Przetargi.pl
12 miesięczna usługa koordynacji pracy na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym w Wolsztynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    12 miesięczna usługa koordynacji pracy na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym w Wolsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest 12 miesięczna usługa koordynacji pracy na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym w Wolsztynie. 2. Przedmiot zamówienia wg kodów CPV 85120000-6- usługi medyczne i podobne, 85140000-2- różne usługi w dziedzinie zdrowia 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania: 1) kompleksowej obsługi w zakresie czynności sekretarki medycznej, w tym w szczególności: a) rejestracji pacjentów, b) rozliczanie w systemie informatycznym świadczeń zrealizowanych na rzecz pacjentów, c) prowadzenie, zbieranie i przekazywanie do archiwum szpitalnego dokumentacji medycznej, 2) koordynowanie pracy sekretarek medycznych, 3) koordynowanie pracy pielęgniarek oraz ratowników medycznych w zakresie wykonywanych przez nich procedur medycznych, 4) dbałość, aby leczenie pacjentów odbywało się zgodnie z aktualnym stanem wiedzy medycznej oraz, aby pacjenci mieli zapewnioną fachową opiekę medyczną, 5) okresowe wykonywanie audytów prawidłowości prowadzenia dokumentacji medycznej, 6) tworzenie sprawozdań z pracy SOR, 7) obsługa korespondencji SOR; 8) dbanie o zapewnienie co najmniej minimalnej obsady kadrowej w zakresie personelu SOR – ratowników medycznych i pielęgniarek, zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 4) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 czerwca 2019 r. w sprawie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz osoby koordynującej zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 2) powołanego rozporządzenia, 9) zapewnienie realizacji szkoleń wewnętrznych dla personelu SOR z zakresu funkcjonowania oddziału. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ oraz wzorze umowy. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) osób wykonujących czynności opisane w pkt 2 SIWZ. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Przedmiotowy wymóg zatrudnienia nie dotyczy osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą świadczących usługi osobiście. 6. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85120000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego wpisu do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą z wpisami w odpowiednich komórkach u wojewody dla wykonawcy i każdego podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany załącznik nr 2 OPZ (Opis przedmiotu zamówienia), c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, d) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4, (załącznik nr 3A i 3B) e) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik 6 do SIWZ, f) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty, g) oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym, h) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną