Przetargi.pl
1426/US10/2511-01/09/GS

Urząd Skarbowy w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Piłsudskiego 68
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6331525 , fax. 025 6331525
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Siedlcach
    ul. Piłsudskiego 68 68
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6331525, fax. 025 6331525
    REGON: 71000575200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna podległa Ministrowi Finansów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1426/US10/2511-01/09/GS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa bonów towarowych uprawniających do nabycia towarów w punktach handlowych dla pracowników i emerytów Urzędu Skarbowego w Siedlcach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie o spelnieniu warunków udziału w postepowaniu stanowiące załącznik nr 2 2. aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio: ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz, z podaniem adresu, wszystkich punktów handlowych realizujących bony towarowe w branży spożywczej, przemysłowej, gospodarstwa domowego na terenie miasta Siedlce. 5. W przypadku, gdy w imieniu wykonawcy będzie występowal jego pełnomocnik wymagany jest oryginał pełnomocnictwa podpisany przez osobę uprawnioną wynikającą z odpisu z własciwego rejestru działalności, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRK. Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006r o opłacie skarbowej (Dz.U z 2006r Nr 225, poz. 1635) ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej. Dokumenty wyszczególnione w pkt. 2-5 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.Brak któregokolwiek w wyżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu po upływie dodatkowo wyznaczonego terminu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba punktów handlowych w branży spożywczej, przemysłowej, gospodarstwa domowego na terenie miasta Siedlce realizujących bony towarowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USSiedlce
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach