tel. (0-67) 2821-608, fax. (0-67) 2821-608
    REGON: 00053577000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1) Budowa wiejskiego klubu kultury w Stróżewie 2) Budowa remizy OSP w Stróżewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Budowę od podstaw nowego budynku z przeznaczeniem na wiejski klub kultury oraz na garaże dla samochodów OSP. Wykonane zostaną fundamenty, ściany, tynki, podłogi i posadzki, stolarka okienna i drzwiowa, dach, parking, przyłącze elektroenergetyczne oraz wodno-kanalizacyjne - zgodnie z dokumentacją techniczną oraz ślepymi kosztorysami stanowiącymi załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - w zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich pięciu lat min 2 robót polegających na wybudowaniu przynajmniej 2-ch budynków o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 300 m2 (każdy) i wartości nie mniejszej niż 300 tyś zł brutto (każdy) przeznaczonych do użytku ludzi. - w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej , instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych i instalacyjnej oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. W przypadku powierzenia zamówienia innym podmiotom, należy przedstawić pisemne zobowiązanietych podmiotów o udostępnieniu przez nich osób do wykonania zamówienia a w przypadku udostępnienia potencjału technicznego zobowiązanie o udostępnieniu potencjału technicznego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wymaganych dokumentów zgodnie z pkt VI SIWZ-Informacja o dokumentach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachodziez.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach