Przetargi.pl
04340 - Budowa stajni drewnianej dla koni na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych – Partynice we Wrocławiu

Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50059 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 77 10 905 , fax. 71 77 10 904
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o.
    ul. Ofiar Oświęcimskich 36
    50059 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 77 10 905, fax. 71 77 10 904
    REGON: 2056852900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wi.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    04340 - Budowa stajni drewnianej dla koni na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych – Partynice we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy stajni na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych – Partynice we Wrocławiu. 2. Przedmiotem zamówienia jest: 2.1. opracowanie dokumentacji projektowej w tym projektu (budowlanego i wykonawczych) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla budowy stajni wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2.2. wykonanie następujących robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową: 2.2.1. przygotowanie terenu budowy 2.2.2. roboty pomiarowe, 2.2.3. usunięcie ziemi roślinnej z hałdowaniem, 2.2.4. roboty ziemne, 2.2.5. wykonanie fundamentów, 2.2.6. budowa stajni wraz z instalacjami wewnętrznymi( elektryczną, wodnociągową, sanitarną) 2.2.7. budowa przyłącza instalacji wodociągowej, 2.2.8. budowa przyłącza elektroenergetycznego, 2.2.9. budowa kanalizacji deszczowej w zakresie od budynków stajni i wiaty do studni przy zbiornikach retencyjnych (zbiorniki retencyjne poza zakresem opracowania) 2.2.10. budowa instalacji odgromowej, 2.2.11. budowę instalacji ppoż., 2.2.12. uporządkowanie i uformowanie terenu po budowie wraz z obsianiem trawą. 2.2.13. wykonanie innych robót określonych w załączonej dokumentacji projektowej, jak również wypełnienie wszelkich wymogów i zobowiązań z niej wynikających, 2.2.14. sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 2.2.15. zgłoszenie zakończenia robót do odbioru 2.2.16. sprawowanie nadzoru archeologicznego Proces inwestycyjny będzie przebiegał w dwóch kolejnych etapach obejmujących opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie realizację robót budowlanych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100). Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały określone w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.wi.wroc.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy pzp, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy, Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego d) czy podmioty na zdolności których Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz ust. 5 pkt 1) ustawy pzp, Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy pzp w związku z § 9 ust. 2 rozporządzenia w sprawie dokumentów wezwie Wykonawcę, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. III.4) niniejszego ogłoszenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach