Przetargi.pl
02/NFZ/WAG/2110/P/9/09 wykonanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z utrzymaniem czystości wokół posesji K-P OW NFZ w Bydgoszczy, w Toruniu i we Włocławku

Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 85-071 Bydgoszcz, ul. Aleje Mickiewicza 15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3252702 , fax. 052 3252709
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Aleje Mickiewicza 15 15
    85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3252702, fax. 052 3252709
    REGON: 01581798500136
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    02/NFZ/WAG/2110/P/9/09 wykonanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z utrzymaniem czystości wokół posesji K-P OW NFZ w Bydgoszczy, w Toruniu i we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z najwyższą starannością oraz do wykonywania przedmiotu umowy w sposób, który nie będzie zakłócał normalnego funkcjonowania pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej liczby osób świadczących na co dzień usługi stanowiące przedmiot umowy w celu zapewnienia wykonywania umowy zgodnie z jej postanowieniami. Każda z osób sprzątających obiekt / teren winna posiadać własny niezbędny sprzęt ( m.in. mopy ( wymieniane m.in. raz na tydzień ) , odkurzacz wodny o mocy min. 2 KW , środki czystości , w przypadku osoby sprzątającej teren : m.in. grabie, łopatę, taczkę ) - celem właściwego wykonania usługi. Zamawiający ma prawo w każdym momencie świadczenia usługi sprawdzić posiadanie wymaganego sprzętu przez osobę świadczącą usługę sprzątania. Oprócz osób świadczących usługi sprzątania na danym obiekcie, winna być wyznaczona przez Wykonawcę osoba nadzorującą, która będzie z Zamawiającym w stałym kontakcie - m.in. na wniosek i w obecności Zamawiającego skontroluje jakość wykonania usługi - biorąc pod uwagą opinie pracowników Zamawiającego co do ilości i jakości wykonanych usług w danym dniu. I . Sprzątanie obiektu biurowego - Narodowy Fundusz Zdrowia, Kujawsko - Pomorski Oddział Wojewódzki w Bydgoszczy, Al. Mickiewicza 15 Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych - ok. 981,83 m 2 Budynek czterokondygnacyjny, w tym: - 24 pomieszczenia biurowe pokryte wykładziną dywanową - o pow. ok.560 m 2 - 6 pomieszczeń biurowych pokrytych płytkami gresowymi - o pow. ok. 150 m 2 - korytarze pokryte tarketem i płytkami gresowymi - o pow. ok. 42 m 2 - schody w dwóch klatkach schodowych pokryte tarketem - o pow. ok. 215 m 2 - 7 WC (z umywalkami, dwa z kabinami prysznicowymi i bidetami) pokryte płytkami gresowymi i kafelkami - 14,83 m 2 Powierzchnia okien ok. 135 m 2 - drewniane, pojedyncze. Powierzchnia żaluzji poziomych, metalowych - ok. 5 m 2 Powierzchnia żaluzji pionowych, materiałowe - ok. 200 m 2 Utrzymanie czystości wokół posesji - tereny przyległe : - parking 360 m 2 polbruk, w tym powierzchnia pod wiata przystankową, - trawnik przed budynkiem - ok. 28 m 2 , - chodnik + schody przed budynkiem, za budynkiem - ok. 110 m 2 . Sprzątanie terenów przyległych : - codziennie - sprzątanie chodnika, parkingu ( z uwzględnieniem wiaty przystankowej ) oraz schodów prowadzących do drzwi wejściowych, - założenie i pielęgnacja trawników oraz klombów, regularne koszenie trawy, podlewanie, nawożenie, regularne oczyszczanie z liści itp., - dwa razy w roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym czyszczenie daszku na parkingu ok. 35 m 2 z tworzywa poliwęglanu, - w okresie zimowym utrzymanie chodników, schodów, parkingu ( wiaty przystankowej ) w stanie odśnieżonym, w przypadku wystąpienia śliskości posypywanie piaskiem - prace winny być wykonane według potrzeby do godz. 8.oo każdego dnia, dodatkowo w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych w ciągu dnia według potrzeb. Powierzchnia pomieszczeń biurowych winna być sprzątana w dni robocze w godzinach od 13.oo do 16.oo, powierzchnia ciągów komunikacyjnych, toalety od 16.oo do ok. 18.oo. Utrzymanie czystości wokół posesji w godzinach rannych oraz w ciągu dnia, w zależności od warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin pracy służb sprzątających. II . Sprzątanie obiektu biurowego - Narodowy Fundusz Zdrowia, Kujawsko - Pomorski Oddział Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Słowackiego 3 Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych - ok. 1590 m 2 Piwnica: powierzchnia ok. 201 m 2 7 pomieszczeń o pow. ok. 137 m 2 pokryte płytkami gresowymi 4 pomieszczenia o pow. ok. 64 m 2 posadzka cementowa Parter: Powierzchnia ok. 256 m 2 2 pomieszczenia biurowe pokryte wykładziną dywanową o pow. ok. 29 m 2 4 pomieszczenia pokryte płytkami gresowymi o pow. ok. 157 m 2 klatka schodowa, komunikacja , pokryte płytkami gresowymi o pow. ok. 46 m 2 4 WC (z umywalkami), pokryte płytkami gresowymi, kafelkami o pow. ok. 22 m 2 1 winda z wykładziną pcv o pow. ok. 2 m 2 I, II, III piętro - każda z kondygnacji o pow. ok. 250 m 2 W tym każda z kondygnacji obejmuje: komunikacja pokryta tarketem o pow. ok. 21 m 2 8 pomieszczeń biurowych pokrytych wykładziną dywanową o pow. ok. 219 m 2 2 WC (z umywalkami), pokryte płytkami gresowymi, kafelkami o pow. ok. 10 m 2 IV piętro o pow. ok. 240 m 2 komunikacja pokryta tarketem o pow. ok. 21 m 2 7 pomieszczeń biurowych pokrytych wykładziną dywanową o pow. ok. 205 m 2 1 pomieszczenie gospodarcze, pokryte płytkami gresowymi o pow. ok. 4 m 2 2 WC (z umywalkami), pokryte płytkami gresowymi, kafelkami o pow. ok. 10 m 2 Klatka schodowa o pow. ok. 143 m 2 - cztery kondygnacje pokryte tarketem. Powierzchnia okien, w tym velux-y - ok. 245 m 2 pojedyncze Powierzchnia żaluzji pionowych, z pcv - ok. 245,53 m 2 Powierzchnia rolet z materiału ok. 17,08 m 2 Utrzymanie czystości wokół posesji - tereny przyległe : - podwórko zamknięte, wybetonowane o pow. ok. 50 m 2 - trawnik przed budynkiem ok. 25 m 2 , - chodnik przed budynkiem ok. 80 m 2 Sprzątanie terenów przyległych : - codziennie - sprzątanie chodnika, - założenie i pielęgnacja trawników oraz klombów, regularne koszenie trawy, podlewanie, nawożenie, regularne oczyszczanie z liści itp., - w okresie zimowym utrzymanie chodnika w stanie odśnieżonym, w przypadku wystąpienia śliskości posypywanie piaskiem - prace winny być wykonane według potrzeby do godz. 8.oo każdego dnia, dodatkowo w przypadku niesprzyjących warunków atmosferycznych w ciągu dnia według potrzeb. Powierzchnia pomieszczeń biurowych winna być sprzątana w dni robocze w godzinach od 13.oo do 16.oo, powierzchnia ciągów komunikacyjnych, toalety, sala informacyjna na parterze budynku w godzinach od 16.oo do ok. 18.oo. Utrzymanie czystości wokół posesji w godzinach rannych oraz w ciągu dnia, w zależności od warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin pracy służb sprzątających. III Sprzątanie obiektu biurowego - Narodowy Fundusz Zdrowia, Kujawsko - Pomorski Oddział Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Warszawska 10 Wydział ds. Służb Mundurowych Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych - 456,10 m 2 - parter - 183,70 m 2, I pietro 181,20 m 2 , piwnica 91,20 m 2 , - dodatkowo pomieszczenia piwnicy o pow. 23,90 m 2 - zakres sprzątania piwnicy - raz w tygodniu zamiatanie i mycie powierzchni podłóg, mycie drzwi, usunięcie kurzy z mebli i innych powierzchni, - dodatkowo sprzątanie garażu blaszanego - ok. 15 m 2 - raz na dwa tygodnie zamiatanie, raz w miesiącu mycie, usunięcie kurzu z mebli, sprzętu i innych powierzchni. Utrzymanie czystości wokół posesji - tereny przyległe 488,00 m 2 oraz 16 miejsc parkingowych o pow. ok. 180,00 m 2 - od strony południowej - od budynku do ogrodzenia na całej jego długości, - od strony zachodniej - trawnik wzdłuż całego ogrodzenia oraz klomb, - chodnik wewnątrz posesji z przyległym do niego trawnikiem, - klomb przy garażach. Sprzątanie terenów przyległych, parkingu : - codziennie - sprzątanie chodnika, oczyszczanie chodnika ze spadów, - założenie i pielęgnacja trawnika, ukwiecenie klombów, regularne oczyszczanie ze spadów - odśnieżanie chodnika, parkingu - posypywanie piaskiem - codziennie w sezonie. Powierzchnia okien - ok. 74,49 m 2 Powierzchnia żaluzji z materiału ok. 127, 44 m 2 Sprzątanie terenów przyległych : - codziennie - sprzątanie chodnika, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz schodów prowadzących do drzwi wejściowych, - założenie i pielęgnacja trawników oraz klombów, regularne koszenie trawy, podlewanie, nawożenie, regularne oczyszczanie z liści itp., - w okresie zimowym utrzymanie chodników, schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych w stanie odśnieżonym, w przypadku wystąpienia śliskości posypywanie piaskiem - prace winny być wykonane według potrzeby do godz. 8.oo każdego dnia, dodatkowo w przypadku niesprzyjących warunków atmosferycznych w ciągu dnia według potrzeb. Powierzchnia pomieszczeń biurowych winna być sprzątana w dni robocze w godzinach od 13.oo do 16.oo, powierzchnia ciągów komunikacyjnych, toalety w godzinach od 16.oo do ok. 18.oo. Utrzymanie czystości wokół posesji w godzinach rannych oraz w ciągu dnia, w zależności od warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin pracy służb sprzątających. IV. Sprzątanie obiektu biurowego - Narodowy Fundusz Zdrowia, Kujawsko - Pomorski Oddział Wojewódzki w Bydgoszczy Delegatura w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 28 Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych - ok. 405 m 2 - parter i IX piętro - pomieszczenia biurowe, korytarze, pomieszczenia sanitarne - ok. 385 m 2 , - parter - korytarz i schody przed wejściem na salę informacyjną Zamawiającego - ok. 20 m 2 , Dodatkowo pomieszczenia piwnicy o pow. ok. 15 m 2 , Zakres sprzątania piwnicy - raz w miesiącu zamiatanie i mycie powierzchni podłóg, mycie drzwi, usunięcie kurzu z mebli i innych powierzchni. Powierzchnia okien - ok. 107,35 m 2 Powierzchnia żaluzji z aluminium, pcv - ok. 13,89 m 2 Powierzchnia żaluzji z materiału ok. 62,40 m 2 Powierzchnia pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, toalet winna być sprzątana w dni robocze w godzinach od 13.oo do 16.oo, powierzchnia sali informacyjnej na parterze budynku w godzinach od 16.oo do ok. 17.oo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin pracy służb sprzątających. V. Sprzątanie obiektu biurowego - Narodowy Fundusz Zdrowia, Kujawsko - Pomorski Oddział Wojewódzki w Bydgoszczy Delegatura we Włocławku, ul. Kilińskiego 16 Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych - 165 m 2 Powierzchnia okien - ok. 44,70 m 2 Powierzchnia żaluzji z materiału ok. 88,12 m 2 Powierzchnia pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, toalet winna być sprzątana w dni robocze w godzinach od 13.oo do 16.oo, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin pracy służb sprzątających Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych. Usługa będąca przedmiotem zamówienia winna być wykonywana siłami własnymi Wykonawcy oraz przy użyciu sprzętu i materiałów (środków) należących do Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany stosować materiały i środki spełniające normy w zakresie higieny żywieniowej i bezpieczeństwa, oraz posiadające niezbędne certyfikaty dopuszczające do użytku w pomieszczeniach biurowych i odpowiednie do danego rodzaju powierzchni. W przypadku papieru toaletowego i ręczników - wymagany jest papier i ręczniki : biały, trzywarstwowy, gramatura min. 36 g. Papier toaletowy listkowany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i SIWZ. 2 Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o następujące wymogi : 2.1 wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2.2 Wykonawca winien wykazać wykonanie lub wykonywanie w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoich rodzajem niniejszemu postępowaniu ( tj. sprzątanie pomieszczeń biurowych ) , każde wartością nie mniejszą niż 150 000,00 zł. brutto - kontrakt roczny. 2.3 wykonawca winien posiadać/dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub podjąć współpracę z firmą posiadającą taki sprzęt ( m.in. urządzenia do prania wykładzin i tapicerki meblowej, urządzenia do mechanicznego czyszczenia posadzek, urządzenia do prania żaluzji wertykalnych), Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wypełnione i podpisane oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykluczenia (wg załącznika nr 2 do SIWZ) - będące podstawą oceny spełnienia warunku określonego w pkt. 1, 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - będący podstawą oceny spełnienia warunku określonego w pkt. 2.1, 3 wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług ( co najmniej trzech ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu postępowaniu ( tj. sprzątanie pomieszczeń biurowych ) , każde wartością nie mniejszą niż 150 000,00 zł. brutto - kontrakt roczny oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane, są wykonywane należycie. Wykaz kontraktów winien uwzględniać zakres wykonywania zamówień ( ich rodzaj i wartość ) z dokładną nazwą, adresem, nr telefonu zleceniodawcy, datą wykonania - będący podstawą oceny spełnienia warunku określonego w pkt. 2.2, 4 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie dysponował ( m.in. urządzenia do prania wykładzin i tapicerki meblowej, urządzenia do mechanicznego czyszczenia posadzek, urządzenia do prania żaluzji wertykalnych) - będący podstawą oceny spełnienia warunku określonego w pkt. 2.3, dotyczy pkt. 4 w załączeniu Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach