Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 85-071 Bydgoszcz, ul. Aleje Mickiewicza 15
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3252702 , fax. 052 3252709
- Data zamieszczenia: 2012-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Aleje Mickiewicza 15 15
85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3252702, fax. 052 3252709
REGON: 01581798500136 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
02NFZ/WAG/2110/P/8/12 postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych wg zał. nr 3 do SIWZ. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać oznaczenie produktu, znak firmowy. Materiał eksploatacyjny winien posiadać 12 - miesięczną gwarancję liczoną od dnia sprzedaży. Przez rodzaj materiałów eksploatacyjnych należy rozumieć materiały eksploatacyjne oryginalne wyprodukowane przez producenta danego urządzenia - fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostarczeniem), nie regenerowane (tj. wyprodukowane w podstawowym cyklu produkcyjnym, gdzie wszystkie komponenty są fabrycznie nowe, nie odzyskane). Materiały eksploatacyjne nie mogą mieć śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Materiały eksploatacyjne winny posiadać nie gorsze niż opisane w tabeli parametry w zakresie wydajności wydruku i jakości ( nie rozlewanie liter, nie przerywanie ciągłości rysunku, naturalna kolorystyka, trwałość i nasycenie wydruku ). Produkty nie pochodzące od producenta danego urządzenia - muszą być fabrycznie nowe, oznakowane znakiem firmowym producenta, wykonane z fabrycznie nowych i nieregenerowanych elementów składowych. Zaopatrzony w etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Szacunkowa wielkość zamówienia poszczególnych materiałów została wyliczona na okres trwania umowy ( ok. 12 miesięcy ) - nie jest zobowiązująca dla Zamawiającego, służy do porównania ofert. Realizacja umowy na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego telefonicznie - w terminie 4 dni roboczych, realizacja zamówienia pilnego - 1 dzień roboczy. Dostawa i rozładunek we wskazane miejsca przedmiotu zamówienia nastąpi do siedziby Zamawiającego - w Bydgoszczy, Al. Mickiewicza 15, ul. Słowackiego 3, ul. Warszawska 10, - w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30 - Delegatura Oddziału, - we Włocławku, ul. Kilińskiego 16 - Delegatura Oddziału Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostawy w obrębie danego miasta. Zasady i tryb odbioru zużytych materiałów biurowych: - usługi związane z odpadami 1. Wykonawca odbiera odpady na zasadach wyłączności, o ile nie wskaże umocowanego w tym zakresie podwykonawcy. 2. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność w zakresie gospodarowania odpadami tj. zbierania oraz odzysku i unieszkodliwienia odpadów odebranych od Zamawiającego. 3. Z tytułu odbioru odpadów Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sukcesywna tuszów, tonerów, taśm do drukarek i faksów
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa sukcesywna materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek organizacyjnych UTP w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-09 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do frankownic dla wskazanych jednostek skarbowych woj. kujawsko-pomorskiego
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa sukcesywna tuszów, tonerów, taśm do drukarek i faksów
Dodano: 2015-05-08 - Dostawa sukcesywna materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek organizacyjnych UTP w Bydgoszczy
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa sukcesywna tuszów, tonerów, taśm do drukarek i faksów
Dodano: 2014-04-16 - Dostawa sukcesywna materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek organizacyjnych UTP w Bydgoszczy.
Dodano: 2014-03-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie
Dodano: 2014-03-11 - Zakup i dostawa tonerów, tuszy i taśm do drukarek komputerowych, laserowych, atramentowych oraz bębnów do maszyn biurowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
Dodano: 2014-01-09